Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Prestaties en Positieve Dingen! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
1ste dag geslaagd, nog niet perfect maar voornemen was : niet snoepen, geen koekje, geen chocolade, geen ijsje... En dat is gelukt. Op naar 2de goeie dag.

Groetjes
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 7:08    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Afgelopen week was ik teleurgesteld over wat ik die week had behaald. Dus vorige week echt weer strenger. Ben nu blij dat er in ieder geval weer een - staat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 7:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ohhja en ik heb nog een overwinning. We gingen zondag varen en hadden een zak met mini twix/mars enzo meegenomen. En ik heb er geen 1 gegeten Erg blij terwijl de mensen om mij heen aan het smullen waren... toen we terug waren ging mijn vriend patat halen en heb ik een bakje yoghurt/shake gegeten. Ik was echt te moe om te gaan koken, meestal verval ik dan in makkelijk eten. Was blij dat ik hiervoor kon kiezen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 7:56    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Wat een leuk sprintje, ik doe ook graag mee!
Mijn positieve ding van vandaag is dat mijn gewicht onder de magische grens van 70 is beland. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Aardblij, welkom bij deze positieve club, jouw naam is er ook al eentje waar je vrolijk van wordt!

Fissie, wat goed dat je zondag die chocolade en friet aan je voorbij hebt laten gaan. Goed gevoel geeft dat dan, hè! Jij bent sterker, jij kunt dit! Super!

Ik ben helemaal blij omdat ik weer verder kan met een creatieve klus waar ik al tijden mee bezig ben. Ik kreeg vanmorgen een reactie van iemand die me wil helpen met opmaak. Dat geeft me een stoot energie, waardoor ik het typewerk en het samenstellen van de tekst weer helemaal zie zitten.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 11:20    
Vrouw Weeggegevens   MaddyS
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag dag 2 dat ik de hulp heb van een uitzendkracht, dit maakt mij heel erg blij. Gelukkig niet meer alleen knokken, maar het werk delen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 20:39    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier een beetje stil, vader in ZH, familielid op sterven en collega overleden. Dankbaar dat vaders operatie is geslaagd. Koester de kleine dingen.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 21:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Super 2de dag. Ontbijt : kommetje meloen. In vm 1 banaan. Middag 3 sneetjes volkoren met mager beleg. En avond croque monsieur met volkorenbrood, jonge kaas, Weight Watchers hesp, rauwkost, beetje mayo.
Veel water gedronken. 's Avonds naar kermis met familie, lunapark onveilig gemaakt en dan 1 cola zero op terras. Anderen nog lekkers v kermis gegeten, maar ik gepast ! Trots op mezelf.
Op naar 3de goeie dag. Weekje of 2 en dan ben ik definitief vertrokken. Vandaag vrije dag. Genieten, beetje was/strijk, lezen... en eetdagboek beginnen.

groetjes
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 8:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Hier een beetje stil, vader in ZH, familielid op sterven en collega overleden. Dankbaar dat vaders operatie is geslaagd. Koester de kleine dingen.....

sterkte vlinder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 8:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Succes met je creatieve project!

Hier net de tandarts gebeld want zag een zwarte vlek op mijn verstandskies. Naar de tandarts gaan vind ik verschrikkelijk. Maar net mezelf gedwongen om een afspraak te maken, dus nu kan ik gaan zitten stressen tot vrijdag. Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 9:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 6 van 17