Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Passende sport ?

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Monnikjuh
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hallo ,

Ik zoek een sport waar je kan ontspannen en een work-out krijgt tegelijk tijdig . Nou dacht ik zelf aan Yoga of Pilates ...
Iemand hier ervaring mee ? Of ideeën ?

Ik ga maandag kijken bij een Yoga les of het iets voor mij is .

Iemand tips ? Ik werk vanaf 12 uur 's middags tot 's avonds laat (kermis ) . Ook begin ik eerdaags op de woensdag/donderdag en vrijdag ochtend met scholing . Ik zoek dus een sport/ontspanning wat ik niet verplicht ben een vaste dag te komen . Alleen ben ik geen sportschool typ dus ik vind het lastig een passende sport te vinden . Omdat met de kermis vaak ook in het weekend weg ben .

Zelf heb ik nu een Zumba pakket besteld om te doen als ik vrij ben ... Iemand anders tips ze zijn allemaal welkom ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010 21:58    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Je zou een proefles kunnen nemen en dan kijken wat je zelf leuk vind.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2010 22:57    
Vrouw Weeggegevens   Monnikjuh

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ellen schreef:
Je zou een proefles kunnen nemen en dan kijken wat je zelf leuk vind.

Succes

ja dat ga ik doen maandag bij Yoga maar dacht misschien weten jullie nog een sport of doen jullie al aan Yoga of Pilates en kennen mij daar wat over vertellen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 feb 2010 12:07    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Kijk hier maar even, druk op de sticker die je wilt lezen en daar staat alle informatie achter waar het goed voor is

http://www.studioperfect.nl/html/main.asp?hl=32&info_id=62&pagetype=standard&item=Groepslessen

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 feb 2010 16:53    
Vrouw Weeggegevens   masja33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-Carb

Reageer met quote
Hoi Monnikuh
Ik fitness 2x in de week en dat vind ik heerlijk maar ook ontspannend! Vooral na de tijd dat ik gesport heb voel ik me weer heerlijk! Ik doe ook aan spinning maar dat is tijdens de les echt NIET ontspannend maar na die tijd kan je de wereld weer aan hoor. Succes met je te orienteren met wat je leuk vind. Zo heeft ieder zijn eigen sport
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 14:54    
Vrouw Weeggegevens   premamiyo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hallo Monnikjuh,
Ik doe op dit moment oo Yoga ; wel een hele simpele versie. Ik vind dat je daar wel iets aan hebt. Ik wilde ook het zumba pakket gaan kopen; ik heb net als jou weinig tijd, veel werk en studie- achtige activiteiten. Wat ik echter ook wel wil is mensen ontmoeten op een club; dus misschien ga ik toch nog eens kijken naar badminton of zo.
Over Zumba is er trouwens een onderwerp ( zelfs 2 ) in de babbelbox.
Succes met je afvallen en bewegen!
Prem amiyo

Monnikjuh schreef:
Hallo ,

Ik zoek een sport waar je kan ontspannen en een work-out krijgt tegelijk tijdig . Nou dacht ik zelf aan Yoga of Pilates ...
Iemand hier ervaring mee ? Of ideeën ?

Ik ga maandag kijken bij een Yoga les of het iets voor mij is .

Iemand tips ? Ik werk vanaf 12 uur 's middags tot 's avonds laat (kermis ) . Ook begin ik eerdaags op de woensdag/donderdag en vrijdag ochtend met scholing . Ik zoek dus een sport/ontspanning wat ik niet verplicht ben een vaste dag te komen . Alleen ben ik geen sportschool typ dus ik vind het lastig een passende sport te vinden . Omdat met de kermis vaak ook in het weekend weg ben .

Zelf heb ik nu een Zumba pakket besteld om te doen als ik vrij ben ... Iemand anders tips ze zijn allemaal welkom ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 8:40    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben nu sinds 2 maand bezig met pilates. Dit doe ik 1x in de week. Ik vind het ontzettend fijne sport. Het is zwaar voor de spieren, maar het heeft wel degelijk effect! Na de les hebben we altijd 5min ontspanning, dan dimmen de lichten, rustig muziekje op en dan gaan we allemaal liggen en ontspannen.. Heerlijk!

Hiernaast doe ik nog fitness (cardio en kracht) en heb ik thuis nog de zumba dvds. Af en toe ga ik ook zwemmen, maar daar zit geen regelmaat in.

Veel succes met het vinden van "jouw" sport!

Groetjes
Nienke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 12:30    
Vrouw Weeggegevens   spinner22
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zwaaien hallo allemaal Zwaaien

een vraagje over de zumba dvd
is dit wel de goeie manier van fittnes omtrend van gewichtcontrole
????? Vraag
laat het ff weten of er meer zijn die het al doen met hulp van zumba dvd pakket en hoe de resutaat er van zijn Idee

gr spinner22

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 13:23    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Zumba is heel goed en je wordt er vrolijk van. Het is wel pittig en je moet natuurlijk volhouden. Zwemmen erbij en snelwandelen en wat oefeningen met gewichtjes dat maakt het allemaal goed te doen en heeft effect
groetjes Greet

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 16:00    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
ik heb zelf Pilates gedaan, op het middelste niveau en vond het eerlijk gezegd nog best wel een heftige sport en de oefeningen aardig moeilijk.Je moet je goed concentreren en echt bezig zijn met je lijf, en ik zou het niet ontspannend willen noemen.

Ik doe nu spinning, er zijn 4 lessen elke dag wat genoeg mogelijkheden geeft voor bijv. onregelmatige uren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 21:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2