Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hey Crebbie... je hebt gelijk, het is hier wel erg rustig... Maar gelukkig hou jij me scherp. Dus ik voel me nu wel 'verplicht' hier even wat te plaatsen.

Het gaat langzaam maar mijn gewicht gaat nog wel naar beneden gelukkig. Ik hang de afgelopen 2 weken zo'n beetje tussen de 84 en 85. Ik eet redelijk normaal, geen echte uitspattingen maar ook niet heel streng dieten. Nadeel is dat ik sinds ik terugben uit Barcelona, 4 weken geleden, niet mer heb kunnen badmintonnen. Ik heb mijn enkel daar raar verstuikt/verzwikt/gekenusd, zeg het maar... Gelukkig niet gebroken, dat is vorige week uit de foto's gebleken. Maar heel raar, de pijn wordt steeds erger, in eerste instantie eigenlijk niet eens. Geen zwelling, geen blauwe plek, niets te zien aan de buitenkant dus. Nu gisteren laten tapen voor wat extra steun en aan de diclofinac... Ik ben erg ongeduldig maar ik merk er nog niet veel van....
Voordat ik tape had, nog wel 2 keer geroeid, vanavond maar even proberen of dit met tape ook lukt. Maar hieruit blijkt dus wel dat ik het sporten wel nodig heb om af te kunnen vallen en straks dus ook op gewicht te blijven...

Komend weekend eten bij vrienden, op bezoek bij mijn ouders, dus niet strak lijnen maar ik zal er wel om denken! Hopenlijk kom ik volgende week dan eens onder de 84...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mrt 2013 16:13    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hey die Ooievaar,

Ha ha ha, je bent er weer. Blij toe zeg. Wat vervelend zeg met je enkel en je gebruik het altijd dus zal het best wel even duren voordat het geneest. De diclofenac zal zijn werk wel doen, dat heb ik ook altijd met mijn rug. Ontstekingsremmend, dus geef het de tijd. Je moet nog zo lang met je lijf doen.

Wens je heel veel sterkte met je dieet en afvallen, maar deze dagen ff genieten hoor. Daarna nog tijd zat en dan zijn we met de zomer weer prachtig. Tja....en dan volhouden. Ik ga nu goed, had verleden week een feest week met alles erop en eraan, nou, jammer dan, deze week bijna alles er weer af, maar inderdaad we moeten blijven bewegen. Wij hebben nu een loopband op de fitness en zo oefen ik, zodat ik straks op vakantie elke dag kan joggen. Heb het heeeeel lang geleden ook gedaan en nu kan ik het weer en mijn rug doet het ook heel goed de laatste tijd. Scheelt enorm die 20 kg eraf. Zalig gewoon, loop zo te kickuh met mijn lijfie. Net geborreld met de bewoners van dit complex en die wisten dat ik aan het lijnen was, zien ze me aan de advokaat, want ik lust verder geen alcohol alleen advokaat met....ja ja....slagroom. Ha ha ha....Verder doen we de Pasen rustig aan en geen gekke, we eten altijd lekker dus...

Nou wijfie, ben blij je gelezen te hebben, was zo nieuwsgierig. Denk een beetje aan je enkel en doe het rustig aan en verder hele gezellig Paasdagen en lekker genieten.

Lieve Paasgroetjes van Crebbetje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 mrt 2013 19:54    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Ooievaar, leuke naam!

Aangenaam, dat herken ik wel dat mensen heel erg mee gaan bemoeien dat je niet meer hoeft af te vallen. Terwijl je zelf denkt: nou ik ben er nog lang niet!
Toen ik 65 kilo woog, helaas ben ik weer aangekomen, maar ja, beetje heftig jaar gehad (vorig jaar is mijn vader helaas overleden door een rotziekte). Ben dus weer aangekomen door emoties.
Maar goed, toen ik zo mooi slank was, 65 kilo, kreeg ik zelfs te horen dat ik anorexia had of een neiging tot anorexia! Nou ja zeg denk ik dan. Ging dus echt nergens over.
Leuk om in je boekje te schrijven, wilde ik al veel eerder doen.
Ik blijf je volgen hoor!

Liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mrt 2013 10:53    

Reageer met quote
Hoi Ooievaar,

Ben ik weer eens, hoe gaat het met jou? Lukt het met gezond eten?
Houd vol hoor, dan komen we er wel!

Liefs tante Zon Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 apr 2013 20:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat langzaam maar mijn gewicht gaat nog wel omlaag... Gisteren en eergisteren 83,9, vandaag 84. Het scheelt maar een onsje maar 83,9 'bekt' zoveel lekkerder... Ik ben wel tevreden, afgelopen week toch 0,6 eraf met gezond, khd arm eten. Ik merk wel dat nu ik tijdelijk even niet kan sporten, het wel wat langzamer gaat. Dus vanavond maar even kijken of het roeien gaat lukken. Heel misschien maandag proberen te badmintonnen, anders de week erna... Het gaat met mijn enkel al wel beter maar ik ben toch wel angstig om e.e.a. te forceren.
De komende dagen geen bijzondere dingen qua vergaderingen buiten de deur en visites e.d. Dus gewoon lekker normaal, gezond eten en dan zal de 83,.. Kg volgende week vast wel op de weegschaal te zien zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 apr 2013 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Het gaat langzaam maar mijn gewicht gaat nog wel omlaag... Gisteren en eergisteren 83,9, vandaag 84. Het scheelt maar een onsje maar 83,9 'bekt' zoveel lekkerder... Ik ben wel tevreden, afgelopen week toch 0,6 eraf met gezond, khd arm eten. Ik merk wel dat nu ik tijdelijk even niet kan sporten, het wel wat langzamer gaat. Dus vanavond maar even kijken of het roeien gaat lukken. Heel misschien maandag proberen te badmintonnen, anders de week erna... Het gaat met mijn enkel al wel beter maar ik ben toch wel angstig om e.e.a. te forceren.
De komende dagen geen bijzondere dingen qua vergaderingen buiten de deur en visites e.d. Dus gewoon lekker normaal, gezond eten en dan zal de 83,.. Kg volgende week vast wel op de weegschaal te zien zijn!

Hallo Ooievaartje,

Ben super trots op je en echt, het gaat wat langzamer, maar het gaat lukken. Ik heb gemerkt dat ik, nu ik normaal eet, nog steeds afval. Ik sport dan wel veel, maar ook wandelen is bewegen, dan doe je dat toch met je hondje. Als je maar wat doet, zonder dat je het overbelast, daar gaat het om. Lekker bewegen.

Nou wijfie, dit was mijn laatste berichtje en ik wens je alle succes van de wereld. Ik ben er weer rond oktober en hoop dan weer wat van je te lezen. Ik wil je bedanken voor alle wijze raad, die ik nog steeds opvolg en ook voor je tips betreft het dieet wat je toen opstuurde. Ben er super blij mee. Ik hoop ook dat ik op gewicht blijf, ik ben bijna op streefgewicht wat ik nog wel invul voordat ik weg ga, ik hoop op de 65 kg te zitten volgende week.

Dag lieve weegclubvriendin en blijf erin geloven hoor, hoe langzaam het ook gaat, als het er maar af gaat en voor altijd.

Lieve groetjes en tot ziens

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 11 apr 2013 15:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik schrijf hier niet zo veel meer maar zoals ik mezelf heb opgelegd, stuur ik nog wel steeds mijn weeggegevens in. Ik sta ook (bijna) dagelijks op de weegschaal want nu ik zo nu en dan 'normaal' eet, wil ik niet opnieuw uit de bocht vliegen qua gewicht. Ik eet nu dus soms weer khd, dan weer een dagje beperkt maar ben me steeds bewuster van wat ik in mijn mond stop...Het afvallen gaat niet supersnel meer, ik ga van plafond naar plafond lijkt het wel. Maar goed het gaat nog steeds naar beneden en mijn streefgewicht komt in zicht. Nog maar een paar kilootjes.

De laatste tijd krijg ik steeds vaker opmerkingen over hoeveel ik ben afgevallen. Voor december was ik 15 kg kwijt en kreeg zo nu en dan een opmerking. De laatste maanden ben ik 'slechts' 7,5 kg afgevallen en ik krijg hier bijna dagelijks complimenten over.. Opmerkelijk, alleen van mijn ouders niet, ook hun zie ik maar eens in de paar maanden dus het verschil is dan echt wel te zien. Ik weet niet wat het is en aan de ene kant denk ik, laat maar aan de andere kant vind ik het wel 'jammer', ik druk me maar even voorzichtig uit. Natuurlijk doe ik dit helemaal voor mezelf maar een stukje bevestiging is ook wel fijn, zeker van mijn ouders. Het zit er dus niet in... A.s. Dinsdag zie ik ze weer en ik ben dan wel zo dat ik juist iets aan zal trekken dat extra afkleedt..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2013 8:23    

Reageer met quote
Hoi Ooievaar,

Wat jammer dat je ouders niks zeggen over je afgevallen gewicht..... Daar ben ik ook heel gevoelig voor als mijn moeder niks zegt over mijn afgevallen gewicht.
Ik was laatst bij mijn moeder, maar ik was juist iets aangekomen, mijn moeder ziet dat echt gelijk en zegt dat ook gelijk..... Maar gelukkig zegt ze wel zo van: maar dat geeft niks, je moet nu weer gewoon gezond gaan eten. Zo lief is mijn moeder dan wel weer.

Succes en tot later!

Liefs tante Zon/tzonnetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 mei 2013 11:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
'T is alweer veel te lang geleden dat ik een berichtje hier heb geplaatst maar eigenlijk valt er niet zoveel te melden. Qua gewicht stabiliseert het een beetje, ik blijf schommelen tussen de 82,5 en 84. Nu schommelt mijn dieet ook, dus da's wel logisch. Ik eet over het algemeen gezond, natuurlijk 'zondig' ik wel eens maar dan herpak ik gelijk de andere dag door even minder khd te eten. Inmiddels het sporten ook weer langzaam opgepakt na mijn enkelblessure. Maar ik wil nu eindelijk wel eens richting de 80-, dus heb ik me voorgenomen de komende weken extra op te letten met eten en meer te sporten, nog een paar kilootjes, dus dat moet lukken toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2013 20:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
'T is alweer veel te lang geleden dat ik een berichtje hier heb geplaatst maar eigenlijk valt er niet zoveel te melden. Qua gewicht stabiliseert het een beetje, ik blijf schommelen tussen de 82,5 en 84. Nu schommelt mijn dieet ook, dus da's wel logisch. Ik eet over het algemeen gezond, natuurlijk 'zondig' ik wel eens maar dan herpak ik gelijk de andere dag door even minder khd te eten. Inmiddels het sporten ook weer langzaam opgepakt na mijn enkelblessure. Maar ik wil nu eindelijk wel eens richting de 80-, dus heb ik me voorgenomen de komende weken extra op te letten met eten en meer te sporten, nog een paar kilootjes, dus dat moet lukken toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2013 20:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Pagina 17 van 18