Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

op naar de 85 kilo !!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41, 42  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   B160
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Ega

Reageer met quote
Ik heb geen idee wat we eten, mijn mannetje kookt vanavond en ik ben pas om half zeven thuis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 17:35    
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
wij hebben vanavond pasta gegeten met tomatensaus wortelblokjes en paprikablokjes en de overschot van het gehaktbrood van gisteren. voormezelf heb ik het gehaktbrood gelaten en een hard gekookt ei in de plaats genomen, 2 keer gehakt op een week leek me teveel van het goede. morgen gaan we met de kinderen naar een quickrestaurant, we hebben bons gekregen voor drie gratiskindermenu's en ze hebbenz ich deze week uitstekend gedragen dus mogen ze wel is iets anders eten hé... ikzelf ga niets nemen in de quick, heb verse groentensoep gemaakt met ontvette bouillon , mijn ventje zal wel lekker mee quicken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 19:35    
Vrouw Weeggegevens   inez82

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
fijne avond allemaal !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 19:54    

Reageer met quote
vandaag word een moeilijke dag voor men dieet , bruidstaart gaan proeven in de namiddag, dus heb ik voor mezelf een ontvette groentensoep gemaakt als warme maaltijd met 2 volkoren boterhammekes, mijn onbijt zal dan ook 2 sneden volkoren zijn met gerookt paardevlees en een appel en men avondmaal 2 sneetjes volkoren 1tje met lightkaas en eentje droog met een potje magere yogurt. hoop dat ik geen honger ga hebben vandaag. ben water aan het drinken als gek om een vol gevoel te blijven hebben (drink altijd 2 liter water maar denk dat ik nu wel wat meer ga drinken Lach
hoop dat ik het overleef vandaag Lach want als ik honger krijg heb ik meestal de neiging om te gaan schranzen xx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 10:12    

Reageer met quote
minnekemuizeke schreef:
vandaag word een moeilijke dag voor men dieet , bruidstaart gaan proeven in de namiddag, dus heb ik voor mezelf een ontvette groentensoep gemaakt als warme maaltijd met 2 volkoren boterhammekes, mijn onbijt zal dan ook 2 sneden volkoren zijn met gerookt paardevlees en een appel en men avondmaal 2 sneetjes volkoren 1tje met lightkaas en eentje droog met een potje magere yogurt. hoop dat ik geen honger ga hebben vandaag. ben water aan het drinken als gek om een vol gevoel te blijven hebben (drink altijd 2 liter water maar denk dat ik nu wel wat meer ga drinken Lach
hoop dat ik het overleef vandaag Lach want als ik honger krijg heb ik meestal de neiging om te gaan schranzen xx

veel plezier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 14:04    

Reageer met quote
de proefbruidstaart was echt superlekker Lach Lach heb een spieke van 1,5 cm breed gegeten , smaakt naar meer Lach hahahahahaha. heb met de taartenmaakster ineens afgesproken dat zij onze taart mag maken, ze had echt onze gedachten gelezen en een taart gemaakt die er knal op was , zo mooooooooooi, echt wat wij willen . Ik ga weeral goed dromen vanacht se Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 nov 2011 20:08    

Reageer met quote
Hoi iedereen, zoals verwacht was er niets af deze week, heb men regels, meestal is het dan zelfs rood, nu lekker gelik, ik krijg men ring weer niet af, dus ik hoop volgende week op een dubbel resultaat Lach , ben tevreden, een paar 100 gram had leuk geweest maar ik heb het nu wel geleerd als het tijd van de maand is dat het gewoon niet lukt door vocht. dus ik ga me niet ongelukkig voelen zoals ik er voorheen wel deed. succes iedereen xxx

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 nov 2011 11:05    
Vrouw Weeggegevens   pondje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga het niet halen Huil huil 'k zat er zo dichtbij maar helaas, nu maar gaan voor 85 kg voor 31 dec. fijne dag meiden en doe mij niet na!

If not now, then when?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 10:50    
Vrouw Weeggegevens   B160

Dieet: Ega

Reageer met quote
Ik heb een super druk weekend achter de rug.
Ben nu ontzettend moe en ik moet ook nog vijf dagen werken deze week ...... Verward Verward Huil huil
Maar ja, ik zie de weeek wel door te komen.
Iedereen die in een dipje zit... Kom op... Nog maar 33 dagen en dan is het al kerstmis.. We willen toch allemaal in een mooie outfit onder die boom zitten???

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 12:17    

Reageer met quote
fijne maandag allemaal,

pas op met de mist !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 12:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41, 42  Volgende
Pagina 40 van 42