Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

OSW nieuwe poging

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   opnieuw slank worden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: shakes

Reageer met quote
En de 6 ons is eraan gebleven.
Ik kom meteen aan als ik een maaltijd eet. ik ben een echt jojo""er.
Ik heb net een uitgebreid gesprek met m'n man gehad en hij zei ga nog 1x erg streng doen en dan gewoon weer met de shakes van reasons. Dat kon ik toen wel verdragen,had toen geen last van duizeligheid enz, omdat dat meer koolhydraten bevatten omdat dat met melk,yoghurt enz. klaar gemaakt kan worden.
Dus dit ga ik opnieuw 3 weken doen en dan stap ik opnieuw over op Yvonne incl. de producten van novashop, dat maak ik dan eerst op.
Dus menu"s gaan er nu 3 weken zo uit zien:

O. shake,
T. reep.
L. shake
T. bouillon,
D. shake
T. rauwkost.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2015 8:41    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Waardeloos he dat gejojo. Volgens mij is je motivatie er in iedergeval nog wel. Gelukkig dat je toch weer een andere manier zoekt.
Dus maar weer aan de shakes meid.
k vind het hartstikke goed van je dat je toch doorzet.

Succes meid !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 16 mei 2015 8:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Menu vandaag:

O. shake.
T. reep.
D rauwe andijvie, spekjes 50 gr. 100 gr. kaas en een el. mayonaise. staat in het boek van Yvonne is koolhydraatarm .+ een shake
T. ?
L,. shake.
T. bouillon.

Het is wel weer wennen alleen shakes en heb trek.
Ik heb het boek uitgelezen en een koolhydraatarme maaltijd kan geen kwaad,Dus die plan ik weer in s'middags.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2015 8:49    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Als jij merkt dat je een maaltijd nodig hebt zou ik dat zeker doen hoor. Ik merk dat alleen shakes toch wel saai wordt na een aantal weken.
Heb je de brownie al gemaakt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 19 mei 2015 15:43    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Goed boek is dat he van grip op koolhydraten. Ik vond de shoarma met andijvie en zelfgemaakte knoflooksaus echt heerlijk, dat maak ik nu nog steeds smullen

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2015 7:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat vind ik ook DE
Ik heb het helemaal uitgelezen en er al verschillende recepten uit gehaald om te eten en tot nu toe smaakte het best lekker.
Vanmiddag ga ik de spitskool proberen.
De andijvie die jij beschrijft heb ik nog niet op maar wil het wel eens gaan maken.

Menu vandaag.

O. shake
T niets geen trek.
D. roergebakken spitskool, tauge, klein uitje, klein stukje rundvlees, 1 th. kerrie
T. bouillon
L. shake
T. reep
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2015 9:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De27 schreef:
Goed boek is dat he van grip op koolhydraten. Ik vond de shoarma met andijvie en zelfgemaakte knoflooksaus echt heerlijk, dat maak ik nu nog steeds smullen

Heb jij de kookboeken ook??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2015 10:43    

Reageer met quote
Nee ik heb alleen het basisboek

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2015 14:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Menu vandaag

O. havermout appel/kaneel
T. handje amandelen en een glas bar-le-duc bruisend met slimpie limonade siroop heerlijk vind ik dat.
D. groente omelet met brie {2 eieren,peper,zout, broccoli 200 gr. 50 gr, brie,handje peterselie,roomboter}
T. shake { sávonds eten we altijd erg laat zo rond 7 uur vandaar dat ik dan als middag tussendoortje een shake neem}
L,. shake
T. reep

Ik drink ongeveer 3 liter vocht maar heb tussendoor toch nog steeds een rammelende maag. Ik probeer meestal om toch niks te nemen maar soms neem ik toch iets koolhydraatarm zoals kaas, worst enz.
Ik hoop dat de trek niet te lang aan blijft houden,want dan wordt de verleiding erg groot om niet de fout in te gaan.

Laatst aangepast door opnieuw slank worden op do 21 mei 2015 8:56, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2015 8:23    

Reageer met quote
Lastig he die trek, ik heb er ook last van.
Ik heb nu voor mezelf een nieuwe regel: heb ik trek, maar is m'n volgende tussendoortje of maaltijd binnen een uur, dan neem ik niks.
Helpt soms Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2015 8:26    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 14 van 23