Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Vandaag trots op mezelf omdat ik in een parkeerkelder heb geparkeerd, terwijl ik dit erg eng vind. Ik heb het gewoon gedaan! Volgende week probeer ik weer een andere parkeergarage Cool

Wauw! Goed zeg! (Ik rijd helemaal geen auto).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 19:03    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankje Nicky Lach Heb je ook geen rijbewijs? Ik heb mijn rijbewijs pas twee jaar komende maand. Wat was dat een overwinning, überhaupt dat ik er nog weer aan begonnen ben. Nog heel vaak als ik in m'n autootje rij, voel ik me zo rijk, het heeft deuren geopend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 19:33    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Vandaag met mijn trainingsschema voor de fiets begonnen, mij helemaal te blubber gefietst, maar voelde echt goed. Een vandaag weer een afspraak gemaakt voor taalmaatje. Ik heb afgesproken misschien kan ik het niet een uurtje volmaken, ik zie wel. Heb er nu al erg deel zin in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 20:26    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb vandaag weer nieuwe oefeningen erbij gekregen. :)
Ik voel me weer een beetje beter
Ik heb zonder hulp en hulpmiddelen gedoucht
Ik heb niet teveel gegeten
Ik heb een cadeautje voor mezelf gekocht (omdat ik afgelopen week onder de 77kg was). Ik heb erg veel moeite geld aan mezelf uit te geven meestal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2018 21:55    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Dankje Nicky Lach Heb je ook geen rijbewijs? Ik heb mijn rijbewijs pas twee jaar komende maand. Wat was dat een overwinning, überhaupt dat ik er nog weer aan begonnen ben. Nog heel vaak als ik in m'n autootje rij, voel ik me zo rijk, het heeft deuren geopend.

Ik heb wel een rijbewijs maar al 30 jaar niet meer gereden... En dat rijbewijs in het buitenland gehaald waar de normen veel minder streng waren.

lientje1972 schreef:
Vandaag met mijn trainingsschema voor de fiets begonnen, mij helemaal te blubber gefietst, maar voelde echt goed. Een vandaag weer een afspraak gemaakt voor taalmaatje. Ik heb afgesproken misschien kan ik het niet een uurtje volmaken, ik zie wel. Heb er nu al erg deel zin in.

Goed zeg, van het fietsen. Wat is een taalmaatje?

Mineola schreef:
Ik heb vandaag weer nieuwe oefeningen erbij gekregen. Lach
Ik voel me weer een beetje beter
Ik heb zonder hulp en hulpmiddelen gedoucht
Ik heb niet teveel gegeten
Ik heb een cadeautje voor mezelf gekocht (omdat ik afgelopen week onder de 77kg was). Ik heb erg veel moeite geld aan mezelf uit te geven meestal.

Wow je mag trots zijn op jezelf! Douchen zonder hulp lijkt me fijn voor je.
Veel plezier met je cadeautje! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 7:01    

Reageer met quote
Ik moet diep graven helaas vandaag om met een positief berichtje te komen...
Ik ben dankbaar voor de zegeningen die ik heb. Voor de relatie met mijn man, voor de hulp van vrienden, voor ons huis en onze lieve hond.
En ook dat het met eten nog zo goed gaat als het nu gaat. Uitdagingen genoeg. En toch momenten dat ik halsstarrig Nee zeg tegen gedachten over méér nemen. En dan een half uur later merk dat de zin in eten weg is. Zo moeten we het hebben.

Laatst aangepast door Nicky303 op za 15 sep 2018 14:33, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 7:05    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Gisteren had ik ongeveer 26 ProPoints, is prima
Had een broodje hete kipfilet geheten als avondeten
Lekker.

Vanochtend 81,3
Helemaal geweldig

Superzaterdag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 8:01    

Reageer met quote
Ik ben vandaag naar de stad gefietst, er waren muziekkorpsen in de stad na 45 min begon ik mij niet zo lekker te voelen, toch nog even naar het laatste korps gekeken en daarna naar huis. Uurtje onderweg geweest, een nieuwe mijlpaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 18:06    

Reageer met quote
lientje1972 schreef:

Goed zeg, van het fietsen. Wat is een taalmaatje?

Ik praat in de bieb een uurtje Nederlands met een Deense vrouw die Nederlands wil leren. Ik vind het soms best lastig maar tot nu is het nog altijd gelukt. Maar wel leuk dat je iemand wat kan leren over de Nederlandse taal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 18:10    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Ik heb wel een rijbewijs maar al 30 jaar niet meer gereden... En dat rijbewijs in het buitenland gehaald waar de normen veel minder streng waren.

Zou je het willen opfrissen? Je zou wat lessen kunnen nemen bij een goede rijschool, wie weet gaat het je goed af. Je wilt niet weten hoe ik er tegenop heb gezien.. Geen bloed, maar wel zweet en tranen..

Mijn positieve bericht is dat mijn stappenteller me motiveert om te bewegen, buiten zijn verlicht mijn hoofdpijnklachten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 18:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 14 van 30