Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Op naar een gezonde(re) zwangerschap

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   stier30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: maaltijdvervangers (gezond eten)

Reageer met quote
Erg blij ik heb foliumzuur gekocht en mag er gelijk mee beginnen slikken, zodat ik als we in nieuwe jaar er echt voor gaan, voldoende heb mocht het direct raak zijn, wat natuurlijk kan, hoewel ik dat niet verwacht, maar je weet het niet.

Het is ook echt spannend, maar wel een hele leuke fijne spanning. Dus ik ga gewoon genieten van elk moment, ook nu al!

Ik ga mijn vriendin ook niet gelijk vertellen als we zwanger zijn straks, maar ze weet wel dat we het willen. Ze weet dat ook en zei dat ze niks gaat vragen, ik vertel haar wat ik wil vertellen. Dat is het fijne van onze vriendschap, we kunnen gewoon eerlijk zijn en elkaar vertrouwen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2015 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Super spannend Stier! En inderdaad geniet ervan. Zijn toch super speciale momenten die je niet heel vaak mee maakt.

Ik, zoals verwacht, een flinke plus moeten noteren. Jammer maar was wel te verwachten na vorig weekend. Gewoon lekker doorgaan zoals ik deze week bezig was en dan volgende week gewoon weer een groen vakje. En dan een nieuwe sprint! Zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2015 10:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cool oei had bijna mijn doel gehaald Lach kijk uit naar het volgende sprintje!

Balen Joortje van je +, je zat juist net onder de 80! Hoop dat je deze week weer kan oppakken en je volgende week weer een dikke - kan noteren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2015 21:26    

Reageer met quote
Echt super knap Stier. Mijn complimenten voor jou! 95% is echt waanzinnig! Ik zal morgen een nieuw sprintje maken voor ons.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2015 22:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Cool Kracht van het (bijna) halen van doelen zit ook in jezelf niet overschatten en haalbaar doel kunnen stellen. Dat deed ik de eerste keren ook niet gelijk hoor Lach

Loloa, je heb geen gewicht doorgegeven vorige week, was je zo druk met je nieuwe job?? Hoop dat je het niet gaat opgeven in elk geval. Je had je doel bijgesteld voor jezelf, gaat het denk je nog lukken (95?)

Ik heb een app geïnstalleerd, waarin je menstruatie (en vruchtbaarheid) kunt bijhouden enz. ziet er wel leuk uit. Hij heet Mijn Kalender. Je kan er ook je gewicht, humeur, gemeenschap, notities en zwangerschapssymptomen in bijhouden. Wilde jullie hem niet onthouden, ik gebruik hem nu vooral om mijn menstruatie in kaart te brengen en bij te houden omdat ik die voorheen niet echt regelmatig heb gehad door spiraal en daarvoor de pil heb ik echt geen flauw idee wat mijn cyclus is. Nu na het verwijderen heb ik gelijk bloedverlies, maar ook niet regelmatig.. dus het helpt me wel om het gemakkelijk bij te houden en er zit een wachtwoord op, dus niet iedereen kan er zomaar in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2015 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hey meiden,

Wat spannend allemaal zeg. Leuk dat jullie weer en volgende stap in het besluitvormingsproces gemaakt hebben Erg blij
Oh en neem van mij aan, of het nu snel gebeurt of niet, voor je gevoel ben je er toch nooit helemaal klaar voor. Je moet gewoon in het diepe springen en het laten gebeuren.

Hier de laatste twee weken wat andere ontwikkelingen gehad. gestart met mijn nieuwe baan, 5 dagen overtijd (maar uiteindelijk wel ongesteld) en twee keer sávonds met die kleine bij de eerste hulp gezeten. Een keer met zijn elleboog uit de kom (zondagsarmpje) en die andere keer was meneer gevallen en wilde/kon hij niet meer op zijn rechtervoet staan. Bleek gelukkig alleen verstuikt. Ik moet ook bekennen dat ik helemaal niet met eten bezig ben geweest en als gevolg daarvan weer alles wat los en vast zat ben gaan eten. Wat is dat toch dat mijn hersens zo geprogrammeerd zijn? Rollende ogen
Er zijn dan ook 1,5 kg bijgekomen de afgelopen anderhalve week Schaam Schaam . Die wilde ik niet invullen. Maar ik heb mezelf hopelijk nu echt weer herpakt. Vanmorgen stond de teller nog op +0,8. Vanavond ga ik weer zwemmen, dus ik hoop dat ik woensdag op een nul kan afsluiten. Zonde hè voor al die moeite die je er eerder in hebt gestopt! Maar ja, nieuwe ronde nieuwe kansen denk ik dan maar. Ik ben blij dat we met een nieuw sprintje gaan starten. Joortje, ik vind het voordeel van een niet al te lang sprintje wel weer dat je je doelen wat makkelijker kan bijstellen en er weer helemaal voor kan gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2015 14:22    
Vrouw Weeggegevens   Loloa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
PS: Ook mijn bijgestelde doel van 95 ga ik dus waarschijnlijk niet halen, tenzij ik de komende dagen nog 2 kg kwijt raak

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2015 14:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
He bah loloa, ik snap dat je dan afwezig bent hoor! Was gewoon even bang dat je ging opgeven.
Dat je, je doel niet gaat halen geeft niks. Het is vooral inderdaad balen als je zoveel moeite hebt gedaan en niet echt resultaat ziet dan, aan de andere kant als je geen moeite had gedaan, was het er extra bij aangekomen..

Was het een teleurstelling dat je toch nog ongesteld werd? ben benieuwd hoe ik dat ga vinden. We hebben afgesproken dat we het veilig doen, tot ik een beetje weet hoe mijn cyclus is.. Maar aangezien ik nu niet echt weet of ik nu last het van het verwijderen of echt ongesteld ben, zal het niet eerder dan februari worden voor we echt gaan starten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2015 18:28    

Reageer met quote
https://www.weegclub.nl/forum/op-naar-een-gezonde-re-zwangerschap-deel-2-t52402.html

Vanavond reageer ik op jullie verhalen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2015 18:35    

Reageer met quote
stier30 schreef:
Cool Kracht van het (bijna) halen van doelen zit ook in jezelf niet overschatten en haalbaar doel kunnen stellen. Dat deed ik de eerste keren ook niet gelijk hoor Lach

Hele goede inderdaad. Al ben ik snel geneigd het doel te hoog te stellen, ik heb daarom nu al mijn twijfels of ik het volgende doel ga halen Lachen

stier30 schreef:
Ik heb een app geïnstalleerd, waarin je menstruatie (en vruchtbaarheid) kunt bijhouden enz. ziet er wel leuk uit. Hij heet Mijn Kalender. Je kan er ook je gewicht, humeur, gemeenschap, notities en zwangerschapssymptomen in bijhouden. Wilde jullie hem niet onthouden, ik gebruik hem nu vooral om mijn menstruatie in kaart te brengen en bij te houden omdat ik die voorheen niet echt regelmatig heb gehad door spiraal en daarvoor de pil heb ik echt geen flauw idee wat mijn cyclus is. Nu na het verwijderen heb ik gelijk bloedverlies, maar ook niet regelmatig.. dus het helpt me wel om het gemakkelijk bij te houden en er zit een wachtwoord op, dus niet iedereen kan er zomaar in.

Dat klinkt goed Stier! Ik denk dat ik die ook maar eens ga downloaden, al heb ik wel het idee dat vrouwelijke bekenden de app ook wel kennen. Daarom twijfel ik nog een beetje. Maar aan de andere kant, dan moeten ze gewoon niet aan mijn telefoon komen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2015 21:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Pagina 13 van 14