Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

PienGirl's dagboek'

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   PienGirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: WC (gezond eten)

Reageer met quote
Waar zal ik eens beginnen....

Ik ben nu op mijn zwaarste punt aangekomen in mijn leven. Namelijk 114 kilo.... Geschokt Ik wordt er niet gelukkig van en voel me ook niet op mijn gemak. Dus tijd om er wat aan te doen.

Ik heb sinds 8 jaar een relatie en sinds die tijd zijn de kilo's er langzaam aangeslopen. 3 jaar geleden ben ik begonnen met het atkins dieet, dit vond ik best lastig maar ik was goed bezig. Toen ben ik 2 maanden naar Oostenrijk gegaan voor stage in een kinderhotel. Daar heb ik een hele leuke tijd gehad. Maar heb met atkins moeten stoppen omdat ze daar heel veel pasta eten en het was heel moeilijk nog atkins proof te eten.Na 2 miskramen en wat kilo's erbij, ben ik in Februari dit jaar bevallen van een gezonde jongen.

Hoogste tijd om nu wat aan mijn overgewicht te doen. Ik merk dat ik steeds minder lucht heb met lopen.

Ik wil net meer aan atkins beginnen omdat ik het wel moeilijk vond. Nu heb ik het south beach dieet gevonden dat is bijna het zelfde maar dan wat minder streng. Aankomende mandag ga ik er mee beginnen. Heb ik deze week nog de tijd om wat recepten te verzamelen. Heb deze week wel geen lekkers meer gegeten (chocolade en chips). Het scheelt dat mijn vriend ook mee doet, dat maakt het misschien wat makkelijker.

Gister heb ik mij met mijn zusje (maat 36) aangemeld op de sportschool. Ik deed al elke week volleyballen, maar het bevalt me steeds minder met sommige mensen daar. Dus dadelijk om 15 uur hebben we introductie en daar we een rondje maken langs alle fitness apparatuur en kijken waar ons niveau ligt, nou kan je nu al vertellen dat die ver in de kelder ligt hahah. poh wat gebruik ik veel komma's zeg,,,,

We gaan 2 x per week sporten tot dat mijn conditie goed genoeg is om 1 x sporten te laten vallen en daar in de plaats zumba te doen.

Mijn streef gewicht is eigenlijk geen gewicht maar een kleding maat, zodat ik niet meer naar speciale winkels hoef voor kleding of bij de grote maten moet kijken.

Ik zal proberen zoveel mogelijk op te schrijven wat ik eet, maar ook gedachten en gebeurtenissen .
ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jun 2011 12:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou ben terug van de sportschool en het is me 100% mee gevallen. Deze week ga ik nog een keer. Over 8 weken kan ik een nieuw programma krijgen, maar die wat ik vandaag heb gekregen bevalt me wel.

Ga zo eens het eten maken. Dit keer is het nog gewoon eten omdat ik maandag pas begin met het south beach dieet. Dus dadelijk gehaktballen maken met broccoli en aardappelpuree denk ik. ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jun 2011 17:03    
Vrouw Weeggegevens   neeftje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Ben je al begonnen? Ik ben net weer twee dagen bezig, weer even wennen maar wat voelt dit goed!
Groetjes jacqueline

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jun 2011 16:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo vandaag mijn eerste dag.

Gister is ons zoontje gedoopt, een leuk en gezellig feestje gehad en wat glaasjes wijn gedronken verder eigenlijk niet veel schrikbarende dingen gegeten.

Vanochtend begonnen met south beach. heb er zin in en ben erg gemotiveerd, als ik het aktins kan volhouden moet dit zeker lukken. Heb zin om weer morgen te gaan sporten, ben niet zo sportief maar het is ons tot nu toe gelukt om elke keer 1 uur en 15 min te sporten. We doen voornamelijk conditie en de rest cardio.
Een klein schema van hoe ons dagje sportdagje er uit ziet. We beginnen met een warming up op de loopband daar gaan we 10 min op een stevig tempo lopen. Dan 10 min steppen of fietsen, 5 min steppen of fietsen. Daarna een rondje cardio zodra we die ook allemaal gehad hebben gaan we nog 2 min rennen. ( ik heb echt geen conditie om te rennen vandaar maar 2 min) en dit hogen we elke week op met een halve min.

Het bevalt me tot nu toe nog erg goed en mijn streven zijn ook goed haalbaar. Ik heb al een before foto gemaakt omdat ik erg ge-inspireert bent door alle foto's die geplaatst worden. Zodra ik 15 kilo kwijt bent ga ik ze plaatsten als motivatie.
Vanavond brocolie met kip of gehaktballen, weet ik nog niet zeker.
We zullen zien.

@Neeftje Ik ben vandaag begonnen en we zullen zien hoe het gaat.
Ben blij dat het al goed voelt voor je Lach Leuk dat je mee leest in mijn dagboekje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2011 10:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goede morgen,

Het is voor mijn doen nog veel te vroeg. Ben al de hele week druk bezig voor vader dag en aan het oppassen, dus weinig tijd voor mij zelf.

Woensdag wel wezen sporten en vanavond weer, op dat gebied gaat het best goed, hadden afgesproken om elke week een halve minuut meer te rennen dus vandaag zou ik 2,5 minuten moeten rennen, nou hoop dat ik het haal. Ziet er niet rooskleurig uit, maar ik ga mijn best doen. Zit nog steeds op mijn gewicht dus morgen laatste kans dat ik onder de 114 kom anders maar een rood vakje in mijn sprintje.

Het eten gaat best goed, meestal een eitje als ontbijt maar niet elke dag want dan smaakt het mij niet meer. Verder groente met lowcarb saus, (te krijgen in duitsland) met gehakt en veel brocoli, heerlijk. Straks boodschappen doen en wat nieuwe spullen mee nemen en wat nieuwe recepten uitproberen. Lach

Ik ga zo eens een kadotje maken voor de moeder van mijn oppaskindje, die is binnen kort jarig en zij is ook een virendin van mij. Ik ga een hand en voet afdruk van de kleine maken op canvas.

Veel lees plezier en tot snel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2011 6:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je oppasmoeder bent, heb je veel kinderen?
Hier is vaderdag ook weer geregelt, jammer genoeg is er van 1 kindje het kadootje blijven liggen.

Groetjes jacqueline

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2011 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Bechaya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik wens je heel veel succes!

lieve groetjes
Bechaya

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jun 2011 12:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ neeftje Ik heb zelf een zoontje van 4 maanden. Ik pas op een meisje van 7 maanden en verder komen haar broers hier ook lang.

Vandaag eindelijk onder de 114.0 namelijk 133.9 haha, na ja misschien gaat het afvallen nu een beetje beginnen. Net 2 eitjes gegeten. Dadelijk eens naar de sportschool voor een half half uurtje sporten. Verder het weekend goed doorgekomen. Zelf het vaderdag ontbijt bij mijn schoonouders was sb proof.

Heb limonade siroop bij de AH gevonden met 0,5 koolhydraat met 100ml gemaakte ranja. Voor als je uitgekeken bent op water of zo. Die van de slimpie vind ik persoonlijk niet lekker. Bj de AH krijg je het in 3 smaken, grenadine, bosvruchten en aarbeitjes.

Gister samen op de bank film gekeken en gezellig allemaal stukje kaas, tomaat en tonijn op tafel.
Hoop dat ik nou eindelijk in ketose (of hoe dat ook heet) ben.

Ben alleen vergeten mijn gewicht in te vullen van afgelopen week... Beetje dom he

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jun 2011 10:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo te zien word mijn dagboekje aardig gelezen Lach

Vanochtend op de weegschaal gaan staan die die was mooi 111,2 Lach
Het fitnessen gaat ook goed en heb ook geen hongergevoel, maar of ik al ketose heb geen idee. Ben vandaag mij periode ingegaan, das mooi wat dan kan ik volgende week over stappen op het staafje...

Vandaag met een vriendin de stad in geweest en leuke schoentjes gekocht voor mijn kleine en een leuk bloesje wat ik ook niet kon laten liggen.

Mijn virend gaat ook goed, is ook 4 kilo kwijt. had gister broodjes gemaakt van ei en roomkaas ivp kwark. Was erg lekker mijn vriend vroeg net nog of ik al nieuwe had gemaakt.. Dus morgen maar weer in de keuken staan knutselen. Morgen de laatste dag vroeg op en Zondag een beetje slaap inhalen. Ik blijf voorlopig nog rondhangen op fase 1 al eet ik wel tomaatjes maar ja... Moet kunnen toch ???!

Tot snel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2011 23:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik eet ook tomaten hoor, merk bij mij nl geen verschil, misschien val je iets langzamer af!
Fijn dat het zo goed gaat!
Ik vind het ook zo lekker dat je geen honger hebt, het voelt helemaal niet als een dieet!
Groetjes jacqueline

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jun 2011 7:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4