Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
http://www.sport-en-dieet.nl/bekijk/artikel/id/66/De_invloeden_van_koffie_op_afvallen_en_sportprestaties

Hallo Irene,
Wat gaat ie weer goed zeg. Ik moet zo lachten om het thee verhaal. Ik heb me daar vroeger ook zoveel koffie gedronken op mijn werk en nu drink ik ook meer biologische thee dan koffie en als ik koffie drink, dan zonder cafeïne, want dat is voor de opvliegers niet zo heel best. Dus ook dat uitgesloten en natuurlijk vet en suiker. Dan blijft er alleen nog een eiwitdieet over en dat gaat nog steeds prima.
Ik heb hier boven een link geplaatst, als je het niet te opdringerig vindt hoor, over koffie en sporten en dat is best wel leerzaam. Kijk maar even wat je ermee doet. Ik vind het altijd interessant en hoe meer ik weet, des te vaker denk ik na over de info. Koffie bevat trouwens wel antioxidanten en dat is weer wel positief aan het goedje. Vaak is het de melk en suiker of mokka siroop of slagroom wat er vaak aan toegevoegd wordt, wat de koffie ongezond maakt en natuurlijk de cafeïne.

Jij gaat prima zo met het lijnen en het werkt zo inspirerend, want ik ben ook vanmiddag gaan trainen en...roeien. Wat is dat heerlijk zeg. Dat tennis komt vanzelf wel weer. Dus ga zo door en train je slank.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 okt 2012 15:28    
Vrouw Weeggegevens   mvd2011
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Eiwit-dieet

Reageer met quote
Wat goed van je dat je meer thee bent gaan drinken! Ik ben zelf ook een enorme thee-fan, zowel van 'normale' thee als met een smaakje (sterrenmunt, zoethout)
Vind het echt knap dat je zoveel sport. Super! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 okt 2012 19:26    
Vrouw Weeggegevens   JoJo49
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast, daarna gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi Irene,

Fijn dat het met jou ook nog steeds goed gaat. Ik ben benieuwd of je dat thee drinken vol kan blijven houden. Ik ben zelf een echte theeleut en ik drink ook aardig wat groene thee, maar mijn man heb ik nooit over kunnen halen, die blijft aan de koffie.

Lekker gevoel geeft dat sporten hè. Ik heb het idee dat het afvallen daarom zo lekker gaat. Ik vind het nog steeds niet leuk om te sporten, maar ik denk wel dat ik door al die beweging sneller gewicht verlies, en natuurlijk spieren opbouw.

Grappig van die kleding stapeltjes want ik heb afgelopen zondag hetzelfde gedaan Erg blij Ik kon zelfs een broek aan waarvan ik had verwacht dat het nog weken zou gaan duren. En dat geeft ook weer extra stimulatie Erg blij

Groetjes en succes !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 okt 2012 21:57    
Vrouw Weeggegevens   jacqjani
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: power slim (eiwitrijk en koolhydraten arm)

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Waaaah, ik zit aan de thee... Ik las zulke goede verhalen over groene thee, gojibessen en acai, dat ik net een zakje verse thee heb gekocht waar dit allemaal in zit.... Nou moet je weten dat ik een echte koffiedrinker ben. Ik heb een koffiemachine en experimenteer met verschillende koffiebonen, drink het liefst een dubbele espresso, ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed. Dit is dus echt shocking!! Maar op weg naar een gezondere levensstijl, zal ik mijn koffie-inname wel moeten beperken, vrees ik... Ik ben niet zo'n enthousiaste waterdrinker, zeker niet als het kouder wordt, dus dan maar aan de thee.... En, nou ja, het smaakt niet eens zo verkeerd, maar het is geen koffie...

Afgelopen dagen ging de weegschaal weer naar beneden, dus ik ben superblij! Ik ben gisteren begonnen mijn klerenkast op te ruimen: stapeltje te groot, stapeltje pas ik weer, stapeltje kan ik bijna aan en stapeltje kan ik nog lang niet aan... Geeft een goed

gevoel, ik ben weer op de goede weg!

Ondanks etentjes en verjaardagen afgelopen week, koolhydraatarm blijven eten en gisteren weer gestart met roeien. De pijn in mijn arm was (nagenoeg) weg, maar ik durfde het niet aan om te gaan badmintonnnen, ik ben dan te fanatiek om te stoppen! Maar roeien ging prima, dus vanavond weer!

Goed zo!! Je gaat toch hardstikke goed? Gewoon volhouden, en dan moet er meer resultaat komen. Kan je niet laten meten of je meer vocht vast houdt of dat je spiermassa toegenomen is?
Koffie houdt ook vocht vast toch, ben benieuwd hoe het met je thee gaat, koffie kun je net als suiker en koolhydraten afwennen. Ik drink ook veel minder koffie dan voorheen en eigenlijk smaakt het me ook niet meer zo goed. Succes !
Groet jacq

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 okt 2012 23:33    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Wat een mooi resultaat zo over een week.
En kleren aan de kant kunnen leggen om er weer kleinere voor in de plaats te leggen is natuurlijk super en leuk werk om te doen.
weg ermee en het hoeft ook niet weer terug in de kast.

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2012 10:20    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
@ allemaal: Dank jullie wel voor de lieve reacties, motiveert enorm!

@ piennetje 5: ik heb je een pb gestuurd.
@ jo: op de manier waarop ik nu sport, vind ik het wel leuk. Hou niet van de sportschool
@ crebster: dank je voor de link, geeft een nieuwe kijk op zaken!
@ jacjani: ik heb een weegschaal die vocht en vetmassa aangeeft, daarnaast gebruik ik ketostix, dus als ik stilsta is dat idd vaak vocht. Moest ook ongesteld worden dus allemaal wel logisch...

Groetjes, Irene

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2012 12:01    
Vrouw Weeggegevens   Knienstje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight care

Reageer met quote
Wat voor weegschaal heb je dan Irene?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2012 12:04    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Impedantieweegschaal, merk weet ik even niet... Volgens mij Tefal. Moet er wel bijzeggen dat ie niet altijd exact nauwkeurig is, maar het geeft wel een goede indicatie. Normaal ligt mijn vochtpercentage tussen de 37 en 38%, vorige week gaf hij 39 en soms 40+ aan, dus meer vocht dan normaal. Of de percentages dan helemaal kloppen, maakt mij dan niet zoveel uit. Hetzelfde geldt voor het vetpercentage, zal niet exact zijn, maar ik zie wel een neergaande lijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2012 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Knienstje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight care

Reageer met quote
Was ie erg duur?
Waar haal je em?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2012 13:39    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Knienstje schreef:
Was ie erg duur?
Waar haal je em?

Hallo Irene,
Hoe is je dag geweest? Hou vol hoor. Groetjes en fijne avond. Ik ga zo trainen en moet dan aan je denken met dat roeien.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 okt 2012 17:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 4 van 18