Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Mooie berichten van jullie!

Mijn positieve berichten...
- Gisteren voor 3 dagen gekookt zodat ik maaltijden kan invriezen. - Vanmorgen een lange tekst gemaakt ter voorbereiding op een belangrijk gesprek, veel werk verzet.
- Gisteren 95 minuten beweging gehad.
- Gisteravond NIET ingegaan op een impuls om nog meer te eten voor het slapen gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 11:46    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat dacht ik ook samm-88 Erg blij

Gisteren mijn verjaardag gevierd dus wat lekkere dingen gegeten. Morgen is mijn weegdag dus vandaag weer effe normaal doen Verward

Vanmorgen weer naar de yoga geweest en weer wat meer in balans gekomen na het afbouwen van m’n medicatie, daar ben ik wel blij mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 13:17    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Vandaag een goede dag qua energie, zelfs op de loopband 5,5 km en dan 3x 1,5 min bewandelden dat ging best lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 15:14    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb niet teveel gegeten vandaag.
Ik heb m'n weekplanner weer ingevuld.
De oefeningen in de fitness gingen goed vandaag.
.
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2018 21:52    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Voor een kunstwerk te maken had ik een fitting met stekker nodig vond een mooie buigzame bureau lamp bij de kringloop
voor maar €4 precies wat ik nodig had.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 8:26    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Vandaag naar de longarts geweest en volgens mij was die tevreden, ik moet de paracetamol afbouwen. De pijn zal nog nog een tijdje blijven in mijn been maar langzaam gaat dat beter worden en hoop ik dan maar op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hallo luitjes daar ben ik weer. Ik had in het weekend al een heel stuk geschreven hier en toen viel de laptop uit en was alles weg. Daarna geen fut gehad het opnieuw te doen.
Nu maar even de schouders eronder en ervoor gaan met die banaan want dit vind ik wel het allerleukste sprintje van allemaal.

Quote:
Lightfeather, ik moet er echt voor gaan zitten om jouw stukken te lezen.

Pianojuffie ik weet niet of dat positief of negatief is. In elk geval zet ik meestal kort iets van mezelf aan het begin van mijn meldingen, daarna mijn reacties op wat anderen vertelden voor zover ik tijd en er iets over te zeggen heb, daarbij zet ik de naam van de persoon waarop ik reageer in kleur dus dat is heel overzichtelijk, je ziet gelijk of iets specifiek voor jou bedoeld is en tot slot vertel ik mijn eigen wetenswaardigheden.
Je hoeft dus niet alles te lezen als het je teveel is doe je gewoon het begin, het einde en waar je je naam ziet staan. Het lijkt ook veel meer dan het is omdat ik meestal een quote gebruik en daar regels tussen laat om het overzichtelijk te houden.

Quote:
@ Lightfeather over de soep: ik weet het inmiddels niet meer. Het was geen recept, ik maak wel vaker gewoon iets van de spullen die ik in huis heb.

Jammer Nicky maar wel heel herkenbaar zo pak ik het ook vaak aan.

Quote:
Mijn positieve berichtje is dat ik zooooo dankbaar ben voor de hulp van mijn beste vriend. Hij wist me gisteren echt op te beuren toen we elkaar belden.
Ook een andere vriendin die me gratis een voetmassage gaf (en een luisterend oor) ben ik zo dankbaar.

Het is werkelijk iets om dankbaar voor te zijn als je "echte vrienden" blijkt te hebben die je door dik en dun bijstaan en niet laten zakken als je eens uitdagingen in je leven hebt en ze juist het hardst nodig hebt. Echt fijn voor je Nicky!

Quote:
Nicky, als je het niet erg vindt dat ik niet dagelijks schrijf en maar af en toe gewicht invoer, mag je me laten staan. Ik hou van positief en jou berichtje bracht me een glimlach

Fijn dat je blijft Vlinderrr

Quote:
Gisteren heeft mijn man een ongeluk gehad een auto reed hem aan op de fiets, fiets in diggelen, bril, kapot, en de man is doorgereden met een hoge snelheid

Ine wat een geluk bij een ongeluk dat alles zo goed is afgelopen en dat er mensen waren die behulpzaam en liefdevol in deze situatie stonden en je man konden bijstaan. Ze zijn er nog wel hoor, zulke mensen. Ik hoop dat het inmiddels weer beter met hem gaat.

Quote:
Hallo, ik zou ook weer graag mee willen doen.

Welkom Liene.

Quote:
Ik ben in ieder geval blij dat ik op dit moment weer het nut van gezond eten en een posive instelling zie.
Maar ik doe rustig aan, alles op zijn tijd en niet te veel willen.

Fijn dat je dat inziet, dat is idd de basis van al het goede in ons leven. Een positieve, optimistische instelling helpt écht Liene Blijf maar goed naar jezelf luisteren.
Nog gefeliciteerd met je dochters verjaardag meis.

Quote:
Vandaag trots op mezelf omdat ik in een parkeerkelder heb geparkeerd, terwijl ik dit erg eng vind.

Goed van je Vlinderr. Daar mag je zeker trots op zijn.

En niet alleen jij stapt hier uit je comfortzone, veel anderen ook. Een grote dikke pluim voor iedereen. Yes! (nederlands=

Quote:
Ik voel me weer een beetje beter

Mineola wat heerlijk dat je zo bent aan het opknappen en steeds meer kunt. Volhouden meis, gewoon volhouden dan kom je er wel.
Trouwens ook fantastisch dat je nu geld aan jezelf kunt uitgeven. Dat heb ik ook moeten leren. Je bent het waard Uitroep

Quote:
3 jaar geleden zomaar in een rolstoel geraakt. Ben gelukkig al een heel eind Lach maar wil gràag de rolstoel helemaal de deur uit.

Ik kan dat zo goed begrijpen. Ik heb ook ondanks negatieve prognoses gevochten om uit mijn rolstoel te komen en dat is met veel bloed, zweet en tranen gelukt. Ondanks dat ik 24/7 pijn heb, en ondanks dat ik nog veel dagen heb dat ik niet kan lopen ben ik mezelf nog altijd dankbaar dat ik ervoor ben gegaan.
Een kennisje van me heeft ervoor gekozen erin te blijven zitten hoewel ze heel wat beter en meer kan lopen dan ik, ze heeft ziektewinst en geniet ervan om erin te zitten. Voor een mens zoals ik die altijd zeer actief is geweest is dat moeilijk te bevatten.

Quote:
ik wil graag heel snel mijn conditie weer terug. Altijd moe zijn wil ik niet, al weet ik dat het zijn tijd nodig heeft.

Lientje wat duurt dat vreselijk lang he. De vermoeidheid en achteruitgang in conditie zijn heel herkenbaar voor mij. Ik had eind 2016, begin 2017 beide longen volledig onstoken. Het is wel een andere aandoening dan die jij had maar had hetzelfde gevolg dat jij beschrijft. Ik heb er een klein jaar over gedaan om weer in de buurt van mijn oude nivo terug te komen maar ik mankeer dan ook nog meer dus het is sowieso al moeilijk voor mij om mijn conditie vast te houden en die is 's winters altijd slechter. Mijn longen hebben daar een flinke opdonder van gehad en zijn nooit meer helemaal de oude geworden.
Ik hoop dat dat bij jou anders is.

Quote:
Lachen, ik kan zelf heel slecht inschatten in welke categorie ik nu val met mijn postuur. Slank nog niet en dik niet meer maar....volslank?...mollig....?

Pianojuffie ik had aldoor het idee dat ik het wel redelijk inschatte totdat ik die foto in ondergoed maakte waar ik ontzettend dik met grote spekrollen op sta, lelijk brrrr. Ik was daarop stukken dikker dan ik daarvoor van gewoon in de spiegel kijken dacht.

Maandag hadden mijn jongste zoon en ik het over ons gewicht. Hij wil juist wat aankomen dus het is een goed gespreksonderwerp voor ons hoe op een gezonde manier op een mooi gewicht te geraken. Hij een beetje meer, ik een beetje minder en we willen beiden iets meer spiermassa opbouwen. Leuk als je over zoiets serieus met je jonge zoon kunt babbelen. Een positief punt voor mij dus.

Ik vertelde hem mijn ondergoedfotoverhaal en hoe dik ik mezelf nog vind. Hij zei heel lief dat ik beslist niet dik ben, dat ik dat wel een korte tijd geweest ben maar nu niet meer. Daarna zei hij, slikkkk, "je bent nu iets meer van een propje".

Ik heb zelf altijd erg dikke mensen met zeer korte benen propjes gevonden, een soort billy/bessy turf heren/dames zeg maar. Dus ik weet niet zeker of ik het wel als het compliment kan zien dat hij ermee bedoelde. Maar het is fijn dat hij me niet zo dik vindt als dat ik zelf doe. En vooral dat hij het verschil tussen kort na de predkuur en nu zo duidelijk kan zien. Het geeft hoop voor de toekomst. En ook dat is een positief ding. :

Quote:
Geniet van het programma 'Money for Nothing'

Dat programma komt 's winters ook op de BBC Nicky. Ik kan door ook zo van genieten, ga er dan echt speciaal voor zitten.

Quote:
Pianojuffie heeft vandaag haar streefgewicht gehaald.
Fantastisch, nogmaals gefeliciteerd PJ. Kampioen

Quote:
voel me heel nerveus en huilerig terwijl daar geen directe aanleiding voor is

Ik denk dat dat komt omdat er nu je je streef hebt behaald een last van je schouders is afgevallen, nu kun je ook allerlei emoties loslaten waarvan je niet eens wist dat je ze had. Bovendien is er een nieuwe last voor in de plaats gekomen want er zit angst om weer aan te komen. Geef maar gewoon toe aan die onrust en huilerigheid in jezelf. Veel water wast goed schoon. Als het er gewoon mag zijn, verdwijnt dat gevoel vanzelf binnenkort weer.

Quote:
Wat ben ik blij mijn poes is weer terug

Wat fijn dat je poes terug is Ine, ook ik ken die zorg. De mijne komen nu inmiddels niet meer buiten, dat kan hier niet.
Kun je niet tegen die mensen zeggen dat ze je poes met rust moeten laten? Ik vind het best brutaal dat iemand zomaar jouw poes toeëigent.

Quote:
Over alles wat er niet goed gaat kun je schrijven in het 'mislukkingen en negatieve dingen draadje'!

Goed van je Nicky dat je zoiets hebt aangemaakt. Ik wist niet eens dat we naast sprintjes en een dagboekje ook draadjes aan kunnen maken.

Quote:
Mijn lichaam is dankbaar voor iets minder eten, het functioneert beter, dat voelt fijn

Fantastisch Vlinderrr, wat goed dat je dat herkent in je lijfgevoel. Het is duidelijk dat de ontspanning je goed doet en zelfs al ben je gestopt met "afvallen" je valt nu wel gestaag af haha. Had je dat gedacht? Erg blij

Quote:
ik haak iets later in maar ik ben ook pas lid sinds een uurtje haha

Welkom Samm dit is idd een heerlijk sprintje. Zelfs als ik geen tijd heb om te schrijven lees ik het meestal wel even tussendoor.

Quote:
Vanmorgen gewerkt en hierbij is een cliënt in mijn bijzijn overleden.

Wat een eer he Jessika, als je zoiets mag meemaken. Had de dame geen familie? Fijn voor haar dat ze niet alleen hoefde te zijn.

Quote:
Nicky, verwijder me maar, op dit moment niet zo’n geschikt sprintje voor mij.
Misschien later eens
Sorry Ohh
Pianojuffie wat vind ik het jammer als je weggaat. Je bent een groot voorbeeld voor velen zoveel als jij bent afgevallen. Ik hoop in elk geval dat het je goed gaat en ik kom je ongetwijfeld in andere sprintjes tegen. Hopelijk lees je mijn reacties nog. Verward

Quote:
Ik heb vannacht heerlijk geslapen. De vorige keer was begin augustus, dus wel weer heel blij mee!

Mineola wat heerlijk voor je.
Ik heb door de pijn ook grote slaapproblemen. Afgelopen maanden was ik er zelfs duizelig door, ik zag elk uur op de wekker voorbij gaan.
Sinds een dag of 8 gebruik ik CBD olie en dat werkt fantastisch. Ik slaap nu gemiddeld in 2 a 3 keer 1 tot 3 uur max zo maar tussen de 3 en 5 uur max. Nu nog hopen dat het een ononderbroken slaapritme van iets meer dan 5 uur mag worden maar de duizeligheid is weg en dat is zeer positief en ik wordt iets minder uitgeput wakker 's morgens en dat is ook erg positief.

Quote:
Gisteren mijn verjaardag gevierd

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Fissie! Surprise (Nederlands=Verassing)

Quote:
Voor een kunstwerk te maken had ik een fitting met stekker nodig

Maak je een foto als het kunstwerk af is Ine? Ik ben echt benieuwd wat je maakt.

Quote:
Vandaag naar de longarts geweest en volgens mij was die tevreden

Gefeliciteerd Lientje dat is echt goed nieuws.

Zo hehe, dat was een hele hoop bijlezen en schrijven. Nu ben ik zelf aan de beurt hihi.
Ik heb natuurlijk al hier en daar wat positieve puntjes genoemd maar nog even op een rij.

1. Het afvallen zet nu echt goed door. Vandaag de 75 aangetikt.
2. Het bewegen gaat iets beter.
3. Ik slaap weer een paar uurtjes dankzij CBD olie.
4. Ik had vorige week een fantastische ochtend bij de teachings van de Dalai Lama
5. Ik heb me bij een cursus over Boeddhisme aangesloten en het is een erg prettige lerares, ik voelde me er heel goed. Ik kan deze cursus meedoen omdat het gratis is en ik er naar toe kan fietsen. Dubbel positief dus en daar ben ik oneindig dankbaar voor!
6. Een vriendin die weet dat ik eind van de maand nooit voldoende (gezond) kan eten gaf me gisteren wat vlees en groente mee, zoo lief.
7. Vanavond komt mijn zoon weer gezellig eten.
8. Ik zit weer helemaal in mijn meditatie en Reiki-flow. Oh wat is dat toch prettig en ontspannend en wat geeft dat toch veel energie. De laatste maanden deed ik dat steeds minder. BLij dat ik het nu weer dagelijks oppak.

Zo is het wel weer voldoende. Ik wens iedereen een fijne dag toe.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Fijn om alle goede berichten te lezen!

Ik vind het leuk, Lightfeather, al die verhalen die je schrijft. Ik kan mogelijk niet altijd alles lezen, maar toch. Had eerder niet gesnapt dat je de naam in kleur zet zodat mensen dan evt. andere stukjes over kunnen slaan. Slim.

Mijn positieve bericht van vandaag is dat ik zo dankbaar ben weer voor het luisterend oor van mijn vriend J. en voor het harde lachen gisteren met mijn man over de rare snuiten en houding van onze hond die op haar rug naast mij in de stoel lag.
Ook blij dat ik een 'strubbeling' met iemand heb kunnen oplossen vandaag. Ik sprak me uit over waar ik moeite mee had en kreeg waarachtig vlot een 'goed' antwoord terug, één die de zaak ophelderde.

Laatst aangepast door Nicky303 op di 25 sep 2018 20:06, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 20:00    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mineola schreef:
Vlinder, genoten van de chocolade?

Het was heerlijk, maar... en de rest hoort onder de link die Nicky gaf, met andere woorden beter van niet Lachen

Lightfeather bedankt voor je complimenten Lach

Ik ben bezig aan mijn laatste werkweek bij mijn huidige baan, ik werk in de zorg en de bewoners vinden het niet leuk dat ik weg ga. Voel me gewaardeerd en ben zeer dankbaar dat ik hier heb kunnen/mogen werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb vandaag me goed aan het eetplan gehouden. Ik heb een uur geleerd.
Ik heb gekookt.
.
.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 sep 2018 22:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 22 van 31