Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Op naar de twee getallen! 100+ naar 100-

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi allemaal!

Al heel lang zit ik met m'n gewicht boven de 100kg. De vakantie is voor mij nu weer voorbij, en nu is het tijd om aan de slag te gaan om onder de 100kg te komen.

Hoe? Door gezonder te eten, vooral minder snoepen, en proberen iets meer te bewegen. Een sportabbo heb ik op het moment niet. Ik zal het moeten doen met kettlebell trainingen thuis, wandelen en fietsen.

Ik heb een zoontje van net 1 wat ook erg veel energie kost.

Doen jullie gezellig mee?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 9:28    

Reageer met quote
Vanmorgen was mn gewicht zelfs nog wat meer dan een kilo extra.
Braaf ingevuld en nu dus weer aan de bak om richting de 100 te gaan...

Zijn er nog meer liefhebbers voor deze sprint?! Kom er bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2018 10:58    
Vrouw Weeggegevens   liene
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik wil met jullie mee doen.
Het gaat op het moment vrij goed en probeer dit ook vol te houden door gezond te etenen meer te bewegen.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 21:29    

Reageer met quote
Gezellig! 2 nieuwe aanmeldingen Lach Welkom!

Afgelopen twee dagen flink wat stappen gezet. Zaterdag zat ik op 8000 stappen, en gisteren zelfs op 11000

Vandaar weer aan het werk, dus dan kom ik niet zover.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Hartog
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee, er zijn niet veel sprintjes van boven de 100.
Succes allemaal

Je bent Gods geliefde kind!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 22:39    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik doe ook heel graag met jullie mee. Zelf ga ik iedere week naar de EGA afslankclub, dat doe ik nu bijna 2 jaar. Dat bevalt me heel goed. Ik ben tot nu toe 35 kilo afgevallen. Ivm vakantietijd de klad in gekomen, 3 kilo erbij. Dus nu afgelopen ermee en er weer lekker tegenaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 9:16    

Reageer met quote
Terug naar de dinsdag met mn weegmoment. Een kort weekje dus, maar wel de eerste ons er weer af. Gister zag ik zelfs nog 109 op de schaal dus ben er al lang blij mee Lach

Welkom allemaal! En veel succes!

Wat zijn jullie valkuilen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 18:09    

Reageer met quote
Bij mij zit het echt in 2 dingen:
1 - Te veel snoepen. Als ik eenmaal begin met snoepen, dan vind ik het lastig om maat te houden. Dan denk ik al gauw: eentje meer kan wel, en uiteindelijk wordt het veel te veel.
2 - Op werkdagen lunch te vroeg opeten waardoor ik later ga snaaien. Vanmorgen bij de bakker 2 broodjes gehaald, eentje met gekookt ei en een broodje gezond (dit zijn van die Duitse schnittbroodjes). Om kwart voor 9 had ik mn ontbijt yoghurt op, maar omdat ik dan weet dat ik die lekkere broodjes in de tas heb, kan ik er maar moeilijk vanaf blijven. Iets na 10-en had ik dan ook al 1 broodje op.. Net had ik het tweede broodje al in mn hand, maar die heb ik toch nog weer even terug gestopt. Het is tenslotte mn lunch, en mn gedachten gingen al naar "Wat zou ik zometeen in de kantine kunnen halen, wat hier verantwoord bij past?" Nou niks dus! Want ik moet hier gewoon voldoende aan hebben.. Heb nu net even 2 worteltjes gesnackt die in diezelfde tas zitten....

Dit is toch wel iets dat regelmatig speelt op werkdagen. Ik vind het heel moeilijk om mn lunch ook echt tot lunchtijd te laten liggen.. Iemand tips hiervoor?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 11:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe laat begin je met werken Nienke? Lunch is lunch he. Niet eerder aan beginnen dus.
Ik moet ook nog wel eens vroeg beginnen en begin thuis met een bak Yoghurt met crusley. Rond 12.00 is voor mij lunchtijd. In die tussentijd eet ik of fruit, of een extra broodje als ik heel vroeg begin. Maar lunch is lunch en die is rond het middaguur anders kom ik de rest van de dag in de knoop.
Je zou ook een bak kwark mee naar je werk kunnen nemen, dat vult ook wel lekker.
Verder vind ik het ook moeilijk om te stoppen met snoepen als ik eenmaal begin. 1koekje of snoepje is voor mij ook een probleem als ik alleen thuis ben en het pak niet op is. Dan eet ik liever helemaal niets.... al is dat geloof ik niet de juiste manier.
Succes in ieder geval Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 17:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het afvallen lukt hier vrij redelijk. We hebben een oppashondje dus een mooie reden om te gaan wandelen. Helaas heb ik een nekhernia dus kan niet alles doen zoals ik zou willen. Werken lukt ook nog niet. Gisteren aan de achterkant van het huis de ramen gelapt en ik was echt helemaal kapot. Mijn lichaam wil niet meer. Niet zo gek na 10 weken heel beperkt dingen doen en uitval van een gedeelte van schouder, arm en vingers eigenlijk.
Rustig aan maar weer opbouwen en daar komt het hondje goed van pas Erg blij

Wel ben ik op vakantie geweest maar heb daar zelf geen boodschappen kunnen doen, dus geen snoep en koek in de caravan. Ook geen drank omdat ik nogal wat morfine slikte, behalve een paar radler dus dat had ook een positieve invloed op mijn gewicht. Uitlachen

Nu dus weer het balans zien te vinden in mijn leven met kleine stapjes vooruit,en eetpatroon. Ik ben eigenlijk iemand van alles of niets wat ook vaak mijn struikelblok was. Maar we proberen het gewoon weer opnieuw.
Ooit......

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 9:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2