Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hoi Irene,

Stom zeg, ik was zeker in de war met de anderen. Dus dinsdag weer spannend. Ik weeg me ook vaak hoor en het schommelt dat gewicht, dat wil je niet weten. Soms moet ik nog naar het toilet, ja dat scheelt ook hoor en soms toch nog veel vocht. Je lichaam zit zo gecompliceerd in elkaar. Dus is het toch prachtig dat we afvallen en lekker trainen. Dat verdiend dat lichaam, het moet nog zó lang mee. Dus investeer in je gezondheid en je zult beloond worden. Amen. Ha ha ha....

Wat een preek, maar ik vind je echt een kanjer hoor, ga lekker door met roeien, want het is heerlijk als je eenmaal bezig bent.
Gewoon doen!

Groetjes Crebbie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2012 13:31    
Vrouw Weeggegevens   dyfaine
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: straight away (maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hallo Irene

Wat heb jij een doorzet vermogen zeg ! En wat goed dat je met sporten je ook lekker voelt heerlijk toch?

En volgend jaar liggen we allemaal in bikinie toch haha

Fijne dag

groeten Loes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 11:51    
Vrouw Weeggegevens   jacqjani
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: power slim (eiwitrijk en koolhydraten arm)

Reageer met quote
Hai ooievaar,
Dank voor je mail en start trainings schema. Heb je dat keurig gevolgd van stap 1 t/m 6?
Ik heb de neiging om gewoon een minuut of 10 te roeien en dat om de dag te doen maar dat is dus kennelijk niet de bedoeling. Ik ben wel gewend om te kanoën, en dat doe ik in de zomer met lekker weer maar ga dan rustig een uur. Zal ook wel niet helemaal ok zijn om na een winterperiode gewoon een uur te gaan kanoën. Nou ja ik geloof dat er alweer een kilo af is sinds 1/11 maar ga a.s. woensdag weer officieel wegen dus aan die gewichten en resultaten hou ik me vast. Mijn weegschaal thuis leidt een eigen leven denk ik wel 's. Staat in de badkamer op een tegelvloer en ieder verschil van neerzetten levert een ander resultaat op.
Succes weer en alsnog Thanx voor het schema Uitlachen
Groet Jacq

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 13:15    

Reageer met quote
Goedemorgen Irene,

Heel veel succes met het wegen! Fijne dag en geef niet op hoor.

Groetjes Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 nov 2012 8:58    
Vrouw Weeggegevens   jacqjani
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: power slim (eiwitrijk en koolhydraten arm)

Reageer met quote
Goed ding hoor die roeitrainer, probeer om de dag te trainen, lukt alleen niet om dat schema te volgen. Beginnen met 1 minuut lijkt me nou net de moeite niet. Ik doe nu om de dag 100 slagen, en ga dat volgende week proberen uit te breiden. Ik zal wel eigenwijs zijn maar denk dat het prima gaat zo. Kan me niet voorstellen dat dat heel erg verkeerd is.
Straks wegen en als ik tijd heb zal ik het resultaat vandaag nog even in vullen, moet vanavond werken. Succes !
Groet Jacq

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012 11:20    

Reageer met quote
jacqjani schreef:
Goed ding hoor die roeitrainer, probeer om de dag te trainen, lukt alleen niet om dat schema te volgen. Beginnen met 1 minuut lijkt me nou net de moeite niet. Ik doe nu om de dag 100 slagen, en ga dat volgende week proberen uit te breiden. Ik zal wel eigenwijs zijn maar denk dat het prima gaat zo. Kan me niet voorstellen dat dat heel erg verkeerd is.
Straks wegen en als ik tijd heb zal ik het resultaat vandaag nog even in vullen, moet vanavond werken. Succes !
Groet Jacq

Hallo Jacq,

succes met het weeg moment en dat je zo lekker roeit is zo tof van je. Hou vol hoor, gaat best lukken zo. Luister naar je lichaam als het niet gaat gewoon langzaam opbouwen op je eigen manier.

Groetjes

Crebbie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012 13:28    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Een aantal mijlpalen bereikt:
- gewicht onder de 95, op naar de 90-
- bmi < 30, dus nu nog 'te zwaar' i.p.v. 'veel te zwaar'. Klinkt een stuk positiever!!
- gisteren begonnen met fase 3, mijn boterham en fruit weer toevoegen aan mijn ontbijt... Vind het wel moeilijk om meer te gaan eten, fase 1 en 2 is nl veel veiliger.... Maar ik moet weer gaan opbouwen omdat ik over 6 weken op vakantie ga...

Vorige week 'slechts' 0,8 kg afgevallen maar ben er wel blij mee hoor. Mijn vetpercentage gaat naar beneden terwijl mijn vetvrije massa toeneemt, dus in cm zie je het verschil echt wel. Daarnaast merk ik het zo aan mijn kleren.. Een paar weken geleden een hele leuke okergele broek maat 44 gekocht en 'helaas' nu alweer te groot.. Ik zal 'm een keer in de droger doen, misschien dat ik er dan nog even plezier van heb. Maar daardoor wel gaan nadenken. Ik ga geen broeken meer kopen, een jurkje of een rokje kun je net wat langer aan. Dus op 'goed geluk' op marktplaats aan het shoppen geweest. Ik heb nu een supergaaf jurkje gekocht, Didi maat XL (42-44), spannend, want de maten van Didi vallen altijd klein. Net binnengekregen... En het past!! Verder moet ik nog een tuniekje binnen krijgen, ook van Didi.. Ben benieuwd! Het is weer zo lekker om gewoon een XL te kunnen kopen... Ik heb zelfs al een rokje niet gekocht omdat die te groot was... (Didi 44-46).. Aan de ene kant wel jammer, want hij was wel erg leuk. Maar iets niet kopen omdat het te groot is is...duhuh, dat is lang geleden...

Conclusie: ik ben erg blij en gemotiveerd om door te gaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012 16:02    

Reageer met quote
Hallo Irene,

Ik zat al te kijken of we konden juichen en ja hoor. Heerlijk meid en wat is dat kickuh, zeker als je zo kan shoppen voor weinig. Leuk hoor. Ik kijk naar de dag uit, dat ik ook gaan shoppen. Loop er nu nog als een zwerfkat bij, maar dat doe ik expres. Laat ik maar zelf goed weten dat ik nooit meer zo uit mijn dak moet gaan met eten. Streng niet? Het rijmt en het is nog waar ook.

Ben super blij voor je en op naar dat drie-tje, want elke keer wil je verder. Dus lekker roeien en elke keer een beetje meer beweging als het mogelijk is. Je doet het prima en wens je heel veel 'afvalplezier'.

Hele fijne avond en hou vol hoor, maar dat gaat je lukken.
Super girl.cheerleader

Groetjes Crebbie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012 18:23    
Vrouw Weeggegevens   mvd2011
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Eiwit-dieet

Reageer met quote
ja da's inderdaad zo dubbel he, jammer dat je die leuke kleren niet past maar super dat dat komt doordat ze te groot zijn, niet te klein!

Marktplaats vind ik idd ook heel handig, zowel om te kopen als te verkopen Lach Heb laatst alle te grote kleding die er nog goed uitzag erop gezet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012 19:57    
Vrouw Weeggegevens   dyfaine

Dieet: straight away (maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Wow wat een goed nieuws zeg is dit ! En ja tuurlijk ben je gemotiveerd zo dat kan ook niet anders je doet het super!
Hier nu 6 kg kwijt en ben ook al zo blij heel raar maar merk het niet an mijn kleren nog maar dat gaat wel komen!
Ik zou zeggen ga lekker door en wij steunen elkaar !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2012 20:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 8 van 18