Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (6)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
gramma schreef:
Het spijt me dat ik niet wat vaker van me heb laten 'horen', maar op het moment ben ik echt heel erg druk. Jammer dat dit sprintje afgelopen is, want het heeft me echt geholpen om iedere keer de draad weer op te pakken als het heel eventjes mis ging. Ik ben nu heel trots op mezelf dat ik mijn doel in dit sprintje bereikt heb, precies het gewicht wat ik heel graag wilde zien. Het is trouwens ook het eerste sprintje voor mij wat gelukt is, dankzij de positieve insteek. Hopelijk komt er nog een keer een zelfde soort sprintje ! Lachen
Jullie allemaal ook veel succes gewenst en blijf positief!

Wat leuk om je bericht te lezen. Geweldig dat het sprintje je heeft geholpen! Gefeliciteerd met je succes!

Ik zal een nieuw sprintje starten, alleen ben ik zelf wel een tijdje afwezig ivm vakantie en andere omstandigheden, verwacht ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 15:20    
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel en fijn dat je een nieuw sprintje gaat starten Nicky - ik hoop dan weer van de partij te zijn en echt wat meer 'mee te doen'.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 17:03    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Aila30 schreef:
ik ben er weer! Ik was deze week op vakantie en ben daardoor ook vergeten mijn gewicht in te voeren (heb helemaal niet gewogen).

Nu ben ik terug en er is 1.5 kg bij, uiteraard na vakantie Rollende ogen
Woensdag is mijn weegdag, dus even kijken of we er dan al weer wat vanaf gesnoept kunnen hebben.

+ meteen na thuiskomst vakantie heb ik een uur gedanst --> goed voor de weegschaal
+ vandaag een strak eetplan gemaakt voor de rest van de week.
+ ook goed bewegingsplan gemaakt. Dat wil zeggen:
1. Dat ik zelfs bereid ben om een refereeravond van het werk te skippen om te gaan sporten. De keus is een avond in een congreszaal met collega's (gezellig!) met koffie, taartjes en slechte high-carb broodjes offfff die gezelligheid missen en gaan sporten + salade eten. Het wordt het laatste. Als ik de discipline heb
2. Ik eet morgen bij een vriendin thuis en heb net geappt dat ik mn eigen salade meeneem. Ik eet meestal lekker bij haar (meestal wraps of pizza haha) en nu past dat niet in mijn plannen om de vakantie te compenseren.

Wat goed van jou!

M.b.t. de keus die je noemde, mag ik het even aanvullen? Je maakt de optie die je laat vallen nl heel leuk klinken en de optie die je gaat uitvoeren heel naar en saai... of wat ook.
DUS: De keus is tussen een avond zoetigheid en koolhydraten naar binnen werken die je niet nodig hebt en waar je je naderhand niet zo blij over gaat voelen OFFFFF je gaat spieren opbouwen, een mooi figuur creëeren, lekker zweten op hippe muziek, en je naderhand lekker fit en opgewekt voelen, en genieten van de wetenschap dat je veel voedingsstoffen binnen kreeg!

Makkelijke keuze, toch? Erg blij

Haha je hebt gelijk hoor Nicky, maar ik vind er niets leuks aan Lachen Maarja, het kan niet altijd een vakantiefeest zijn. Ik voel me al heel goed dat het me ook lukt en dat mijn gewicht alweer zakt! Ik heb bij mijn vriendin vanavond mijn eigen salade gesnackt en heb mijn refereeravond afgezegd.

Dus we zitten morgen braaf aan de sla en in de sportschool

Positief punt van vandaag: Gewicht van 61.4 naar 60.8 gezakt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
+ Op de weegschaal gestaan vanochtend en het gewicht was ondanks het weekendje weg 66.5 kg. Een hele opluchting, ik had verwacht dat er minstens 2 kilo weer extra aan zat. Een meevaller dus.
+ Vandaag weer een licht dagje qua eten. Vind het knap van mezelf dat ik het ritme weer meteen kan oppakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 7:29    

Reageer met quote
Aila30 schreef:

Haha je hebt gelijk hoor Nicky, maar ik vind er niets leuks aan Lachen Maarja, het kan niet altijd een vakantiefeest zijn. Ik voel me al heel goed dat het me ook lukt en dat mijn gewicht alweer zakt! Ik heb bij mijn vriendin vanavond mijn eigen salade gesnackt en heb mijn refereeravond afgezegd.

Dus we zitten morgen braaf aan de sla en in de sportschool

Positief punt van vandaag: Gewicht van 61.4 naar 60.8 gezakt

Is er echt he-le-maal niets leuks of positiefs of opbeurends te verzinnen m.b.t. sporten en salade eten??? Geschokt Cool
Ik daag je uit! Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 9:26    

Reageer met quote
Ik ben dankbaar voor de steun van mijn man.

En blij dat mijn zus wél met me communiceert, itt bepaalde andere mensen.

Ik vind veel steun nu ook in teksten die ik lees.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 9:28    

Reageer met quote
Ik heb alvast het volgende sprintje 'Prestaties en Positieve dingen' gestart, je vindt het hier:

https://www.weegclub.nl/forum/prestaties-en-positieve-dingen-7-t56201.html#2724018
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 mei 2019 9:30    

Reageer met quote
Wat zou het leuk zijn hier wat meer berichtjes te lezen. Misschien is iedereen druk bezig met positieve ervaringen beleven?

Ben nu zelf ook niet veel aanwezig bij weegclub, zie evt. mijn dagboek-berichtje van vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 9:51    
Vrouw Weeggegevens   Judeska30
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoppa! Gewoon doel behaald, ik stap ook weer in bij t nieuwe sprintje. Ik ben niet zo veel hier, maar vooral in mn hoofd er mee bezig Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 10:39    

Reageer met quote
Judeska30 schreef:
Hoppa! Gewoon doel behaald, ik stap ook weer in bij t nieuwe sprintje. Ik ben niet zo veel hier, maar vooral in mn hoofd er mee bezig Lach

Goed zeg! Leuk dat je straks weer meedoet.

* Ik ben blij dat ik thuis ben en vanmiddag nog een paar uur heb kunnen slapen.
* Heel dankbaar voor de steun van mijn man.
* Blij dat ik met mijn zus goed kan overleggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 20:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Volgende
Pagina 18 van 19