Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

overschot aan huid of niet????????????????

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Corrie
† IN MEMORIAM

Dieet: Gezond leven met minder khtjes

Reageer met quote
Hallo allemaal

Ik ben tot nu toe een echte jojo?«r geweest, mijn grootste gewichtsverlies is 22 kilo geweest, maar na die tijd kwam er weer 27 aan. En dat is al heel wat keertjes gebeurt dat jojo?«n. Nu heb ik het dieet gevonden wat mijn op het lijf is geschreven fijnlijntje/atkins en de kilo's vliegen eraf in de afgelopen 2 maanden ben ik 10 kilo kwijtgeraakt. MAAR.... ik ben als de dood voor mijn velletje de kilo's zaten hoofdzakelijk aan mijn buik en die slinkt nu best wel, nu is er nog niet veel aan de hand er hangt een klein beetje een plooi boven mijn bikinilijn, maar wat gebeurt er met mijn vel als er nu nog eens 15 a 20 kilo af gaat wordt de plooi dan een minirok of krimpt je huid toch nog redelijk terug. Heet iemand daar al ervaring in???? Ik eet vaak vis omdat ik gehoord heb dat dat goed is voor je huid, maar kun je nog meer doen om je huid mee te laten afvallen????

Groetjes Corrie

mijn babbels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2004 13:36    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Als je nog jong bent zou ik me daar niet zo druk om maken, dan zit er nog genoeg rek in je velletje, of je moet in sneltreinvaart je kilo's kwijt raken, ben je middelbaar, zoals ik, tja dan....................

Groetjes
Ines

[img]http://www.jadessite.nl/sport/sport3.gif[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2004 18:19    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Je kunt in ieder geval je huid goed verzorgen met creme dat helpt echt.
Ook veel bewegen helpt om de huid te herstellen (sporten)(zwemmen)
Lever helpt ook voor herstel van de huid net als vis en water drinken natuurlijk..

Groetjes El.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2004 18:34    
Vrouw   zon
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ik heb door mijn 4 zwangerschappen en mijn kilo?´s al best wel een overhangende rand over de bikinilijn. Wanneer ik straks flink ben afgevallen overweeg ik zeker een buikwandcorrectie.Daar ben ik nu natuurlijk nog niet, maar ik ben nu 30 en ik wil er gewoon goed uyit gaan zien nu.Zoals ik al vaker getypt heb ik ga ervoor.
groet Gerrie Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 apr 2004 7:51    
Vrouw Weeggegevens   Jose
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambridge Dieet

Reageer met quote
Voor mij geldt hetzelfde als wat Zon zegt, Ik had voordat ik begon met lijnen al een hangbuik, en die is er niet op verbeterd. Maar als ik 75 weeg dan laat ik ook een buikwandcorrectie doen. Gewoon omdat ik het voor mezelf niet mooi vind.
En met sporten krijg je dat echt niet weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 15 apr 2004 7:53    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4

Reageer met quote
Ik heb precies hetzlfde probleem. En dat mijn borsten nog meer gaan hangen dan ze al deden vind ik ook heel erg.
Mischien ooit laten liften als ik het kan betalen (ben bang van niet Verward ).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2004 14:00    
Vrouw Weeggegevens   Schapie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: ketogeen (low-carb)

Reageer met quote
Haaaai Uitlachen

Eigenlijk durf ik niet zo goed te reageren op dit soort gesprekken(heb je die zeikerd weer denk ik dan).

Ook al zou ik wat willen weg laten halen het zou niet eens kunnen. Mijn huid is erg soepel en kwetsbaar. Een operatie kan zoiezo al heel moeilijk omdat ik bijna niet genees door de Ehlers Danlos ( collageen aandoening). Lidtekens worden brede plooien die net lijken op sigaretten papier, als het al geneest. Wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen is. Als het niet echt hoeft denk er drie keer over na, je blijft ook geen 18 zal ik maar zeggen. Het zijn pittige operaties. Ria heeft er al een paar achter de rug en ik ben altijd weer blij als haar lidtekens dicht zijn brrrrrr.

Ik blijf respect hebben voor mensen die er voor gaan maar denk alsjeblieft aan de dingen die verkeerd kunnen gaan. Je hebt maar 1 lijfie.

Liefs Schapie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 15 apr 2004 16:16    

Reageer met quote
Hier zit er nog zo een Schapie, ik heb al aardig wat operaties achter de rug en ik laat alleen in me snijden als het echt nodig is, mijn gezondheid is veel belangrijker dan mijn hangbuik, maar ik ben dan ook geen jonge blom meer, wat dan zou ik er misschien anders over denken.
Maar ik vind dat iedereen moet doen wat hij wil en altijd moet luisteren naar zijn/haar gevoel, zit je altijd goed.

Groetjes
Ines :wink:

[img]http://www.jadessite.nl/dieren/schapen/schaf7.gif[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2004 18:59    
Vrouw   Nyn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben 38 en zit er denk ik een beetje tussen in qua leeftijd.

Ik heb een jaar of 6 geleden een borstverkleining laten doen, had cup E/F en daar had ik behoorlijke nekklachten van. Die operatie is me vies tegengevallen en ik heb veel pijn gehad. Zou het zo weer doen hoor, want de nekklachten zijn verdwenen en verder is het ook veel prettiger.

Ik heb door de zwangerschap van mijn tweeling en 20 kg overgewicht heb ik ook een aardige huidplooi over. Ik wil nog zo'n 10 kg afvallen en hoop dat het allemaal mee zal vallen als het er eenmaal af is. Want ik denk niet dat ik zo'n soort operatie nog een keer aan durf.

Dit is mijn persoonlijke ervaring en het is niet mijn bedoeling om iemand bang te maken voor dit soort operaties. Ken ook mensen die een borstverkleining een peulenschil vonden. Ik genees niet zo makkelijk en heb snel ontstekingen aan de littekens met alle gevolgen van dien.

Het is gewoon niet iets wat je zo maar doet denk ik.

Groetjes Nyn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2004 20:28    

Reageer met quote
Mijn oudste dochter heeft een borstvergroting laten doen, ze had, wat ze zelf zei en het klopte ook, een paar theezakjes overgehouden, ze heeft nu een paar prachtige borsten, gewoon 75 b, dus niets extreem en nergens last van gehad, is prachtig genezen, maar ik heb in mijn piepzak gezeten, omdat ik bang was dat zij in de narcose zou blijven of een paar rare borsten zou krijgen, want het zijn en blijven operaties en aan iedere operatie kleven risico's en dan moet je toch overwegen of het dat allemaal waard is.

Groetjes
Ines :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2004 21:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1