Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Poging???? In 2018 moet het me toch een keer lukken,DEEL 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dribbel02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Hier nog steeds geklungel loop echt vast met mijzelf Verward

Hoezo loop je vast met jezelf ? Wat vervelend zeg ! Toch; ik heb gezien dat je veel bent afgevallen. Dat is echt knap ! Ik hoop wel dat je dat inziet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 10:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voel me vandaag weer wat positiever.
Ik ga, als alles meezit, zometeen een stukje fietsen en het bos in.
Heerlijk dat ik weer wat frisse lucht krijg, na die continue drugsstank van mijn buurman.
Even kijken wat ik dit weekend ga eten. Heb nu echt zin in afvallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Vanmorgen naar de dagbesteding geweest (vrijwilligerswerk),daar kook ik samen met nog een dame voor oudjes zo leuk en dankbaar werk,
We hebben bami gemaakt smullen O en dat zag er zo heerlijk uit,normaal eet ik altijd een beetje mee,maar nu al twee weken niet,
Vanmorgen vroegen ze weer kind eet jij niet mee,heb gezegd dat ik voortaan thuis eet,als ik zeg dat ik lijn verklaren ze me toch voor gek Lachen maar dat zijn wel de momenten dat het best moeilijk is hoor!!
@Gelukszoeker net wat @Dribbel zegt kijk eens wat je al bereikt hebt,ik weet er alles van dat het de ene keer makkelijker is dan de andere keer,maar kom op meid je kunt het Yes! (nederlands=
@dribbel gelijk heb je lekker de frisse lucht in,en fijn dat je weer positief denkt!!
Fijn weekend allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 14:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje1960 schreef:
Vanmorgen naar de dagbesteding geweest (vrijwilligerswerk),daar kook ik samen met nog een dame voor oudjes zo leuk en dankbaar werk,
We hebben bami gemaakt smullen O en dat zag er zo heerlijk uit,normaal eet ik altijd een beetje mee,maar nu al twee weken niet,
Vanmorgen vroegen ze weer kind eet jij niet mee,heb gezegd dat ik voortaan thuis eet,als ik zeg dat ik lijn verklaren ze me toch voor gek Lachen maar dat zijn wel de momenten dat het best moeilijk is hoor!!
@Gelukszoeker net wat @Dribbel zegt kijk eens wat je al bereikt hebt,ik weet er alles van dat het de ene keer makkelijker is dan de andere keer,maar kom op meid je kunt het Yes! (nederlands=
@dribbel gelijk heb je lekker de frisse lucht in,en fijn dat je weer positief denkt!!
Fijn weekend allemaal!!

Wow; dat vind ik geweldig @Deeltje1960; mijn complimenten ! Dat is echt heel knap. Ik heb er bewondering voor.
Mmm dat bami klinkt goed. Dacht er gisteren nog aan om eens een keer nasi of bami te maken, maar ik heb het in mijn leven weinig gemaakt. Ik heb de neiging om teveel kruiden / groenten toe te voegen.
Zelf kruiden toevoegen is gezonder dan uit zo'n zakje. Ik zal eens kijken of ik die kruiden nog heb.

Ik ben nu weer met normaal eten bezig, dus ik let niet specifiek op heel mager qua maaltijden.
Zojuist rollade gekocht. Schijnt niet zoveel in te zitten qua kcal.

Dus, ik chagarijnig op de fiets. Laten we zeggen; boos. Maar toch heeft het wel geholpen. ca. 2,5 uur weggeweest. Ik wil wel weer meer gaan wandelen en vaker naar buiten gaan. Gezien de situatie ook wel handig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 18:05    

Reageer met quote
ja lekker bami smullen maar ik doe er wel pakjes in van de honing bami goring ,Natuurlijk gewoon kruiden zal beter zijn,maar dat pakje zal het hem niet doen,
Ik heb overgewicht van de snoep koek enz enz,als ik gewoon zou eten was ik niet laten we zeggen volslank Lachen
En Dribbel rollade vind ik ook zo lekker,maar volgens mij ook best vet,maar als jij gewoon normaal gezond eet kan een paar plakjes rollade geen kwaad hoor!!
Lekker toch even een frisse neus halen,alles beter dan die lucht van de buurman toch!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 18:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje1960 schreef:
ja lekker bami smullen maar ik doe er wel pakjes in van de honing bami goring ,Natuurlijk gewoon kruiden zal beter zijn,maar dat pakje zal het hem niet doen,
Ik heb overgewicht van de snoep koek enz enz,als ik gewoon zou eten was ik niet laten we zeggen volslank Lachen
En Dribbel rollade vind ik ook zo lekker,maar volgens mij ook best vet,maar als jij gewoon normaal gezond eet kan een paar plakjes rollade geen kwaad hoor!!
Lekker toch even een frisse neus halen,alles beter dan die lucht van de buurman toch!!

mmmm. Dat is natuurlijk ook wel een idee, want dat met die kruiden is best wel veel werk.

Die rollade was 122 kcal per 100 gram dus dat valt nog wel mee.
Ik was erg verbaasd. Hij was supermager en er zat vrijwel / geen vet aan. Ik weet mij te herinneren dat ik vroeger ook weleens van dat vette rollade op mijn bord kreeg ( ik houd niet van vet vlees, behalve gehakt ), maar dit was echt heel mager.

Vandaag stond ik op instorten. Ik wilde / wil de hele dag wel huilen. Nu heb ik zo'n zin in chocolade ! Ik heb totaal niet kunnen doen wat ik van plan was vandaag ( en gisteren ). Ziek van de stank en de verdriet.

Heb zo'n zin om te 'zondigen' vandaag.......qua eten dan. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 17:30    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Goed bezig dames!!

Ik voel mij weer iets beter nu ik weer mag wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 18:04    

Reageer met quote
@ Dribbel ik kan het me voorstellen dat je daar verdrietig van word,maar laat die buurman je er niet onder krijgen meid,dat zou jammer zijn,en hij licht er niet wakker van!!
Ik denk dat je dan een filet rollade hebt gehad,ik vind de rollade zo lekker van de Emté smullen
Ik lust ook geen vet aan het vlees,raar eigenlijk Lachen want alles wat verder vet is vind ik lekker Lachen
@ Gelukszoeker wat fijn dat het beter met je gaat meid Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 mrt 2018 19:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje1960 schreef:
@ Dribbel ik kan het me voorstellen dat je daar verdrietig van word,maar laat die buurman je er niet onder krijgen meid,dat zou jammer zijn,en hij licht er niet wakker van!!
Ik denk dat je dan een filet rollade hebt gehad,ik vind de rollade zo lekker van de Emté smullen
Ik lust ook geen vet aan het vlees,raar eigenlijk Lachen want alles wat verder vet is vind ik lekker Lachen
@ Gelukszoeker wat fijn dat het beter met je gaat meid Erg blij

@Deeltje1960; wederom bedankt voor je reactie.
Ik ken het verschil niet eens tussen rollade en filetrollade. Het zat in ieder geval opgerold.
Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Gisteren wel paaseitjes gekocht, maar de 'schade' viel mee. Ik heb niet zoveel gehad.

Vandaag en gisteren waren echt dieptepunten. Ik denk nu wel; 'iedere dag is er weer één.

Ieder mens heeft denk ik weleens momenten dat het je aanvliegt, dat alles hopeloos voelt en dat al je acties nutteloos blijken. Als alle mensen altijd gelukkig zouden zijn, dan was er veel minder overgewicht dan nu, is mijn mening.

Hopelijk kan ik de draad morgen weer wat oppakken. Ik ben in dat opzicht weer wat positiever.

Gaat alles goed met je ? Voel je je ook al wat beter / vrolijker ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2018 17:40    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Reageer met quote
Hoe gaat het hier?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 mrt 2018 6:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 3 van 14