Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Pien5 aan de straight away

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gisteravond bleef het ook in mijn hoofd malen. Waar ik mijn shakes koop heb ik ook dingen gekocht als ik een keer zin heb in wat lekkers het "verantwoordelijker" is.
Gisteren toch een klein zakje nootjes open gemaakt. Beetje spijt van, want het stilde absoluut niet mijn hoofdhonger. Ik had beter mijn bed in kunnen duiken. Vond het echt lastig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 apr 2019 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Op zich zijn noten niet verkeerd, maar wel hoeveel je er van neemt. Maar beter noten dan verkeerde zoetigheid.

Ik heb wel dat als ik eenmaal begin met zoeken en eten dat ik er in blijf hangen. Dan vind ik het heel lastig om de knop om te krijgen om dat te stoppen en andere afleiding te zoeken.

Ik ben sinds vrijdag overgestapt op het 900 programma. 3 maaltijdvervangende producten en een zelf bereide maaltijd. Eerst vond ik het wel wat spannend, meer het gevoel van ga ik dan wel door met afvallen. Maar erover nadenkend wist ik wel dat dit wel zou meevallen. Het zijn maar heel weinig calorieën wat ik krijg op een dag, ik vul het ook wel aan met fruit en wat groenten. Neem standaard al sla bij mijn warme maaltijden, ook tussendoor wel tomaatjes, aardbeien, mandarijn, appel. Niet alles op 1 dag maar wel zo nu en dan iets erbij tussendoor, naar behoefte. En het afvallen gaat goed. Ga op naar de 120! Ik hoop dat dit vrijdag zo mag zijn. Vanochtend 120,5. Ben er blij mee dat het zo goed gaat. Ben nog niet eens vier weken bezig, en dan dit resultaat.

Ook mijn kleding zit weer een stuk prettiger. Broeken die in november pasten, passen nu weer. Ik heb er sinds november best wat bij gegeten en ik ben dat nu zo goed als weer kwijt. Het zit er sneller aan dan als dat er weer af is. En nu natuurlijk door, op weg naar mijn eerste tussendoel.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2019 10:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het was 1 zakje van 55 gr. Eiwit- en vezelrijke mix van eiwitrijke bonen, pompoen- en zonnebloempitten.
Maar ja toch, het smaakten niet zoals ik had "gedacht" of beter als verwacht.

Waarschijnlijke een slimme stap om over te stappen op het 900 programma. Toch de structuur van en ook wat meer "echt" eten.
Niet zelf dingen hoeven te bedenken. Wel afkicken van suikers/koolhydraten en gezonde calorieën eten. Op die manier een gezond eetpatroon gaan aanmeten.

Jeetje wat goed dat je bijna op de 120 kg zit Applaus
Ga je jezelf nog ergens op trakteren om dat moment te vieren?

Wat een fijn gevoel dat je kleding weer lekker gaat zitten! niks zo motiverend om iets uit de kast te pakken en het past gewoon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2019 20:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Aaaaaahhhhhhhh, nog 0,5 en je zit precies op de 120 kg en nog 0,6 en je zit er onder. Goed bezig!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 9:26    

Reageer met quote
ja, maar dan moet ik wel zo doorgaan. En niet zoals de afgelopen dagen Heb last van een irritant stemmetje die me verkeerde dingen laat doen. Denk toch wel de suikers die ik stiekem weg in mijn mond stop, en die laten me verkeerde dingen verderop de dag eten. Zaterdagavond ging het fout, en ook gisteravond. Met als gevolg vanochtend toch een heel vette plus waar ik heel hard mijn best voor moet doen om die er af te krijgen. Maar dan moet ik eerst dat suikermonster zien te vangen en met een beste schop onder zn kont te laten verdwijnen. Ik wil graag verder, maar blijkbaar toch niet graag genoeg.
Maar nu weer braaf aan het water. Denk ook dat het goed dat school weer is begonnen en we weer in het ritme van alle dag zitten. Ga mn best doen om vrijdag toch groen te scoren. Ik weet dat het geen vet is wat erbij zit maar vooral vocht. Dus 120, Ik kom eraan!

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 10:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hihi, kwam even bij je neuzen.

Hoe gaat het met straight away? Nog vol te houden?

Ritme is altijd prettig. Ik zie al gruwelijk op tegen de zomervakantie qua uit het ritme.
3 weken lekker naar de camping, alleen het eten.............. Ben zo bang dat ik dan weer de hele dag door ga snaaien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 7:59    

Reageer met quote
Gisteren, eindelijk!! Eindelijk weer onder de 120 en ook meteen goed eronder. Vanochtend nog weer wat eraf, 119.1. Dit geeft wel een goed gevoel. Zat al een tijdje rond de 120, ook weer wat in de plus tot 121. Dat is natuurlijk niet de bedoeling met maaltijdvervangers, maar was zelf de grootste boosdoener in het geheel door te veel en te vaak dingen in mijn mond te stoppen die erg vekeerd zijn in het afvalproces. Plus daarnaast veel last van lichamelijke mankementjes. Maar waar ik een tijd terug bleef hangen in eetbuien blijf ik er steeds minder lang in hangen of veel minder intensief.
Nu door naar m'n streefpunt hier op weegclub, de 115.

Vond het wel lastig om vol te houden, ook omdat mn gewicht niet echt naar beneden wilde en ik de reset in mijn hoofd niet voel. Te gevoelig voor eten en te makkelijk te verleiden om overstag te gaan. Maar toch denk ik wel dat ik stappen maak door dat ik niet meer blijf hangen in mijn buien.

Ik wil doorgaan tot de zomervakantie, vanaf dan wil ik het zelf oppakken. Of met koohydraatarn/beperkt, of deels maaltijdvervangers van een ander merk. Kan altijd aan de bel trekken als blijkt dat het niet gaat.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 mei 2019 10:20    

Reageer met quote
Gisteren toch een paar verkeerde momentjes gehad, maar toch een mooie 119.0 kunnen noteren. Net nog geen 10 ronde kiloos eraf, maar voor mijn gevoel is dat het wel.

En nu door, op weg naar mijn 1ste streef van 115! Ik kom eraan!

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 11:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
cheerleader cheerleader Pien, wat een mijlpaal heb je behaald!!!! Zo giga goed gedaan. Je hebt volgehouden en doorgezet.

De 115 ligt nu "gewoon" binnen handbereik. Nog maar een paar kilo. Het grootste gedeelte heb je erop zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 mei 2019 18:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Applaus weer onder de 120 Applaus goed bezig!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 17:11    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4