Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lientje1972
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Lightfeather schreef:

Quote:
ik wil graag heel snel mijn conditie weer terug. Altijd moe zijn wil ik niet, al weet ik dat het zijn tijd nodig heeft.

Lientje wat duurt dat vreselijk lang he. De vermoeidheid en achteruitgang in conditie zijn heel herkenbaar voor mij. Ik had eind 2016, begin 2017 beide longen volledig onstoken. Het is wel een andere aandoening dan die jij had maar had hetzelfde gevolg dat jij beschrijft. Ik heb er een klein jaar over gedaan om weer in de buurt van mijn oude nivo terug te komen maar ik mankeer dan ook nog meer dus het is sowieso al moeilijk voor mij om mijn conditie vast te houden en die is 's winters altijd slechter. Mijn longen hebben daar een flinke opdonder van gehad en zijn nooit meer helemaal de oude geworden.
Ik hoop dat dat bij jou anders is.
.

Klinkt pijnlijk lightfeather. Ik heb slijtage in mijn linkervoet en nu zijn er bloedpropjes geconstateerd in mijn linkerbeen. Ik moet eerlijk zeggen dat dit mij niet verbaasd heeft want rechts heb ik niets. De fysio zegt dat ik 3 maanden onder de pannen ben. Mijn vriendin zei en daar moest ik wel om lachen, je conditie wordt nu opgebouwd en die voet nemen ze nu gewoon mee. Ik heb maandag fysio gehad, ik heb nu al 2 dagen hoofdpijn en ik ben erg moe. Maar vandaag staat fietsen weer op de planning, zo even lopen. Ik ga vanmiddag hartige cakejes bakken voor mij mannetje die morgen 3uur in de trein moet zitten. En ik heb een mooie bh gekocht en afgesproken met mezelf dat er geen snoepgoed door mijn mond gaat vandaag, morgen zie ik wel weer verder.. Over positiviteit gesproken.
Cool Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 10:58    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Vlinderrr je mag het echt op dat andere draadje zetten hoor! Met ideëen erbij voor hoe je het een volgende keer beter kunt doen.

Go for it Lientje! Goede afspraak met jezelf.

Mijn positieve bericht: ben zo blij met het zonnetje. Opgelucht dat ze vandaag ein-de-lijk het isoleren komen doen, was een gebed zonder eind (we zouden echt nooit meer met Nederland Isoleert in zee gaan).
Ik doe het heel goed de afgelopen dagen met eten vind ik zelf! Meermalen mijn 'weerstands-spier' getraind.

Ik heb net de foto's van het gekke momentje met de hond waar ik gisteren over schreef, even tijdelijk op mijn dagboekje gezet. Haal ze er wel binnenkort weer af want wil mijn privacy zo goed mogelijk bewaren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 12:43    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nicky, ik kan dat andere draadje moeilijk terugvinden.. en nu ook even te veel aan m'n hoofd om het 'uit' te schrijven, wel een goed idee.

Vandaag best wel trots op mezelf, heb weer een parkeergarage overwonnen. Heb m'n nieuwe jasjes opgehaald en ben naar mijn nieuwe werk gereden, even kijken waar ik volgende week moet zijn, allemaal spannend, maar een zeer goed gevoel achteraf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 17:37    

Reageer met quote
Goed bezig vlinder Uitroep Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 18:47    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Nicky, ik kan dat andere draadje moeilijk terugvinden.. en nu ook even te veel aan m'n hoofd om het 'uit' te schrijven, wel een goed idee.

Hier is het: https://www.weegclub.nl/forum/mislukkingen-en-negatieve-dingen-t55806.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 18:54    

Reageer met quote
Vandaag geen suiker gehad, ik ben door de supermarkt heen gesjeesd..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 20:00    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je voor de link Nicky. Ik heb de negatieve dingen meteen daar neer gezet, nu weer positief verder. Hier lezen doet mij goed.
Positief blijven en proberen door te gaan waar ik mee bezig ben, op naar mijn doel. Ook al gaat het niet zo snel.
Mijzelf goed voelen in plaats van een mislukking is ook wat waard.

Gisteren boodschappen gedaan en naar de osteopaat geweest en aan het einde van de middag heb ik weer lekker gewerkt en het ging goed. Heerlijk Erg blij
Vanmorgen had ik ook geen spierpijn of wat er op lijkt, het was mooi weer dus genoeg energie om het huis te poetsen.
De helft van de keukenkastjes zijn weer schoon, alle potjes kruiden die over datum waren liggen in de vuilnisbak.
Daarna nog even op de fiets nog wat boodschapjes gedaan en vanavond nog een rondje gelopen.

Mijn (niet) eetplan is niet helemaal goed gegaan maar daar gaan we het niet meer over hebben.
Morgen staat sporten op het programma dus de plannen zijn goed.
Lientje, ik doe morgen met je mee. Geen snoep, koek en anderen nutteloze dingen.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2018 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren zo,n mooi weer nog lekker in de tuin met een boek wat vit d gesnoven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 8:59    

Reageer met quote
Mijn positieve berichtje:
* Vandaag dan eindelijk toch de vloer geisoleerd. Hoera, blij dat het achter de rug is.
* Daarna gestofzuigd en gedweild.
* Het gaat nu weer een stuk beter met het omgaan met eten sinds zaterdag.
* Voelde me gesteund door M.
* Prachtig weer vandaag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 18:08    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heerlijk, wat heb ik veel gedaan vandaag.
* vanmorgen gesport. Ik heb extra gefietst.
* vanmiddag boodschappen gedaan.
* rekeningen betaald
* weer een wasje droog van de waslijn in de kast.
* van een restje aardappelen een zal salade gemaakt.
* lekker in een luie stoel tijd voor mijzelf genomen en met de ogen dicht een half uurtje in de zon gelegen.
* niets gegeten wat in in mijn eetplan stond !!!
* ruim 1 liter water gedronken.
En nu ben ik moe maar voldaan.

Morgen heb ik mijn oude ritje terug van voor dat die nekhernia mij plat kreeg. Hopelijk gaat het allemaal goed. Dan kan ik mij weer 100% beter melden.

Mijn weegschaal wil nog niet zakken maar voor morgen heb ik lekker gezond eten mee. Een salade gekocht en ik neem nog een bak met 500 ml magere vruchten yoghurt mee.
Nog een appeltje,een banaan en 3 broodjes mee. Daar hoop ik de dag mee door te komen. Natuurlijk ook mijn fles water.
Hopelijk staat de weegschaal dan zaterdag weer onder de 110.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 19:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 23 van 31