Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Postief 130+ sprintje vervolg

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nonnie78
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Mag ik nog aanhaken? En dan evt vervolgsprintje meedoen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 9:07    
Vrouw Weeggegevens   Spacey
Weegclubfan voor het leven

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Nonnie78 schreef:
Mag ik nog aanhaken? En dan evt vervolgsprintje meedoen?

Zeker wel, gezellig dat je er weer bij bent!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 17:17    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
He Nonnie, gezellig dat je weer mee gaat doen.
Ik heb helaas een aantal rode vakjes, ene staat al en andere gaat volgen. Heb het volledig aan mezelf te danken en krijg de herstart niet voor elkaar. Te veel eitjes en lekkers gehad met de pasen en om dan nu de knop om te zetten gaat erg lastig. Maar ik blijf door gaan en worstelen, het moet toch eens lukken.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 17:56    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Nou, ik kan nog net een weekje met jullie meedoen. In december 2016 logde ik voor het laatst in. Inmiddels zijn er weer flink wat kilootjes bijgekomen (hoe krijg ik dat toch altijd weer voor elkaar?). Tijd om weer aan de slag te gaan, want ik voel me erg onprettig in mijn lichaam.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 15:55    

Reageer met quote
Tja, dat aankomen kan ik ook altijd erg goed. Wees welkom en weet dat je niet de enige bent. Samen komen we er wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 20:34    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Volgens mij ben ik van de grootste jojo's hier op weegclub, ben ook al lange tijd bezig en zoals het lijkt met veel heimwee naar gewicht rond 125-130 kg Rollende ogen Het lukt mij momenteel niet om de flow te pakken te krijgen. Het gaat eraf en zit er weer aan. Te veel malende hoe het aan te pakken.

Maira, net als Spacey al aangeeft: samen komen we er wel. Want met elkaar al zo veel ervaring opgedaan, daar moet vast en zeker een goede tip tussen zitten. Succes!

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 11:44    

Reageer met quote
Het gaat lekker hier!

Ik geloof eigenlijk niet in calorieën tellen en ik houd dat vast ook niet lang vol, maar ik heb de gratis app FatSecret gedownload (een van de weinige apps die ook op de windows phone werkt) en vul nu braaf alles in wat ik eet (wel een beetje met de natte vinger, want ik heb geen keukenweegschaal). Voor nu werkt het voor mij.

Een eyeopener: ik eet nu dagelijks 2000 calorieën, voorheen blijkbaar echt een stuk meer.

Vegetarier ben ik al jaren, maar nu ik toch op de gezonde toer ga ik ook maar stoppen met zuivel (op een scheutje koffiemelk in de koffie na, omdat ik de vegan Oatly barista nog niet heb gevonden in de supermarkten hier).

Succes allemaal, fijn weekend! Morgen een verjaardag, dan zal ik niet onder het bunkeren uit komen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 23:42    

Reageer met quote
Het gaat lekker hier!

Ik geloof eigenlijk niet in calorieën tellen en ik houd dat vast ook niet lang vol, maar ik heb de gratis app FatSecret gedownload (een van de weinige apps die ook op de windows phone werkt) en vul nu braaf alles in wat ik eet (wel een beetje met de natte vinger, want ik heb geen keukenweegschaal). Voor nu werkt het voor mij.

Een eyeopener: ik eet nu dagelijks 2000 calorieën, voorheen blijkbaar echt een stuk meer.

Vegetarier ben ik al jaren, maar nu ik toch op de gezonde toer ben ga ik ook maar stoppen met zuivel (op een scheutje koffiemelk in de koffie na, omdat ik de vegan Oatly barista nog niet heb gevonden in de supermarkten hier).

Succes allemaal, fijn weekend! Morgen een verjaardag, dan zal ik niet onder het bunkeren uit komen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 apr 2018 23:42    

Reageer met quote
Een redelijk resultaat voor mij, goede eindsprint! Zal ik een nieuw sprintje maken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Nonnie78
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Spacey schreef:
Een redelijk resultaat voor mij, goede eindsprint! Zal ik een nieuw sprintje maken?

Wat mij betreft graag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 7:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3