Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vlinderrr succes!

Nicky fijn Lach heeft mijn in de knoop zitten met doelen misschien ook nog nut voor jou Lachen

+ Voldoende gedronken
+ Niet teveel gegeten
+ Al m'n oefeningen in de fitness weer gedaan
+ Vandaag eindelijk minder buikpijn, na zo'n drie weken soms zelfs zeer heftige buikpijn.
+ Tijdens het avondeten gestopt toen ik vol zat. En niet m'n bord leeggegeten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2018 20:57    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
ja denk het wel Mineola, een frisse blik op doelen is heel nuttig voor mij. Ben er mee aan het 'stoeien'.

Mijn positieve berichten:
* Vandaag een half uur gewandeld in het bos.
* Blij dat we een goede ervaring hadden vandaag in H.
* Vandaag heb ik misschien niet de juiste hoeveelheden gegeten maar WEL vrijwel de hele dag de juiste voedingsmiddelen. Vooruitgang vergeleken bij gisteren.
* Had gisteren een goede start van de verdiepingscursus. Daarna ook veel inzichten gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018 21:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
+ Ik heb teveel gegeten vandaag maar toch eetmeter eerlijk ingevuld in plaats van te struisvogelen.
+ Ik heb me in het restaurant niet ziek gegeten(van het vol zitten, uiteindelijk toch ziek) maar ben eerder gestopt.
+ Ik heb wat op m'n takenlijst gedaan, ondanks dat ik dat niet hoef van mezelf in het weekend.
+ ik had vanmorgen een hele lekkere smoothie, met groente
+ Ik m'n gemiddelde eiwitinname behoorlijk verhoogd vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 okt 2018 21:57    

Reageer met quote
Ha ha, 'struisvogelen' wat een mooie term, Mineola!
Je bent goed bezig!

* Ik heb vanmorgen weer een stukje opgeruimd van mijn kamer, zodat ik die hopelijk op een gegeven moment / binnenkort weer kan gaan gebruiken.
* Vanmorgen een half uur yoga gedaan en het maakte me heel ontspannen, ben ik heel blij mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 8:36    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik heb vandaag heerlijk genoten van de zon, en nieuwe stappenteller gekocht, de mijne is overleden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 15:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
+ Ik heb 3 planken van de kast en het bijzettafeltje opgeruimd vandaag. En een begin gemaakt met het bureau.
+ Ik heb weer gegeten tot ik vol zat en de rest laten staan.
+ Ik heb een app gedownload om m'n schermtijd bij te houden. Zit er veel te vaak achter. Eerst maar inzicht krijgen in de ernst van de situatie, dan proberen te minderen.
+ Ik heb een gezonde ontbijtkeuze gemaakt.
+ Ik heb in elk geval 2 van de 3 keer m'n oefeningen gedaan vandaag. Afgelopen week heb ik dat een beetje laten varen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 okt 2018 20:40    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vorige week begonnen met een cursus mindfulness en iedere dag m’n huiswerk gedaan Erg blij Deze week veel water gedronken want had/heb keelpijn Erg blij En me ingeschreven bij de sportschool en afgelopen week 2x geweest Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 8:28    

Reageer met quote
Wat goed Fissie, het huiswerk gedaan! Ik heb ook zo'n training gedaan en vond het best een opgave.

Mineola, prachtige punten weer!

Mijn positieve berichten:
* Vanmorgen opnieuw een klein half uur yoga gedaan, vond het fijn.
* De afgelopen twee dagen het best goed gedaan met eten.
* Blij dat de weegschaal geen hoger getal aangeeft.
* HEEL blij met de steun van mijn vriend J.
* Voel me iets beter de laatste dagen, zowel qua griep als qua stemming, daar ben ik dankbaar voor.
* gisteren weer een hele doos of meer uit zitten zoeken zodat de boel in huis weer verder op orde komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 15:29    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
positief, positief, hmmm vandaag tot de conclusie gekomen dat ik niet positief ben over mijzelf en het resultaat.
Waar ben ik dan wel positief over, nou dat ik dit toch kenbaar maak. vind ik toch wel weer knap van mij, even ene positief draadje erdoor gooien. oh toch nog iets, heb een fittest gedaan op de tel, dus toch goed bezig geweest vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 16:04    

Reageer met quote
Jessika schreef:
positief, positief, hmmm vandaag tot de conclusie gekomen dat ik niet positief ben over mijzelf en het resultaat.
Waar ben ik dan wel positief over, nou dat ik dit toch kenbaar maak. vind ik toch wel weer knap van mij, even ene positief draadje erdoor gooien. oh toch nog iets, heb een fittest gedaan op de tel, dus toch goed bezig geweest vandaag

KIJK! zo werkt het echt. Begin met 1 positief ding te noemen en je geeft je geheugen een 'duwtje': het gaat dan warmlopen, rent een rondje met een zaklampje in de hand, en gaat speuren naar nog meer positieve zaken. Zo komt het dan vaak met nog meer positieve dingen aanzetten. Erg blij

Dingen die je anders misschien gewoon zou vergeten. Terwijl we toch echt onszelf vaak schouderklopjes mogen geven voor wat er GOED gaat!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018 16:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30, 31  Volgende
Pagina 29 van 31