Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankje Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 12:26    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Welkom nieuwe deelnemers! We zijn nu met elf personen dus ik heb het sprintje gesloten.

Ik ben blij dat het lukt om me aan mijn eetplan te houden en ook dat ik de afgelopen jaren zoveel boeken heb kunnen lezen over voeding. Dat komt me nu heel goed van pas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 16:23    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Nikki,
Ik wilde me net nog aanmelden. Een lekker positief sprintje wat ook past bij 'geef jezelf elke dag een compliment, van Judith Back. Hij stond nog in de lijst met open sprintjes. Maar vrees dat ik net te laat ben, of wil je m misschien toch nog even openzetten? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 17:30    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Sterkte Vlinder!

Voldoende water gedronken, mountainbiken, eetplan gevolgd, bezig geweest met Judith Beck.
Momenteel bezig met m'n craving verslaan Uitroep ik kan dit en ik doe dit Horen Zien Zwijgen

Weegmoment zondag kleintje1987-gebabbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 19:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yeps schreef:
Ha Nikki,
Ik wilde me net nog aanmelden. Een lekker positief sprintje wat ook past bij 'geef jezelf elke dag een compliment, van Judith Back. Hij stond nog in de lijst met open sprintjes. Maar vrees dat ik net te laat ben, of wil je m misschien toch nog even openzetten? Lach

Hoi Yeps, dilemma. Ik wil je graag ter wille zijn. Het probleem is dat ik momenteel te weinig tijd heb om bij te houden hoeveel berichtjes elke deelnemer op het sprintje heeft gezet. Hoe meer deelnemers hoe meer werk het is...

Als jij bereid bent om die taak op je te nemen - eenmaal per week tel je dan hoeveel positieve berichten elke deelnemer heeft geplaatst, te weten op zaterdag of zondag, en zet dat in een berichtje zoals ik dat nu al een keer deed op 15 juli - dan zal ik het sprintje weer even open doen. Deal?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 22:23    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Nicky,
Ik wil graag actief deelnemen maar je hoeft mijn berichtjes niet te tellen. Heb ook geen dagboek hier op t forum dus dat scheelt. Lach

Sterkte Vlinder!

En goed bezig kleintje!

Ik heb vandaag een heerlijke boswandeling gedaan. Genoten van het buiten zijn en bewegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 23:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Yeps schreef:
Ha Nicky,
Ik wil graag actief deelnemen maar je hoeft mijn berichtjes niet te tellen. Heb ook geen dagboek hier op t forum dus dat scheelt. Lach

Sterkte Vlinder!

En goed bezig kleintje!

Ik heb vandaag een heerlijke boswandeling gedaan. Genoten van het buiten zijn en bewegen.

Yeps, ik begrijp hieruit dat je het tellen niet overneemt... ik ga streng zijn en laat het sprintje gesloten. Sorry. Je bent zeer welkom bij het volgende sprintje.
(Svp geen berichten hier plaatsen als je geen deelnemer bent, want dat maakt het tellen ook weer lastiger voor mij...)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 11:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Positief is dat ik heel goed bij mezelf kan blijven gezien de omstandigheden.
Ook dat ik me goed aan het eetplan hield de laatste dagen.
Ik ben dankbaar dat mijn man ook vaak eten kookt. Ik geniet ervan als ik kan overslaan af en toe!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 12:34    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Houden aan eetplan, craving doorstaan, gesport, voldoende water gedronken.

Weegmoment zondag kleintje1987-gebabbel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jul 2018 23:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben trots op mezelf dat ik nu heel vaak de kans aangrijp om een extra wandeling of een langere wandeling te maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jul 2018 16:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16