Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Persoonlijk record!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   barry1970
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: modifast

Reageer met quote
Hallo faas , vind het reuze knap je dat je zo lang achter elkaar op de fiets kan zitten.Is ook wel veel mooier dan in zo`n dampende sportzaal je in het zweet te werken. Lekker genieten van de omgeving lijkt me ook wel wat maar ik ben niet zo`n fietser misschien moet ik me er toch maar ook eens aan wagen.We hebben zelf een chalet op de rand van Belgie staan zo`n 30 km hiervan misschien moet ik ook maar eens proberen om daar naar toe te fietsen om dan daar neer te storten LOL. Maar eerst maar eens me eerste doel zien te halen"het afvallen"vandaag weer lekker gezwommen (1uur) en het gaat steeds makkelijker.Ook het lopen (75min) hou ik nu op het gemakkelijk vol.
Misschien toch te grensen gaan verleggen.Nog steeds 3 shakes 2 l water en een kopje drinkbouilion .Hoop dat je al wat beter voelt na die keelontsteking heeft het je ook kilo`s opgeleverd?
Valt weinig te melden in me dagboekje elke dag hetzelfde wel reuze trots op me zelf nog niet gerookt .....Grt Barry Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 12:18    
Man Weeggegevens   Faas Voorthuizen
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Doen Barry!
En dan zonder enige competitiedrift, gewoon op je gemakje. Het voordeel van fietsen is dat je mòet eten en drinken en je dus onderweg dus rustig een terrasje kunt pakken. Nee, geen bier, dat gaat in je benen zitten, maar een colaatje of een appelgebakje mag dan gerust.

Je kunt het ook heel rustig opbouwen, hoewel, in zekere zin doe je dat in de sportschool al.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 jan 2012 14:25    
Man Weeggegevens   derkjw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met Dr. Frank

Reageer met quote
Faas, knap dat je zoveel fietst en het heeft me op de idee gebracht om als het weer wat mooier is van Drachten naar Emmen te fietsen, Ik zit nog te twijfelen of ik onderweg een hotel zal pakken of het in een dag ga doen. Ik heb het wel eens gefietst, maar dat is meer dan 50 jaar geleden Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2012 12:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk idee. Er is geen andere manier van reizen die zo leuk is als op de fiets. Je verplaatst je helemaal op eigen kracht en heel langzaam (maar toch wat sneller dan lopend) fiets je nieuwe landschappen binnen. Je maakt met deze en gene een praatje, ruikt de lucht, voelt de wind en de temperatuur en proeft de sfeer van de velden, de landerijen en de dorpen.

Tip: als je lid wordt van Stichting Vrienden op de Fiets (ik meen 11 euro per jaar) krijg je een boekje met zo'n 3000 adressen door heel Nederland waar je voor 18 euro kunt overnachten inclusief ontbijt. Gewoon bij particulieren aan huis. Hartstikke leuk. Daar kun je elke route door Nederland mee plannen. Buiten het zomerseizoen neem ik dus mijn tentje niet mee en overnacht ik op deze wijze. Officieel moet je een dag van tevoren bellen of het uitkomt, maar ik doe het ook wel eens pas op de ochtend als ik een idee heb waar ik die dag ongeveer aan kan komen. In elke wat grotere plaats zijn vaak handenvol adressen waar je zo overnachten kunt. Een fietsvakantietje is zo dus bepaald niet duur, al moet je zelf natuurlijk nog wel ergens een happie gaan eten.

Voorwaarde: je moet wel op de fiets zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2012 16:06    
Vrouw Weeggegevens   jvh88
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Faas Voorthuizen schreef:

Tip: als je lid wordt van Stichting Vrienden op de Fiets (ik meen 11 euro per jaar) krijg je een boekje met zo'n 3000 adressen door heel Nederland waar je voor 18 euro kunt overnachten inclusief ontbijt. Gewoon bij particulieren aan huis. Hartstikke leuk. Daar kun je elke route door Nederland mee plannen. Buiten het zomerseizoen neem ik dus mijn tentje niet mee en overnacht ik op deze wijze. Officieel moet je een dag van tevoren bellen of het uitkomt, maar ik doe het ook wel eens pas op de ochtend als ik een idee heb waar ik die dag ongeveer aan kan komen. In elke wat grotere plaats zijn vaak handenvol adressen waar je zo overnachten kunt. Een fietsvakantietje is zo dus bepaald niet duur, al moet je zelf natuurlijk nog wel ergens een happie gaan eten.

Voorwaarde: je moet wel op de fiets zijn!

Goeie tip!
Die ga ik onthouden voor als wij eens naar mijn broer fietsen die in Leiden woont komend voorjaar (160km in vogelvlucht). Dan hoeven we ons tentje niet perse mee te nemen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2012 16:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Precies! Het leuke is ook dat je dus rustig een ommetje kunt plannen, via Noord-Brabant, of de Veluwe, of via het pontje Enkhuizen-Urk of zo terug, want je kunt daar gewoon je overnachtingsadressen op aanpassen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2012 16:41    
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low-carb

Reageer met quote
Nog een tip. Voor een klein bedrag mag je je fiets meenemen in de trein. Alleen in de spits niet in alle treinen. Je kunt dus op de heereis met de fiets en dan terug met de trein.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2012 22:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Klopt, voor 5 euro kan je fiets mee. Ik fietste een weekje vanuit Sneek en eindigde in Maastricht. Fiets op de trein en huppetee weer naar huis.

Hoewel ik dan altijd een kater overhoud. Ik had het vooral toen ik naar Stralsund (NoordOostduitsland aan de Oostzee, richting Polen) fietste. In 9 dagen 1000 km vooral door bossen en bossages en langs de Oostzeekust. Het was een enorme shock om daarna met een km of 120-140 in een paar uren naar huis te zoeven en al die tussenliggende landschappen die ik langzamerhand veroverd had als het ware over te slaan.

Vliegen heb ik nog nooit gedaan, maar daar moet ik daarom dus helemaal niet aan denken. Met fietsen gaat het om de reis, niet om de bestemming. Met vliegen gaat het alleen maar om de bestemming, niet om de reis. Als wij met de auto op vakantie gaan, geniet ik vooral van de reis. Na een tijdje op een camping wil ik ook altijd graag weer verder. Het is net als het leven: de reis is het doel, de bestemming is hooguit het middel waardoor je aan het reizen bent gegaan. Maar ja, dat is filosofie en als je meer van dat soort dingen wil lezen, lees dan wat opstellen uit het boekje 'fietsen met Nietsche'.

Op de fiets ben je één met je omgeving. In snelle dingen (treinen en auto's) niet. Al fietsend besef ik ook altijd weer dat auto's militaristische vervoermiddelen zijn. Daar zijn ze tenminste voor ontstaan: om troepen en kanonnen te verplaatsen. Aan de oorlogen hebben we onze snelwegen te danken waar dus inmiddels al 130 mag worden geraasd. Aan heel wat automobilisten kun je nog altijd merken dat het vervoermiddel dat zij bezitten oorspronkelijk oorlogstuig is geweest.....

Dat soort gedachten komen bij me boven als ik onderweg ben. Daarom fiets ik zo graag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2012 22:13    
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low-carb

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 jan 2012 23:01    
Vrouw Weeggegevens   lies 16591
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Welkom bij de Weegclub!!!

heeeel veel succes met afvallen!

Probeer deze site regelmatig te bezoeken, je zult merken dat je hier echt de steun krijgt die je toch wel vaker nodig zult hebben tijdens deze strijd tegen de kilo's !!

je kunt altijd in mijn dagboekje reageren of een vraag stellen.. dan probeer ik je te helpen !!

tip2: meld je aan in een sprintje.. dit is ook duidelijk een stimulans !!

nogmaals heel veel succes!

Groetjes, LiesWelkom bij de Weegclub!!!

Probeer deze site regelmatig te bezoeken, je zult merken dat je hier echt de steun krijgt die je toch wel vaker nodig zult hebben tijdens deze strijd tegen de kilo's !!

je kunt altijd in mijn dagboekje reageren of een vraag stellen.. dan probeer ik je te helpen !!

Groetjes, LiesWelkom bij de Weegclub!!!

Groetjes, Lies

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 feb 2012 9:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4