Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (5)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Jessika schreef:
2 dagen gewerkt, dus meer stappen gezet
Vanmiddag is mijn boekagenda binnengekomen, dus ik hoop over 52 weken mijn boek klaar te hebben, best spannend. nog nooit een boek geschreven
Gisteren lekker kaartjes gecreëerd met waterverf.Word zo vrolijk van de kleuren die in elkaar over gaan lopen.

Wat leuk, je gaat een boek schrijven! Waarover? Wat is een boekagenda?

~ The only thing that works is to turn within.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 21:40    

Reageer met quote
Even iets anders:
Wie zin heeft is ook van harte welkom om mee te doen met het sprintje dat ik net begonnen ben: extra motivatie om te bewegen:
https://www.weegclub.nl/forum/extra-motivatie-om-te-bewegen-punten-tellen-5-t55989.html#2697642

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 21:40    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Jessika schreef:
2 dagen gewerkt, dus meer stappen gezet
Vanmiddag is mijn boekagenda binnengekomen, dus ik hoop over 52 weken mijn boek klaar te hebben, best spannend. nog nooit een boek geschreven
Gisteren lekker kaartjes gecreëerd met waterverf.Word zo vrolijk van de kleuren die in elkaar over gaan lopen.

Wat leuk, je gaat een boek schrijven! Waarover? Wat is een boekagenda?

Dat is een agenda waar je alles kan bij houden wat je boek betreft. Welke personages. Welke hoofdstukken. Hoeveel woorden je wilt schrijven. Alles kan je bijhouden zodat je een leidraad hebt wanneer je boek klaar is. Ook staan er tips in. En elke maand een overzicht of je doel behaald is.
Ik wil een roman schrijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 21:59    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag eindelijk de eettafel opgeruimd na een aantal dagen niks te heb kunnen doen. Het heeft me 3 uur gekost maar dat kwam door de pauzes omdat de dingen zwaar waren en ik nog niet fit genoeg om zware dingen weg te tillen. Maar ik heb het gedaan en op mijn gemak dus super trots op mezelf.
Ook vandaag aan mijn vochtschema gehouden dus nog trotser

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 23:21    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na een tijdje afwezig te zijn geweest is Nicky zo lief om mij toch mee te laten doen met dit sprintje. Alleen heb ik per ongeluk het verkeerde streefgewicht ingevoerd (66,4 is mijn huidige gewicht) mijn streefgewicht moet 65.0 zijn.... kan dit nog aangepast worden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 23:59    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Mijn eerst groene vlakje is een feit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 10:12    

Reageer met quote
Aila30 schreef:
Na een tijdje afwezig te zijn geweest is Nicky zo lief om mij toch mee te laten doen met dit sprintje. Alleen heb ik per ongeluk het verkeerde streefgewicht ingevoerd (66,4 is mijn huidige gewicht) mijn streefgewicht moet 65.0 zijn.... kan dit nog aangepast worden?

Ik zal je verwijderen en het sprintje weer even open zetten (morgen doe ik 'm weer 'dicht') zodat je overnieuw kunt aanmelden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 12:41    

Reageer met quote
Mijn positieve berichten:
* Vandaag voor het eerst met een vriendin samen bij mij thuis fitness oefeningen gedaan, het was erg leuk.
* Mijn weegschaal geeft nu gelukkig weer een beter getal aan.
* Ik ben enorm blij met iets dat mijn beste vriend gisteren zei, namelijk dat ik zo goed de moeilijkheden die we nu ervaren 'draag'. Dat ik toch maar mooi NIET teruggevallen ben in gestoord eetgedrag en ook niet doorgedraaid ben of wat ook. Dat deed me veel goed.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 13:08    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Mijn positieve berichten:
* Vandaag voor het eerst met een vriendin samen bij mij thuis fitness oefeningen gedaan, het was erg leuk.
* Mijn weegschaal geeft nu gelukkig weer een beter getal aan.
* Ik ben enorm blij met iets dat mijn beste vriend gisteren zei, namelijk dat ik zo goed de moeilijkheden die we nu ervaren 'draag'. Dat ik toch maar mooi NIET teruggevallen ben in gestoord eetgedrag en ook niet doorgedraaid ben of wat ook. Dat deed me veel goed.

Wauw super compliment

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 13:21    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Heel fijn zulke bemoedigende woorden van een goede vriend Nicky!

Ik ben ook benieuwd wat een boekagenda is Jessika.

Vandaag veel gedaan ondanks dat ik nog niet 100% ben, goed gevoel. Weekend werken, duimen jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 18:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10