Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Piccallilly79 meld zich!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Piccallilly79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Terwijl ik een appeltje nuttig wil ik me hierbij even voorstellen:
Ik ben Piccallilly79:
- bouwjaar 1979
- moeder van 3
- doktersassistente
- druk, druk, druk

De afgelopen weken heb ik van alles bedacht om te gaan doen: Straight Away, Cambridge, Mylifeslim, en ik tijdens extreme moedeloze buien denk ik zelfs aan een operatie......

Maar goed, ondanks mijn overgewicht heb ik toch een redelijk gezond lichaam (geen hoge bloeddruk, geen diabetes, geen hoog cholesterol), en in een gezond lichaam laat ik niet snijden.
Omdat ik weet dat gewoon gezond eten en meer bewegen het allerverstandigst is (het gaat alleen niet zo snel), heb ik besloten dat weer op te pikken, nu, en niet pas in januari.

Ik hoop hier de broodnodige steun te vinden en zonodig wil ik die ook zeker geven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 nov 2014 17:24    
Vrouw Weeggegevens   Walnoot
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gewoon gezond

Reageer met quote
Succes ermee!

Ik denk echt dat bewustwording je al een heel eind brengt!

Hahaha ik vind je 'bouwjaar' aankondiging echt heel grappig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 nov 2014 17:47    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Piccallilly79, van harte welkom bij de weegclub.
Een goed besluit! Uiteindelijk draait het toch om het veranderen van je eetgewoontes hè, diëten helpt maar kort.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Van links naar rechts:
Odette, Ellen, Coby Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en behouden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 nov 2014 18:05    
Vrouw Weeggegevens   Piccallilly79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Haha, kom er nu achter dat ik een elletje teveel heb gebruikt.....kan het ook niet meer aanpassen, maar het past wel bij me, een beetje teveel Uitlachen

Dus ipv Piccalilly ben ik Piccallilly Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 nov 2014 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Welkom op het forum. Verstandig om gezond te gaan eten en meer te gaan bewegen. Maak je ook een eetdagboekje aan, dan kunnen we je volgen en advies geven waar nodig. Successsss!!

Eten tussen 12:00-18:00 uur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 nov 2014 18:18    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Je streefgewicht gehaald, zag ik.
GEFELICITEERD !!! cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2015 17:00    
Vrouw Weeggegevens   love- to-cook

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
[img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley1169.gif[/img] Piccalilly en succes met afvallen. ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2015 18:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1