Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

philleke's start

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Philleke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo,

Even wat meer info over mezelf. Mijn naam is Philip en ben nu 29 jaar. Tijdens men jeugd heb ik altijd basketbal gespeeld ( 4 à 5 / week). Nooit overgewicht gehad maar op mijn 24ste ben ik een snackbar begonnen waardoor ik geen tijd meer had om te trainen. Ik ben dan gestopt met sporten waardoor de kilo's er maar aan kwamen.

Natuurlijk heb ik veel gezonde en voedzame producten bij de hand, maar natuurlijk ook alle minder gezonde snacks liggen voor het grijpen. Regelmatig eten zit er niet in voor mij omdat ik rond 6.00h begin met werken en tegen 19.45h gedaan heb. Daarna ontbreekt me dikwijls de moed om thuis nog eens aan het avondeten te beginnen, zodat er weer snelle afhaalgerechten op het menu staan.

Nu de motivatie er terug is om mijn gewicht te doen dalen, wil ik het graag proberen met jullie steun en advies.

Het is toch fijn om met verschillende mensen van gedachten te kunnen wisselen en samen tot een goed resultaat te komen.

Bij deze iedereen veel succes gewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Philip wat leuk dat je actief mee gaat doen want je bent al een tijdje lid hier

Van harte welkom bij de weegclub.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 5:31    
Vrouw Weeggegevens   Anastacia
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Veel succes en welkom bij de weegclub!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 aug 2012 9:20    
Vrouw Weeggegevens   wild-rose
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm.

Reageer met quote
Hey, ik kwam toevallig bij jou voorstel berichtje uit, en ik zag dat het al een tijd geleden was dat je die geschreven had.
Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat, en of het allemaal lukt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 16:30    
Man Weeggegevens   Philleke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Wild-Rose,

Idd het is weeral even geleden dat ik hier nog iets van me heb laten horen. Ik ben ondertussen terug op mijn oude gewicht Verward , maar heb nieuwe moed gevonden om nog een poging te wagen.

Laten we hopen dat dit de goede keer is en dat we binnenkort kunnen terugkijken op een geslaagde afvalperiode.

Groetjes,

Philleke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 22:22    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Philip,
Goed dat je opnieuw gaat aanpakken.
Weet je ook de oorzaak waardoor je weer op je oude gewicht terug bent gekomen?

Misschien is het goed om dat aan te pakken zodat je dat in de toekomst kunt voorkomen. We willen je er graag bij helpen.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels

Laatst aangepast door Ron15tn op ma 11 mrt 2013 0:27, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mrt 2013 23:50    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Goed dat je opnieuw begint! Lach Zet hem op Phillip, als je het echt wilt gaat het je ook vast en zeker lukken. Groetjes Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 0:10    
Vrouw Weeggegevens   wild-rose
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm.

Reageer met quote
Hey Phillip,

Wat goed dat je opnieuw begint!
Natuurlijk blijft het lastig, maar met z'n alle (op dit forum) moet het lukken toch?

Ik hoop dat je veel steun en motivatie hieruit kunt halen!
Ik hoop dat je dat hier wil delen, dan kunnen we je ook blijven steunen, en ... samen sta je sterk toch??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mrt 2013 13:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1