Onderwerp menu

Forum: Lowcarb Recepten
Subforum: Grip op Koolhydraten recepten
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Ervaringen uit het gokboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crealientje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 19-9-2012
Berichten: 59
Dieet: GOK / Yvonne Lemmers
Woonplaats: Eerbeek


  Reageer met quote
Hey hallo,
probeert en verder niemand echt wat uit die kookboekjes??
Zijn toch echt hele lekkere recpten hoor. heb gisteren de amandelmeel pannenkoel geprobeerd met wat gerapte kaas erop.SMULLEN.
bye Crealientje

_________________
Het leven is een feest als je van GOKKEN houd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2012 11:44    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 5-6-2008
Berichten: 62914
Dieet: OERgezond


  Reageer met quote
Er zijn mensen die recepten hier hebben gepost (ook van het forum van Yvonne Lemmers) en dat zijn dus recepten die in het boek staan. Die zijn namelijk allemaal bedacht door gokkers. Idee
Ik heb het eerste kookboek verkocht omdat ik er niets mee deed, ik bedenk meestal zelf of ik kijk even hier.
Het 2e koooboek heb ik niet aangeschaft omdat dat vooral zoete dingen zijn en Yvonne pretendeert nu juist dat we van onze zoetbehoefte moeten afraken. Bovendien vind ik stevia vies smaken. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 4-1-2013
Berichten: 40841
Dieet: Dr. Frank/vegetarisch
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
Prinsje schreef:
Ik heb vanmiddag geprobeerd rookkaasplakjes in de magnetron 1 minuutje te doen. Ze zouden dan (volgens recept in boek) lekker knapperig moeten worden.
Bij mij ontploften ze zowat. De spetters zaten door de hele magnetron. Wat doe ik verkeerd? Ik had ze op een stukje bakpapier gelegd.


Ik heb dat ook al een keer gehad. In die rookkaas zit dus maiszetmeel en dat gaat 'poppen' inderdaad. Ik haal mijn rookkaas nu op de markt. Die is heel geschikt! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mrt 2013 3:14    
Vrouw Weeggegevens   Meisje87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 8-3-2013
Berichten: 108
Dieet: Paleo


  Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Prinsje schreef:
Ik heb vanmiddag geprobeerd rookkaasplakjes in de magnetron 1 minuutje te doen. Ze zouden dan (volgens recept in boek) lekker knapperig moeten worden.
Bij mij ontploften ze zowat. De spetters zaten door de hele magnetron. Wat doe ik verkeerd? Ik had ze op een stukje bakpapier gelegd.


Ik heb dat ook al een keer gehad. In die rookkaas zit dus maiszetmeel en dat gaat 'poppen' inderdaad. Ik haal mijn rookkaas nu op de markt. Die is heel geschikt! Lach

Welk kraampje? Erg blij

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2013 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 4-1-2013
Berichten: 40841
Dieet: Dr. Frank/vegetarisch
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
Meisje87 schreef:
Flying Missy schreef:
Prinsje schreef:
Ik heb vanmiddag geprobeerd rookkaasplakjes in de magnetron 1 minuutje te doen. Ze zouden dan (volgens recept in boek) lekker knapperig moeten worden.
Bij mij ontploften ze zowat. De spetters zaten door de hele magnetron. Wat doe ik verkeerd? Ik had ze op een stukje bakpapier gelegd.


Ik heb dat ook al een keer gehad. In die rookkaas zit dus maiszetmeel en dat gaat 'poppen' inderdaad. Ik haal mijn rookkaas nu op de markt. Die is heel geschikt! Lach

Welk kraampje? Erg blij
Heb je een Aldi in de buurt? De rookkaas die je daar koopt (ligt niet in de koeling!) is prima geschikt. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2013 16:59    
Vrouw Weeggegevens   Meisje87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 8-3-2013
Berichten: 108
Dieet: Paleo


  Reageer met quote
ja maar ik dacht dat je de markt in Almere bedoelde en ik werk daar tegenover dus makkelijker kan niet Haha

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2013 17:21    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 4-1-2013
Berichten: 40841
Dieet: Dr. Frank/vegetarisch
Woonplaats: Almere


  Reageer met quote
ja op de markt kan ook, bij Peters kaas. Op verzoek snijden ze de rookkaas voor je. Lach
En de Aldi is ook maar een klein stukje lopen dan. Lachen Dat zijn hele mooie plakjes en goedkoper.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2013 17:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3