Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Pien5 aan de straight away

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Hoe is je weekend gegaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 18:31    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Mijn weekend is goed gegaan, heb me goed aan het plan gehouden buiten de borrelnoten op vrijdagavond na. Weeg nu 123.8, dit gaat snel! Maar ik weet goed dat dit voor mij een lastige week is. Vorige keren ook, de eerste val ik vaak veel af en de tweede een beetje stilstand soms ook wat aankomen. Ik laat mn humeur niet bepalen door de weeg, maar stiekum vind ik het wel jammer dat het nu niet meer zo snel gaat.

De paasdagen komen er ook nog aan, dat vind ik wel lastig. Daarom ga ik 's avonds warm eten. Wel verantwoord, niet te veel aan koolhydraten/vetten maar wel dat het me een tevreden gevoel geeft. En dan daarna weer verder met hoe ik nu bezig ben. Heb alleen wel heel veel moeite om van fruit af te blijven, daar gaat tussendoor ook nog wel eens iets van naar binnen. Maar als het daar bij blijft vind ik het niet erg.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Als je fruit neemt neem dan rood fruit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 10:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn dat je weekend goed is gegaan!
Dat is jammer dat het niet meer zo snel gaat. Tuurlijk weet je ook dat geleidelijk afvallen beter is, maar ja niks is zo motiverend als je het sneller ziet gaan Erg blij . Motiveert toch om door te blijven gaan.

De paasdagen.......... zucht, ik vind dat ook erg lastig.
Klinkt goed zoals je het hebt bedacht om te gaan doen!
Dat is mijn insteek ook. Zondag fondue met mijn familie. Ik eet het vlees mee, maar geen brood etc. Gelukkig ben ik een vlees eter Cool

@ Ellen:: waarom rood fruit? Komt wel goed uit, de aardbeien zijn er weer steeds meer voor een betaalbare prijs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 apr 2019 11:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het Pien? Ben je nog bij je coach geweest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 apr 2019 19:42    

Reageer met quote
Ben niet zo'n trouwe schrijfster, maar het gaat goed.
Afgelopen week wel een aantal moeilijke momenten gehad. De ene keer overstag en toch kiezen voor fout en een ander moment wel weer sterk genoeg om Nee te zeggen. Dit hield wel in schommelingen op de weeg. Tussen de 122 en 122.8. Dit moest ik gisteren ook wel invullen, omdat ik vrijdag hier nu een beetje als vaste dag houdt.
Vanochtend ook checken, na twee toch redelijk goede dagen moest er wel iets af zijn voor mijn gevoel. En jaaaaah, onder de 122! Woog 121,7. Houdt in 7 kilo eraf. Wat een lekke gevoel, en dat in drie weken tijd. Nu wel doorgaan want ik weet dat de boel laten vieren ook aankomen betekend. En dat is dus wat ik niet wil.

Wat ik wel wil is 's avonds warm eten. Zal een klein wokpannetje aanschaffen zodat ik een pannetje voor mezelf heb en dan 's avonds roerbaksels maken met lekkere kruiden en vlees/vis of kip. En veel rauwkost daarbij. Heb er nu al zin in.

Toen ik begon hoopte ik de eerste maand tien kilo te mogen afvallen, maar dat is wel heel veel en dat gaat ook niet lukken. Maar ik heb nog anderhalve week, want dan is het pas 7 mei. Dus wie weet. En anders is het jammer, dan gaat het me iets later wel lukken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 apr 2019 11:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hahahahahha, geeft niks, zo te zien reageer je vanzelf Erg blij

Wat goed dat je 7 kilo in 3 weken tijd kwijt bent!!! Zo te lezen loont je dieet wel de moeite die je erin stopt.

Wat eet je nu als avondeten? Ook iets van een reep of shake?
Het lijkt mij dat wokgroenten met idd vis/vlees/gevogelte niet zoveel kwaad kan.............. Juist wokgroenten is zo makkelijk klaar maken voor jezelf. Vind die 250 gr zakjes zo handig!!

Die 10 kilo gaat je zeker lukken!! Misschien dat een maand net iets te ambitieus is (of je moet cambridge 500 gaan doen).

Zelf zou ik het ook allemaal wat "sneller" willen. Zodra ik weer een beetje rationeel kan denken, tja heb ik het er ook niet in 1 dag aangegeten, maar zou wel fijn zijn om het binnen een maand kwijt te zijn allemaal hahahahhahahahahahahahahahahahahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 apr 2019 13:58    

Reageer met quote
Nog leuker om vandaag te gaan slapen en morgen wakker worden en de kiloos zijn eraf. Lachen Lachen Maarja, in dit geval zijn dromen bedrog.
Ik vind dit programma van 800 leuk genoeg, hoeft niet nog strenger, en vind het tijd om verder te gaan met het 900 programma.

Ik eet nu 4 vervangers op een dag, 's ochtends begin ik met havermoutpap, tussen de middag doe ik iets warms, tussendoor nog een reep en 's avonds weer een warme vervanger. Ik wil die van de avond dan laten staan en daarvoor zelf iets maken. Moet ik wel weer even denken wat het dan gaat worden, maar veel zakjes wokgroenten meenemen met vlees voor twee dagen. Twee keer kip, twee keer vis, twee keer vlees en een keer ei en dan is de week weer rond Lachen Lachen .

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 apr 2019 14:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
800 is inderdaad al streng genoeg. Geven de maaltijdvervangers wel een voldaan gevoel?

smullen smullen Klinkt lekker wat je iedere avond gaat klaarmaken! Zo makkelijk een zakje wokgroenten, wat vlees/vis erbij en klaar. Lekker en gezond.
Zelf kruid ik het alleen niet met alleen maar peper & zout. Wil er wel iets meer smaak aan hebben Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 apr 2019 15:44    

Reageer met quote
Ik heb geen hongergevoel in mijn buik, maar wel ontzettende hoofdhonger op tijden. Nu ook, de hele avond maalt het al. Kan het beste maar gaan slapen, dan ga ik de fout niet in. Erg blij

Ik kruid ook met meer of anders dan wat peper. Ik gebruik knoflook, paprikapoeder of chilipoeder. Nootmuskaat of kaneel, kerrie. Waar ik op dat moment zin in heb en waarvan ik zelf het gevoel heb dat de combi een lekkere smaak gaat geven. Want een voldaan gevoel bij het eten geeft langer een voldaan gevoel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019 22:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4