Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Poging ontelbaar - Lonneke zet door dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lonnekev
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Novashops

Reageer met quote
Hallo Arina,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen mij uitgebreid te schrijven . Dit waardeer ik enorm!, hartelijk dank.

Ik ben inderdaad erg gefocused om bij dat zeventig- getal /70 kg weg te komen. In mijn hoofd zit zoiets van 70 is dik en zestig - getallen/ 60 kg is representatief. Dus bij 69,9 spring ik een gat in de lucht terwijl het zoveel niet scheelt. Puur mijn eigen psychologie. Ik wil het na bijna 2,5 jaar zo graag .
Ach, het houdt wel een stok achter de deur en een uitdaging. Al was ik vandaag alleen gefrustreerd en heb ik deels bewust maar deels ook uit frustratie veel meer gegeten dan toegestaan en dan met name kaas. Enerzijds omdat ik even mijn lichaam meer calorieën en vetten wilde geven en anderzijds dus een soort stress.

Ik moet zeker gaan bewegen want dat doe ik nu niet.
Ik heb toevallig gisteren een fiets besteld die nog geleverd moet worden in week 20. Dan kan ik met het zonnetje met m'n kindje gaan fietsen en ben ik toch in beweging.

Mijn streef is overigens 68 kg dus ik ben wel redelijk in de buurt .
Dan wil ik stabiliseren.

Jij hebt ook een mooi resultaat weten te behalen. Ik ben snel komen spieken , top gedaan.

Succes he
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2016 21:18    
Vrouw Weeggegevens   Arina91
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Lonneke,

Ik kan me voorstellen dat je na 2,5 jaar inderdaad zo graag het getal wil bereiken en ben ervan overtuigd dat het je ook gaat lukken Erg blij

Je bent dan dus ook al bijna op je streef, heel knap!! En wat leuk dat je een fiets hebt besteld, zeker nu de lente begint te komen en het straks zomer is zal het inderdaad heerlijk zijn om samen met je kindje te kunnen fietsen. Misschien kunnen jullie nu al beginnen met stukjes wandelen? Dan ben je ook al in beweging Lach

Ik weet niet of mijn resultaat wel nog zo mooi is op dit moment, dat was toen na twee weken amper iets eten na mijn verstandskiezen trekken en erna ging mijn weegschaal stuk, maar ik denk dat dat ook wel goed voor mij is geweest want ik was veel te veel gefocust op mijn gewicht. Nu focus ik op een gezond lichaam door gezond te eten en af en toe te bewegen wat me eigenlijk veel goed doet.

Ik ben benieuwd wanneer je de 69,9 op de weegschaal ziet, ik zal voor je duimen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 apr 2016 6:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
70,2 Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 apr 2016 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Arina91
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bijna cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 apr 2016 8:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dit weekend mis gegaan, niet extreem maar wel in zoverre dat ik minder streng ben geweest. Iets gaf mij zoveel stress dat ik kennelijk mindergoed heb opgelet vandaag ( de zondag) en ik daardoor uit ketose lijk te zijn. In elk geval gaf de weegschaal 2 kg meer aan.

Morgen nieuwe start Van de week en pak ik de draad weer op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2016 23:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik blijf schommelen tussen 70,4 en 70,8

Ik voeg momenteel wat meer calorieën toe om mijn lichaam uit de spaarstand te krijgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mei 2016 23:36    
Vrouw Weeggegevens   flipjevandebakker
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hoi!
Je bent super goed bezig.
Ik wil even 1 ding kwijt: De spaarstand bestaat niet!
Het is wetenschappelijk onderzocht en er bestaat niet zoiets als een spaarstand.
De reden dat je niet afvalt zal waarschijnlijk liggen aan het feit dat je toen je 100+ woog sneller afvalt dan bij het gewicht dat je nu hebt.
Dus kijk eens kritisch naar je eet en beweeg patroon en kijk of je niet iets moet veranderen aangezien je nu vele kilos lichter bent.
Als je minder weegt verbruikt je lichaam ook minder calorieën per activiteit dus misschien zul je meer moeten bewegen?

Maar in ieder geval: spaarstand is onzin.

Succes met afvallen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 mei 2016 19:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eindelijk : zojuist 69,9!!!!

Ik ben er echt enorm blij mee
Bye bye 70. Ik hoop je nooit meer te zien ( zwangerschappen uitgezonderd)

Ik mag nu naar fase 2. Naar deze fase mag je als je 20% van je streef zit. Ik wilde nog in fase 1 blijven maar waarom zou ik. Lijkt me zo gezond allemaal niet

Ik mag van 4 producten naar 3 en toevoegen
2x 200 gr groenten
100 gram mager vlees/ vis
100 gram zuivel als toetje
100 gram zuivel tussendoor
eindelijk lekker kwark Lach

Het is me nu 00.05u te laat dit allemaal uit te zoeken en morgen ben ik heel druk dus ik zal me het weekend hierop richten alsook dit in mjjn boodschappenpakket meenemen. Ik bericht jullie wanneer ik start met fase 2. Toch wel spannend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 mei 2016 22:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
69.3 vanochtend

Ik heb besloten nog een paar dagen vol te maken met fase 1 en dan eerst zuivel in te voeren. Bijvoorbeeld een bak kwark als lunch ofzo. Dit ivm
M'n darmen.

Ik wil marge in mijn gewicht. Ik weet uit ervaring dat als je stopt met diëten je ook weer bijkomt. Of als je uit ketose gaat je vaak al een kg zwaarder bent, dus ik wil een paar ons om te kunnen schommelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2016 6:53    
Vrouw Weeggegevens   flipjevandebakker
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hey Lonneke!
Wat fijn dat je uit de zevens bent gekomen!
Je doet het heel goed.
Gewoon volhouden zodat je nog marge hebt, dan kun je gerust 2 kilo aankomen.
En wat ik een goede tip vond: spreek met jezelf een maximaal gewicht af.
Dus bijv 68 kilo en las weer een shake weekje of een mager weekje in als je dichtbij dat getal komt.

Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2016 14:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5