Auteur |
Bericht |
metabol Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-8-2010 Berichten: 727 Dieet: metabolic balance Woonplaats: Zuid-Limburg
|
|
Super Yogoyogo, dan zie je maar weer hoe ongezond die bollen eigenlijk zijn.
Hier gaat het ook goed, ben aan het stabiliseren, dus schommel steeds tussen 76 en 78 kg. Het lichaam weet nog niet wat het hiermee aan moet. Zal donderdag wel een kleine - worden.
Hoe gaat het met de rest?
Groetjes,
Anita_________________
Met 2 liter water per dag, haal ik mijn streefgewicht met gemak!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 jan 2011 14:32 |
|
 |
|
 |
maddie Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-3-2010 Berichten: 286 Dieet: gezond eten Woonplaats: Friesland
|
|
Goed zo Yogoyogo, minder leuk dat je ziek was natuurlijk maar wel fijn voor je gewicht.
Deze week moeten we nog wel even knallen!!
Groene vakjes zijn wel het leukste.
Met mij gaat het heel goed, weight care is goed vol te houden.
Ben benieuwd wat de weegschaal aangeeft vrijdag in ieder geval een minnetje. Vanmorgen 73.9 daar was ik al heel blij mee.
Nog even volhouden allemaal,
Groetjes Maddie_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 11 jan 2011 15:12 |
|
 |
Nana73 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-4-2010 Berichten: 1477 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Groningen
|
|
Ik snapte al niet waarom ik de laatste 2 dagen maar niet afviel, terwijl ik zo mijn best deed... Vanmorgen, ongesteld... Ik ben dan ook een beetje bang dat ik dit sprintje wel in het rood ga eindigen
Maar goed, ik heb nog 2 dagen, dus wie weet heb ik dan het meeste vocht er weer uit.._________________
Ik ben sterker dan mijn schildklier!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 12 jan 2011 7:53 |
|
 |
Kahlan83 Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 22-11-2010 Berichten: 46 Dieet: Cambridge Woonplaats: Waddinxveen
|
|
JOEHOE! Al mijn kerstkilo's zijn er weer af. Was wel ff flink doorbijten, maar zo komen we er wel.
Ik ben blij dat we voor dat extra weekje in de sprint zijn gegaan
Kahlan_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 12 jan 2011 10:46 |
|
 |
|
 |
maddie Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-3-2010 Berichten: 286 Dieet: gezond eten Woonplaats: Friesland
|
|
Goed zo Kahlan, jij bent ook het meeste afgevallen. Geweldig !!
Bij mij gaat het ook prima. In totaal in 1 week met Weight care -2,5 kg wel heel veel vind ik.
Ik eindig tenminste in het groen.
Groetjes Maddie_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 13 jan 2011 12:16 |
|
 |
Shibby Vaste Weegclubfan

|
|
Sorry dat ik er zo weinig ben de laatste tijd, nog steeds geen internet thuis (morgen als het goed is). Dus alleen op mijn werk, en hier heb ik niet zo lang de tijd om alles bij te lezen.
Maar heb mijn laatste gewicht weer doorgegeven. Dik in het rood geëindigd maar het gaat weer om laag dus zie het positief in. Ik eet nu gewoon gezond en snoep ook af en toe, dus als ik zo kan afvallen kom ik er wel .
Zie dat er nog een paar rode vakjes zijn maar ook veel groene! Super meiden!
Ik ga als ik weer internet wel bijlezen, sorry! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 13 jan 2011 15:11 |
|
 |
Nana73 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-4-2010 Berichten: 1477 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Groningen
|
|
Yes, toch geëindigd met een mooi groen vakje!! En ik ben nu officieel lichter dan voor kerst, dus voor mij is dit sprintje zeker een goed idee geweest.
Ik ben een nieuw sprintje begonnen om mijn laatste resterende anderhalve kilo kwijt te raken en natuurlijk daarna te stabiliseren, zijn er liefhebbers om mee te gaan daarheen?
https://www.weegclub.nl/forum/de-laatste-loodjes-wegen-het-zwaarst-t25954.html_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 14 jan 2011 8:43 |
|
 |
|
 |
metabol Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-8-2010 Berichten: 727 Dieet: metabolic balance Woonplaats: Zuid-Limburg
|
|
Hoi, ik ben ook nog groen geeindigd. 1 kg lichter dan toen ik hier begon, en dat met de feestdagen ertussen..
Ik wens jullie allemaal veel succes en een gezond en evenwichtig eetpatroon. Jullie kunnen het!
Wellicht tot een nieuwe sprint
Groetjes,
Anita_________________
Met 2 liter water per dag, haal ik mijn streefgewicht met gemak!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 14 jan 2011 14:32 |
|
 |
Shibby Vaste Weegclubfan

|
|
Wow Kahlan! oed gedaan zeg, en dat in deze periode!
Sowieso iedereen goed gedaan! De schade valt mee na deze periode.
Iedereen heel veel succes met het behalen van hun doelen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 14 jan 2011 20:08 |
|
 |
Nana73 Super Weegclubfan

|
|
Gezamelijk zijn we in deze afgelopen periode 10 kilo afgevallen, hoewel 6,6 kilo alleen al van Kahlan is...
Maar het staat toch leuk!  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 16 jan 2011 10:02 |
|
 |
|
|