Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Poging???? In 2018 moet het me toch een keer lukken,DEEL 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Nee Deeltje de suikerbehoefte is zero
ik wil wel eens wat nemen maar dan moet het wel errug lekker zijn...voorbeeld...in de zomervakantie heb ik 3x een dessert genomen...2x een browni of chocomousse en 1x een soort vruchtensoep met sorbet ijs

ik bak wel eens wat maar dat is dan met havermout oid en vers fruit...extra zoetstof indien nodig
volgende week begint de tenniscompetitie en is er altijd taart bij de koffie,ik neem dan m'n eigen suikervrije muffin mee...ze weten al niet beter

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 12:32    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik wou dat ik ook van die suikerverslaving af was.
Elke dag begin ik weer met goede moed, om vervolgens rond 15.00 uur compleet de mist in te gaan Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 14:31    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
plan iets in om die tijd...een eitje...een bakje kwark...een stuk fruit...ik heb net een grote appel op dus kan er weer even tegen

ik maak zelf suikervrije jam,gewoon van diepvriesfruit met zoetstof en geleermiddel...als je dan een ferme lepel door de kwark doet of op een beschuitje heb je toch een zoete snack

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 14:41    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Na een kleine afwezigheid hier maar weer eens kijken. Ik ben 2 weken terug gestopt met de vervangers, vanwege aanhoudende problemen met luchtwegen kreeg ik een prednison kuur met de nodige gevolgen. vocht ben ik nu wel weer kwijt maar de spirit om verder te gaan ontbreekt. Terwijl ik goed weet dat het voor mezelf beter is. 's Ochtends gaat goed maar dan in de middag begint de zoekerij en het niet onder controle kunnen krijgen. Dionbi, het is erg herkenbaar wat je schrijft.
Het moet toch lukken om toch eens door te zetten, ik ben ook steeds zo moe. Zal wel door die domme suikers komen, en toch telkens weer er naar grijpen.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 16:54    
Vrouw Weeggegevens   Guusje66
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, 1500 kcal/dag

Reageer met quote
Ow Dini,wat een goede tip,zelf jam maken van diepvriesfruit ,ga ik zeker proberen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 16:56    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik verwaarloos jullie zwaar Schaam Schaam totaal geen motivatie vandaag wel 10 km gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 18:03    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Voel je niet schuldig Gelukszoeker,ik ben ook hiervoor maanden weggeweest,als het maar goed met je gaat dat is het belangrijkste toch!!
Maar wat een prestatie zeg 10 kilometer lopen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 18:15    

Reageer met quote
Pien5 schreef:
Na een kleine afwezigheid hier maar weer eens kijken. Ik ben 2 weken terug gestopt met de vervangers, vanwege aanhoudende problemen met luchtwegen kreeg ik een prednison kuur met de nodige gevolgen. vocht ben ik nu wel weer kwijt maar de spirit om verder te gaan ontbreekt. Terwijl ik goed weet dat het voor mezelf beter is. 's Ochtends gaat goed maar dan in de middag begint de zoekerij en het niet onder controle kunnen krijgen. Dionbi, het is erg herkenbaar wat je schrijft.
Het moet toch lukken om toch eens door te zetten, ik ben ook steeds zo moe. Zal wel door die domme suikers komen, en toch telkens weer er naar grijpen.

Hoi Pien wat vervelend voor je dat je nog steeds niet lekker te pas bent!!
Denk ook dat het beter is als je even gestopt bent met de vervangers je gezondheid gaat voor toch Yes! (nederlands=
En dat je zo moe bent komt natuurlijk ook door je luchtwegen,maar suikers maken ook moe,ik kan er over meepraten Rollende ogen maar wat is het moeilijk om er van af te blijven het is ook allemaal zo gezellig en lekker!!
Ik hoop dat je snel beter bent meid,en dan heb je wel meer de kracht om de draad weer op te pakken!!
Ik wens je heel veel beterschap
Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 20:07    

Reageer met quote
Hi (Nederlands=Hallo) Allemaal
Net terug van de consulente,ze vroeg hoe is het gegaan Rollende ogen heb toen eerlijk verteld dat ik me allebei de paasdagen heb misdragen wat eten betreft dan Lachen ze vroeg maar wat heb je dan allemaal gegeten,ik zei alles wat niet mag van chocolade gebak en noem het maar op,tweede paasdag heb ik zelfs twee producten maar niet genomen,en vanaf de dinsdag weer netjes drie producten,maar wel gestopt toen met mijn eet week,maar ik had gewoon door kunnen gaan met mijn eet week zei ze!!
Ik had gelukkig dinsdag geen moeite om de draad weer op te pakken,en er was ook nog 9 ons vanaf Erg blij
In 4 weken ruim 7 kilo afgevallen zei was tevreden ik ook!!
vanmiddag naar de huisarts voor mijn jaarlijkse APK Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 11:47    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Fijn Deeltje, wat een mooi resultaat heb je al!

Ik begin vandaag maar weer eens met frisse moed.
Stond vanmorgen alweer op het gewicht van toen ik met Weight Watchers begon Sip
Het gaat dus niet helemaal volgens plan.
Of beter gezegd: helemaal niet.

Afvallen gaat niet vanzelf.
Ik ga er weer meer moeite voor doen.
Lekkere recepten zoeken en maken, meer water drinken en meer in beweging komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 12:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 5 van 14