Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

possie's dagboek

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   possie71
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Shakes en daarna gezond eten

Reageer met quote
Ik ga het weer eens proberen met maaltijdvervangers. Ik ben een aantal jaren geleden 30 kilo afgevallen met Cambridge.
Inmiddels zitten alle kilo's er weer aan (en meer) en vanochtend schoot de weegschaal door naar 105,1.... Sip Sip

Mijn CB coach is overgegaan op een ander merk, en dat vind ik niet te drinken, dus ik ga het nu zelf proberen met Atkins repen en eiwit shakes.

Hopelijk ga ik het nu eens volhouden, want ik baal zo van mijn lichaam. Ik had mezelf 30 kilo geleden voorgenomen nooit meer zo dik te worden, maar helaas, in de loop der jaren toch weer alle kilo's erbij ge(vr)eten...

Nu dus weer een nieuwe poging!! Ik ga er weer voor!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2014 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Tat
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten en modifast

Reageer met quote
Succes!

We zitten ongeveer op hetzelfde gewicht.
Mijn doel is tussen 75 en 80 op 11 september dat is 1 dag voor mijn vakantie naar america

Ik doe modifast !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 mei 2014 22:17    

Reageer met quote
Hoi,

Leuk! Dan kunnen we elkaar misschien een beetje motiveren!

De eerste 1,7 kilo zijn er vanaf, maar had me op moederdag ook helemaal vol gevreten...

Is modifast een beetje te drinken? En doe je alleen de shakes of hebben ze ook repen?

Ik wil 85 wegen voor mijn vakantie eind juli, dat wordt erg krap....Maar onder de 90 ben ik ook al blij...

Succes ook met afvallen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mei 2014 8:04    

Reageer met quote
Vandaag een lastige dag. Einde van de ochtend heftige migraine aanval. Net tijdens excursie van school... Heb tijdens de excursie niets gegeten, maar het broodje pindakaas van mijn zoontje was wel erg aantrekkelijk... Thuis om 13.30 uur meteen een Atkins reep genomen. En imigran. Daarna weer om 3 uur naar school gesleept om mijn zoontje op te halen, wat een ellende. Thuis meteen op de bank gaan liggen met een nieuwe pil. Daarna weer suf..maar migraine wel bijna weg gelukkig... Normaal vind ik mezelf dan heel erg zielig en ga ik eten, maar ik heb volgehouden! Wel een opkikker genomen tijdens het koken en daarna een shake. Ben trots op mezelf!
En ga nu lekker slapen, hopelijk morgen geen migraine meer....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mei 2014 20:26    

Reageer met quote
Vanochtend weer migraine, na twee pillen nu eindelijk weer een beetje normaal hoofd. Maar wat kost het me dan moeite om niet te gaan eten...normaal "troost" ik me daar altijd mee.

Maar ik moet volhouden! Woog vanochtend 102,5, dus al 2,6 kilo eraf.
Op naar de 100!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2014 12:08    

Reageer met quote
Gisteren weer begonnen met een combi van shakes en low carb eten. 3 jaar geleden woog ik 105 en nu is de weegschaal al doorgeschoten naar 112 kilo...en op mijn dieptepunt zelfs bijna 115.. dus ik heb er wel al een aantal kilo's vanaf, maar afgelopen weekend ging het weer even mis, dus nu weer strak de draad opgepakt. Elk weekend wel een feestje, dus het gaat weer moeilijk worden, maar ik wil volhouden!

Ik heb nu een sabbatical t/m eind december, dus eigenlijk is mijn doel om behoorlijk wat kilo's kwijt te raken voordat ik weer ga werken. 32 kilo zal lastig worden, maar ik hoop wel ver te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 aug 2017 9:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1