Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Patricia slaat een nieuwe weg in

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Patricia2012
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben vorige week begonnen met modifast intensive.Hiermee van 99,5 naar 92,9. Een mooie start dus!
Ik hoop op deze manier nog flink wAt kilo's te verliezen!

Zijn er nog meer mensen pas gestart?

Gr. Patricia

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jun 2014 22:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gister was er een dag niets vanaf. Vandaag toch 2 ons kwijt. Niet veel maar beter iets dan niets!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jun 2014 11:22    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik heb ook dit boekje verplaatst naar maaltijdvervangers. ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jun 2014 13:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Kaatje,

Vandaag een zware dag gehad. Veel honger.
Soms echt deprimerend als iedereen lekkere dingetjes aan het eten is en ik dan weet dat ik dat de komende tijd niet zal kunnen.

Gelukkig heb ik iedere avond wel een goed gevoel dat ik het weer heb volgehouden die dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jun 2014 20:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes vanmorgen 7 ons afgevallen. Weeg nu 92!
Gister veel voor en na foto s bekeken van afvallers, geweldig maar vooral erg motiverend. Hoop dat over een tijdje ook te kunnen doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jun 2014 10:42    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Mooi resultaat! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jun 2014 14:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat gelukkig nog steeds goed. Ook niet zo heel erg veel honger. Eet wel af en toe eens een stukje komkommer. Heb inmiddels ook het opkikkertje tuinkruiden ontdekt, dat is best lekker als je even iets hartigs wil. Morgen ga ik me weer wegen en weet eigenlijk wel zeker dat er weer wat vanaf is.
Blijf wel iedere keer denken dat ik het snelle wil. Maar goed, dat is mijn eigen schuld, heb zelf alles eraan gegeten dus moet er weer echt moeite voor doen. Bij mijn vorige lijmpoging met atkins heb ik mijn streefgewicht op 78 kilo gezet. Ik heb dan een BMI van net iets onder de 25. Maar na het lezen van alle succesverhalen en het zien van de voor en na foto's denk ik dat ik toch mijn streefgewicht ga aanpassen naar 65. Ik hoop dat echt te kunnen bereiken als ik doorzet. Het afvallen moet natuurlijk ook lukken en dat weet je niet altijd van te voor.

Voorlopig zet ik door en ben voornemens ook tijdens de vakantie lekker door te gaan. Ik wil nu definitief van de overtollige kilo's af!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jun 2014 14:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 91,3, fijn de 8 is bijna weer in zicht!
Gister avond een klein dipje toen iedereen lekker aan de overschotel zat. Heb me toch sterk gehouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jun 2014 9:54    
Vrouw Weeggegevens   marijke valt af
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight care

Reageer met quote
hoi patricia

ik ben nu aan mijn 4e week bezig en nu 6,4 kilo kwijt maar ik doe weightcare shakes dus das wel iets anders maar principe komt op hetzelfde neer ik zit nu in mijn eetweek en geniet met volle teugen en ga dan ook dinsdag weer braaf starten met 3x per week maaltijd vervangen en hoop idd net als jij hard naar beneden te gaan bij mij komt de 9 in de buurt en ik wil ook echt naar 68 kilo dus ben ook nog wel even bezig maar dat geeft niet

succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jun 2014 10:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Marijke,

Wel fijn dat je tussendoor een week mag eten. Kom je dan juist niet weer aan?
ja we hebben beide helaas nog een lange weg te gaan. Dat maakt niet uit, enige waar ik beetje tegenop zie is de vakantie. Toch wel lastig als we uit eten gaan en ik aan een shake zit. Maar goed, tegen die tijd ben ik als het goed is nog meer afgevallen en dat moet me dan ook maar motiveren het bij de Shakes te houden. Ik val nu zo twee ons per dag af, hoop dat dat in ieder geval zo blijft. Bevalt weight care jou goed?
Jij ook veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 jun 2014 21:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 1 van 12