Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gras is geverticuteerd er kwam veel mos vanaf de graskante mooi bijgewerkt blij dat het er weer verzorgd uit ziet en ondertussen ook nog flink wat beweging gehad.
Vanmorgen stond ik monter op en heb de honden al uitgelaten
2 al een gezond ontbijtje op
3 thee ipv koffie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018 7:47    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Allemaal goed bezig! En ik duim ook voor je Mineola!

Mijn positieve bericht:
Heb nu twee keer een half uur de tijd genomen voor 'reflectie' dit weekend.
Me gisteren goed aan mijn eetplan gehouden.
Ben blij dat het huis nu redelijk opgeruimd is.
Blij dat we voor onszelf kozen op zondag en thuis zijn gebleven in plaats van een hele dag erop uit. Zo kon ik rusten.
Opgelucht dat wat een flinke buikgriep had kunnen worden, nu schijnbaar al aan het wegtrekken is, ik denk mede doordat ik gisteren even niets 'hoefde'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2018 9:02    

Reageer met quote
Mijn positieve bericht van vandaag is dat ik dankbaar ben dat de fysiotherapeute me herinnerde aan de grote verbeteringen die ik heb bereikt dit jaar (al weet ik niet zeker, hoe): geen voetpijn meer bij de meeste dagelijkse bezigheden, en de kniepijn ook goeddeels verdwenen. Ben er zo blij mee!

Laatst aangepast door Nicky303 op di 02 okt 2018 13:21, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 12:51    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Achja het is niet veel maar dan komt waarschijnlijk volgende week weer een grotere -. Ik heb in ieder geval goed mijn best gedaan afgelopen week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nicky goede berichten allemaal
1. Ik ben reuze blij dat mijn winterkleren weer netjes in de kast heb liggen die ik van zolder heb gehaald
2 zomerkleren heb uitgezocht en in dozen naar zolder heb gebracht en de rest naar de kledingmarkt gebracht.
3 hierdoor heel wat trappen en steps behaald

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 14:06    

Reageer met quote
Oja en blij dat ik vanmorgen een heel goede les kon geven ondanks dat ik gammel ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 15:55    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik doe mee met de fitchannel challenge en vandaag de 4 minuten squat gedaan tegen de muur, na 3 minuten kon ik niet, maar vond het al aardig knap, morgen 4 minuten proberen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 17:03    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijne berichten hier allemaal. Ik doe niet mee aan het andere sprintje, heb voorlopig even voldoende aan waar ik aan mee doe. Het is idd wel een heel leuk sprintje.

Was behoorlijk zenuwachtig voor de eerste dagen op mijn nieuwe werk, maar het is me zo meegevallen, ben dankbaar. Een nieuwe uitdaging!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 7:37    

Reageer met quote
Knap Jessika, 3 minuten! auwauwauw! maar wel gezond! Erg blij

Wat fijn dat het meeviel Vlinderrr!

Mijn positieve bericht - ik ben blij dat ik vandaag geen verplichtingen heb, afspraak is afgezegd zodat ik kan uitzieken (grieperig).
Dankbaar dat het gesprek met mijn beste vriend gisteren goed verliep en we dingen hebben kunnen ophelderen.
Genoten van de warme douche vanochtend.
Gisteren ondanks 'ziek' toch caviakooi en bedden weten te verschonen gelukkig.
Heb een halve doos (van de 6? 8?) uit weten te zoeken die van zolder kwam, zat vol met papieren uit een 'eerder leven'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 10:19    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Mijn positieve bericht van vandaag is dat ik dankbaar ben dat de fysiotherapeute me herinnerde aan de grote verbeteringen die ik heb bereikt dit jaar (al weet ik niet zeker, hoe): geen voetpijn meer bij de meeste dagelijkse bezigheden, en de kniepijn ook goeddeels verdwenen. Ben er zo blij mee!

Wat fijn geen pijn. Bij mij is dat nog niet het geval, maar ik kan harder lopen dan 6 weken geleden. En ik eet al 1 week geen suiker en dat gaat goed, eigenlijk. Ik vind dat ik suiker niet helemaal kan uitbannen want ook dat vind ik lekker, maar eens kijken hoelang ik dit kan volhouden. Ik heb van de week nog niet op de weegschaal gaan staan, alhoewel ik erg benieuwd ben. Ik vul nu braaf de eetmeter in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 13:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 25 van 31