Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Oud en vertrouwd sprinten we weer 12 weekjes door.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   visje27
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten/meer bewegen

Reageer met quote
hoihoi!
Heb me weer gewogen en is nu 88.4 (voor mn bruiloft 87.9 geloof ik) dus valt me heeel erg mee...maar denk inderdaad dat mn ziek zien ook wel heeft meegeholpen...haha
hopelijk voel je je weer wat beter mar voor de verjaardag! veel plezier iig en gefeliciteerd natuurlijk!

mooi dat er bij iedereen iets af is Lach

kheb een beetje een rustig weekend...morgen voor een vriendin een babyshower georganiseerd...ben erg benieuwd! ze weet dr niks vanaf. verder beetje boodschappen enzo
fijn weekend allemaal!
xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2011 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Chrisv
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hey Visje, veel plezier met de babyshower vandaag!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jan 2011 10:42    
Vrouw Weeggegevens   marijkje84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mathijs Vrieze (gezond eten)

Reageer met quote
En hoe was het weekend? de verjaardagen? en de babyshowers?

mijn weekend was prima. Zondag avond beetje teveel evergreen en sultana op, maar de weegschaal was wel lief vanmorgen. geeft toch wel een oppepper Lach

vandaag BHV cursus, had er zo geen zin in, zag er zelf beetje tegenop. Maar uiteindelijk erg meegevallen en was het best gezellig. Daarna lekker de sportschool in gegaan en had eindelijk zoiets van hehe nu ging het goed.
goed dagje dus, heerlijk Lach

morgen vrij, eerst de fietsproef doen en daarna komen ze me kozijnen controleren. wehkamp komt sportkleding bregen, bol komt cadeautje voor me zus brengen, en telefoon winkel dingen voor me telefoon. lekker nuttig dagje.

ga nu even tv kijken de was ophangen douche gtst kijken en dan nog even aan het huiswerk. Gaat tot nu toe ook goed. Nu wat makkelijkere les voor mij dus dat is wel lekker.

fijne avond allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 19:54    
Vrouw Weeggegevens   Mar26
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hallo!

ik heb ook de verjaardagen weer achter de rug. Was erg gezellig. Zaterdagavond hadden we vrienden over de vloer en gistermiddag de familie.

Vandaag m'n baan opgezegd, was ook wel spannend. Ze vonden het allemaal erg jammer, maar wel erg leuk voor me.

Hoe was de babyshower Visje? En heb je die slaaptest nu al gehad?

Wat voor een fietstproef had je Marijke?

xx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 21:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heey,

ik heb een fietstest/inspanningstest.
Ik moet hem voor de cardioloog doen. Moet ik fietsen op een hometrainer en dan gaan ze bloeddruk meten en mijn hart observeren. Moet je helemaal tot het uiterste gaan en die fiets gaat steeds zwaarder.
ben benieuwd.........

x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 22:31    
Vrouw Weeggegevens   visje27
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten/meer bewegen

Reageer met quote
hoihoi!
allemaal leuk weekend gehad!
mar is toch moeilijk he ontslag nemen?! maar gelukkig viel t mee!
wanneer ga je beginnen bij je nieuwe baan?

marijke waarvoor moet je die test doen eigenlijk? Succes! Ben benieuwd!
De slaaptest heb ik gedaan....t was best wel komisch...zat echt helemaal onder de plakkertjes met elektroden (totaal 7 op mijn gezicht/hoofd) en dan een meet iets aan mn vinger, slangetjes in m n neus en meetdingen op mn buik en borst...en dan nog een kastje om je nek om alles op te slaan...t zag dr echt nie uit....en heb dus ook echt slecht geslapen haha...je kon alleen op je rug liggen en met 1 beweging was ik al bang dat er iets los kwam! maar goed ben benieuwd! donderdagochtend heb ik de afspraak met de longarts voor de uitslag...

de babyshower was erg leuk! die vriendin was ook echt verrast en vond t ook superleuk!

nu weer aan t werk...kom echt niet in t ritme zeg...heb echt behoefte aan vakantie! haha
xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 23:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Visje..vakantie?? Ben jij niet diegene de pas getrouwd is en daarna lekker een paar weken weg is geweest?? Lachen Lachen
wat een toestand zo'n slaaptest, ik zou ook geen oog dicht doen volgens mij. ben erg benieuwd naar de uitslag.

Mar, ik hoop dat ik ook binnenkort mijn baan op moet zeggen. Ik heb gesolliciteerd naar een baan als begeleider in een soos voor ouderen. Lijkt me echt de ideale baan voor mij maar is toch nog even afwachten.

Marijke, zo'n fietstest moet idd pittig zijn. Hoop dat de uitslag positief is.

Ik zal een nieuw sprintje aanmaken vanavond en onze namen erin vermelden, dan is het wellicht duidelijk dat we er liever niemand anders bij hebben.
Fijne dag allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jan 2011 9:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Fietstest ging eigenlijk best goed. Viel me mee, was wel zwaar maar had het zwaarder verwacht eigenlijk.
Uitslag nog geen idee van, ik moet eerst een MRI laten maken dus dat moet ik nog even regelen en dan krijg ik die uitslagen in 1x.

Dit moest allemaal omdat ik een hartritmestoornis blijk te hebben. Zoals het er nu uit ziet niks ernstigs, maar zekere voor het onzekere dus even alles uitsluiten.

Haha ik zie het helemaal voor me visje. Ik vond alleen met het ecg kastje, 5 draadjes en plakkers al niet lekker slapen. Dus kan me voorstellen dat jij amper geslapen heb. Ben benieuwd naar de uitslag. Laat je het horen?!

Ow spannend chris, leuk! hou je ons op dehoogte over gesprekken en alles? we willen natuurlijk alles weten Lach

je kan ook als naam iets doen van met ze 4tjes sprinten we weer 12 weken door of zoiets?! weet namelijk niet of het past met de name, je heb volgens mij maar bepekte typmogelijkheden.

x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jan 2011 11:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat was ook mijn bedoeling Marijke wat titel betreft maar dan in het eerste berichtje wilde ik onze namen noemen. Maar bedankt voor het meedenken Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jan 2011 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Mar26
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hallo!

wel spannend Marijke, ik hoop dat de uitslag positief is voor je.

Ik weet nog niet precies wanneer ik ga beginnen bij mijn nieuwe baan, hangt af van wanneer ik hier weg mag... Officieel is het 2 maanden opzegtermijn vanaf de 1e van de maand, dat zou dan pas 1 april zijn. Ik heb gevraagd of dit vervroegd kan worden naar 1 maart en daar hoor ik morgen meer van. Ik hoop het.

Ik zie het ook helemaal voor me Visje, haha! Hoe kunnen ze dan je slaap nou goed meten, als je helemaal niet makkelijk kunt slapen?

Spannend Chris, ik zal voor je duimen! Wanneer denk je iets te horen?

Leuk dat we nog even doorgaan trouwens, ik ben er weer bij!

Vanavond weer schaatsen, we gaan nu de bocht oefenen, dus ik ben benieuwd!

x

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jan 2011 18:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Pagina 16 van 17