Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

powerslim dagboek van mickymicky

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mickymicky
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: power slim (maaltijdvervanger)

Reageer met quote
hoi,

Zondag ben ik begonnen met powerslim.
Ik was sinds januari al 7 kilo afgevallen (gewoon gezond eten tussen 1000-1500 kcal) maar had enorme stilstand en wilde een boost.

Ik vind de producten niet echt lekker, vooral de abrikooskwark vond ik echt vies. Tot nu toe alles wat in die shaker moest vond ik niet lekker helaas. De pasta's leken me wel lekker, maar vind ik ook niet echt eetbaar.
De reep, toast en smoothie (ready to drink) en de nootjes vind ik wel lekker. Erg blij Gelukkig mag ik een maaltijd per dag gewoon groente met vlees of vis. Dus heb ik besloten dat ik elke dag dat met de lunch een salade met vlees/vis of ei neem (kan ook moeilijk zo'n pannekoek oid op mijn werk gaan bakken....) Rollende ogen

Vannacht had ik wel slecht geslapen, vaak eruit om te plassen (hoef ik normaal niet) en een hongergevoel...

hopelijk gaan de kilo's nu wat sneller... En ik hoop heeeel snel in fase 1B te komen, zodat ik twee maaltijden zonder PS kan maken.

groetjes Micky

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012 20:48    
Vrouw Weeggegevens   Lovely-Lin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Powerslim

Reageer met quote
Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Je bij dit dieet eigenlijk geen honger gevoel hebben even goed in de gat enhouden dus. Meeste mensen hebben daar aan het begin wel wat last van omdat ze nog niet in ketose zitten maar ik las dat jij daar al in zit dus dat kan het niet zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2012 16:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dank je voor je reactie, lovely-lin!!!

Afgelopen nacht heb ik gelukkig geen honger gehad, maar nu overdag wel een klein beetje. Ach komt wel goed denk ik.
Ik heb wel een opgeblazen buik, lijk wel zwanger.... hebben jullie dat ook?

Vandaag was ik op pad (van hot naar her) en kon geen normale maaltijden eten, dus heb tussen de middag vleeswaren (kipfilet) voor op brood gekocht en met een doosje cherrytomaatjes opgegeten en vanavond de rest van de kipfilet met komkommer, de tussendoortjes waren wel weer van PS, volgens mij is het dus niet zo erg. Vandaag had ik de wafel als tussendoortje, die is wel lekker. Ook de nootjes vind ik lekker. Ik geloof dat ik die shakes allemaal niet lekker ga vinden, al viel de warme choco mee.

groetjes M

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 21:38    
Vrouw Weeggegevens   Lovely-Lin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Powerslim

Reageer met quote
Hey Mickey
Ik wil de pret niet drukken maar eigenlijk heb je het helemaal niet zo goed gedaan.
Kipfilet voor op brood mag maar die heeft veel koolhydraten dus daar moet je wel mee oppassen. Bovendien heb je het in tweeën verdeeld waardoor er een kans is dat je per maaltijd te weinig eiwitten hebt gehad. Cherry tomaatjes mag je absoluut niet hebben die zitten vol met koolhydraten. Je mag 200 gram groen per keer een beetje meer is niet heel erg maar bij iets wat je eigenlijk al niet mag is echt niet goed. Dit in combinatie met een wafel die je maar af en toe mag wegens de vele koolhydraten zorgt voor een slechte dag. Of je er door uit ketose gaat verschilt per persoon maar als ik jou was zou ik de regels nog maar eens heel goed lezen.
Succes,
Lin

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 12:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb net op de sportschool mijn workout gedaan en me gewogen.
Ik ben 1,7 kilo kwijt en dat is volgens de meting alleen vet!!!! Ben echt heeel blij, aangezien ik nog nooit zoveel ben afgevallen in 5 dagen tijd (mijn maximum van gewichtsverlies was een kilo per week, welk dieet ik ook deed) Dus zo slecht heb ik het niet gedaan. Ik moet zeggen dat ik het wel verdiend heb na al die vieze shakes.
Vandaag heb ik de omelet gemaakt als lunch, die vind ik wel ok. Het ontbijt was havermout en vond ik niet lekker, beetje de smaak van gemalen karton met zoetstof ?? haha
Gelukkig heb ik een doosje toast besteld, dat is wel eetbaar.

@Lin
Ik heb die dag 2x 150 gram kipfilet gehad en heb gekeken hoeveel koolhydraten dat was en dat was niet teveel. Of ik te weinig eiwitten heb binnen gehad kan ik niet zeggen. Volgens mijn powerslimregels mag ik 200 gram tomaat, er staat niet bij dat cherrytomaat niet zou mogen. Die wafel was het enige sterproduct en er staat dat je max één product met een sterretje per dag mag, dus dat is niet fout. Ik had die dag totaal 39 gr koolhydraten op, dat is toch niet zoveel????
Hoe had ik het anders kunnen vervangen volgens jou, ik kon in de AH to go geen betere oplossing bedenken namelijk en wil wel tips voor het geval er weer geen tijd is om iets in elkaar te flansen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 15:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wie heeft er antwoord op mijn vragen???

1.Waarom mag magere kwark (60 kcal, 4kh, 10 eiwit 1 vet per 100 gr) wel en magere yoghurt (33 kcal,4 eiwit, 4 kh, 0 vet per 100 gr) niet? Het zijn evenveel koolhydraten.

2. Waarom mag gewone kaas niet? de meeste kaas heeft 0 kh...

3. Kan je magere kwark (60 kcal, 4kh, 10 eiwit 1 vet per 100 gr) niet vervangen door cottage (95 kcal, 2 kh,12 eiwit, 4 vet per 100 gr)? Dat is namelijk lekkerder door een salade. Cottage heeft minder Kh en meer eiwit, da is toch beter?
Als je uitgaat van de powerslim gedachte dat je weinig kh dan zou er voor mij gezien geen reden zijn om het niet te vervangen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 16:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
handige site gevonden waarop je een eetdagboek kan bijhouden, de site rekent direct voor je uit hoeveel kh, kcal etc je gebruikt!!!! ook de powerslimproducten staan in de lijst

**** link verwijderd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2012 12:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
is er niemand die mijn vragen kan beantwoorden, jammer.
Ik had een goede link, maar die is er afgehaald zie ik, zal de moderator wel gedaan hebben, al heb ik geen flauw idee waarom.

vandaag weer goed gesport.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2012 14:57    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Link was van afval site, en wij hebben ook een grafiek, afvalhistorie, BMI in je profiel staan.
We hadden het erbij kunnen zetten maar je weet natuurlijk zelf ook wel dat je een link van een andere afval site had gepost.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2012 15:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
maar is hier dan ook een pagina waarin je kunt bijhouden wat je eet en dat er dan alles automatisch berekend wordt over de hele dag? (kh,kcal etc) want dat is waarom ik die site gebruik eigenlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2012 15:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 1 van 8