Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Patricia slaat een nieuwe weg in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Amai dat is direkt een schoon resultaat he.
Leuk zo !

Heb thuis ook nog zo'n slowjuiicer staan. Gebruik hem eigenlijk veel te weinig. Volgens de dietiste is het ook niet zo goed. Fruit eet je volgens haar beter uit het vuistje of gewoon zo in stukjes. Uit de juicers (ook vers) zou volgens haar veel geconcentreerder zijn en dus meer kcal op een glas dan bv een stuk fruit.... Zou het toch wat meer willen gebruiken... ga het nog eens op de kast zetten....

Afgelopen weekend een ijsmachine gekocht. Om zelf suikervrij ijs te maken. Nu nog goei receptjes zoeken want het een is al wat succesvoller dan het andere... We gaan aan het experimenteren maar niet teveel want wil het met mate blijven eten he.

Was weer een beetje bijgekomen trouwens.... Ben ondertussen dan maar overgeschakeld op een weekje strenger....Kwestie van die paar kilootjes er weer af te krijgen... Vandaag was er alweer een kilotje af... oef....

Hypnose heb ik hier laten doen bij een hypnosetherapeut. Had het van iemand anders hier in de weegclub die het in Nederland had laten doen en ben dan op zoek gegaan naar een in Belgie. Het steunt me in die zin dat mijn onderbewustzijn streeft naar een lager gewicht en raar maar waar het helpt me echt.... Voor het eerst in mijn leven heb ik het gevoel dat ik de strijd tegen de kilo's win en ook de innerlijke strijd is veel minder fel dan ooit tevoren.
Je moet maar eens surfen op het internet.

Als je wilt, wil ik je het adres van diegene waar ik geweest ben wel eens doorsturen in een PB.

Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 jun 2015 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Patricia2012
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Voor iedereen de Beste wensen!
Ik ben vandaag gestart met een reboot volgens methode van joe cross. Hierbij drink je alleen het sap van fruit en groente.
Ik wil dit minimaal een maand volhouden. Ik voel me op dit moment volgevreten, ongezond en en ellendig, het kan dus alleen maar beter worden!! Weeg nu 119,7 en wil in de zomer max 85 kilo wegen dus daar ga ik voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2016 21:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen periode is het helemaal niet goed gegaan, ik probeer mijn gewicht al sins 1 januari 2015 Geschokt aan te pakken. Ik weeg nu 118 kilo. Ik doe elke dag een serieuze poging om me aan modifast intensive te houden. Helaas gaat het ook iedere dag weer mis. Ik beloof mezelf dan om morgen echt door te zetten. Nu maanden later heb ik nog steeds niets bereikt en voel me daar met de dag rotter om.

De knop moet om, ik wil zo niet eens op vakantie, er is voor mij geen lol aan in badkleding. Ik merk dat ik ook veel minder zelfvertrouwen heb dan toen mijn gewicht veel lager was. Ook ontloop ik ontmoetingen met familie en vrienden die ik een poos niet heb gezien, ik schaam me voor mijn lichaam en alle kilo's die ik ben aangekomen. Ik ga er niet meer op uit en heb weinig energie.

Oké ik heb genoeg gezeurd, want Zoals iedere dag vanmorgen weer gestart met modifast. Of het me nu wel gaat lukken om door te zetten, geen idee...
Maar ik moet, bijna elk uur is er verleiding. Een koekje, beschuitje, stuk chocola. Maar een keer moet het klaar zijn, zal dat vandaag zijn, ik hoop het zo! Als ik nu begin en volhoudt en vooral geen misstappen maak dan moet ik voor eind juli 18 kilo kunnen afvallen. Dan weeg ik 100 in de zomer. Dan kan ik in ieder geval weer wat andere kleding aan. 12 weken te gaan. Ik hoop zo dat het lukt! Ik ga nu proberen hier dagelijks iets te schrijven om me een beetje op de been te helpen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 apr 2016 12:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi, nu een week later 116,2 dus 1,8 kilo afgevallen. De wil is er en het begin nu ook. Ik heb er weer zin in!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mei 2016 8:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 115,6 en weer netjes aan mijn Shakes gehouden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 mei 2016 19:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
115,5

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mei 2016 8:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
114,9 vandaag. Vanavond uit eten dus hoop dat dat goed gaat.
Woensdag weeg ik me weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mei 2016 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Marielou
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben sinds donderdag ook begonnen met Modifast!
Het is leuk om jullie ervaringen te lezen en te weten dat ik niet de enige ben die zo aan het worstelen is met de kilo's.
Ik wil er graag een 10 of 11 kilo af.. zou dit lukken denken jullie?
Zit nu aan dag 3 en mis het vaste eten echt wel al! Maar we blijven volhouden Lach

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 mei 2016 9:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Marilou,

Wat leuk dat je ook modifast doet. 11 kilo gaat je zeker lukken hoor, als je maar volhoudt.
Ik ben helaas weer van het pad af... Pfff morgen doe ik weer een nieuwe poging. En nu moet het echt hoor, er moet wat af voor de zomer... Het begin is alleen weer zo moeilijk!
Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 mei 2016 16:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een goede dag! Streng aan mijn shakes gehouden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mei 2016 19:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12