Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vreetmoos
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
... ik geloof dat ik mijn naam niet hoef toe te lichten.... Schaam Schaam

Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 11:02    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Hoi Crebbie,

Natuurlijk mag je nieuwsgierig zijn...da's menselijk toch?
Ik was vroeger nogal een brokkenpiloot, brak regelmatig een arm of een been. Toen ik weer eens op krukken liep, noemde 1 van mijn vrienden mij 'ooievaar', dat is zo'n beetje mijn hele middelbareschooltijd mijn bijnaam gebleven. Vandaar dat ik dit nu als nickname gebruik. Maar ik ben natuurlijk ook benieuwd naar 'crebster'......

Hallo Irene,

Moest zo lachen om je verhaal. Schitterend, zie het helemaal voor me, jij als meisje op die krukken en die gasten ondertussen een naampie verzinnen.
Maar mijn bijnaam Crebster is eigenlijk verzonnen door mijn man. Hij is ouder als ik (17 jaar) en af en toe wordt het hem teveel en zit ik hem te pesten. Hij is een rustig type en heeft altijd alles onder controle.Ik ben daar in tegen nogal een levendig typje met het hart op de tong en soms zegt ie dan ook wel eens dat ik een nageltje aan zijn kist ben. Ha ha ha...Maar wel altijd met respect naar elkaar toe hoor. Maar ik neem hem wel eens in de maling of voor de gek, of ik geef wel eens een antwoord en dan kan ie er geen kant mee op. Dan zegt ie: " Wat ben je toch een Crebster". We liggen dan ook in een deuk samen als het weer zover is. Hij heeft zo vaak een naam voor iemand wat dus eigenlijk niets betekend. Ik vond het zo een leuke naam, dat ik het dus op het forum wel vond passen. Slaat in principe nergens op.

Zo, dat weten we ook weer, gezellig hoor. Ff niet over eten, ha ha ha...

Wens je een fijne avond, nog even en dan weekend. Ga je nog wat leuks doen?

Groetjes van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 19:14    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Dit weekend krijg ik een hondje 'op proef'... Ik heb zelf al een hondje van 11, haar achterhand raakt steeds meer verlamd. Sinds september ga ik met haar naar de fysiotherapeute en inmiddels zijn we aan het oefenen met een rolstoeltje. Deze therapeute vroeg mij in november al of ik iemand wist voor een hondje van 8. Haar baasje moest naar een verzorgingstehuis en kon haar niet meenemen. In januari was er nog steeds geen plekje voor haar gevonden.... En dan breekt mijn hart... Zeker toen ik haar zag toen ik met mijn hondje Olie de rolstoel ging aan laten meten. Ik lijk soms zo'n bikkel maar dan springen de tranen in mijn ogen... Nou kan Ollie goed met andere honden, het interessert haar eigenlijk niet. Tenminste zolang ze niet in haar huis, aan haar speeltjes en in de buurt van haar kussen komen... Dan kan ze echt pissig worden. Dus vandaar dat we dit weekend gaan kijken of het een kans van slagen heeft. Eigenlijk wil ik geen 2 honden, maar ik gun dat andere hondje ook nog zo een paar mooie jaren... Morgenmiddag ga ik haar ophalen en dan van het weekend lekker thuis, aan elkaar wennen en lekker vertroetelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 21:52    

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Dit weekend krijg ik een hondje 'op proef'... Ik heb zelf al een hondje van 11, haar achterhand raakt steeds meer verlamd. Sinds september ga ik met haar naar de fysiotherapeute en inmiddels zijn we aan het oefenen met een rolstoeltje. Deze therapeute vroeg mij in november al of ik iemand wist voor een hondje van 8. Haar baasje moest naar een verzorgingstehuis en kon haar niet meenemen. In januari was er nog steeds geen plekje voor haar gevonden.... En dan breekt mijn hart... Zeker toen ik haar zag toen ik met mijn hondje Ollie de rolstoel ging aan laten meten. Ik lijk soms zo'n bikkel maar dan springen de tranen in mijn ogen... Nou kan Ollie goed met andere honden, het interesseert haar eigenlijk niet. Tenminste zolang ze niet in haar huis, aan haar speeltjes en in de buurt van haar kussen komen... Dan kan ze echt pissig worden. Dus vandaar dat we dit weekend gaan kijken of het een kans van slagen heeft. Eigenlijk wil ik geen 2 honden, maar ik gun dat andere hondje ook nog zo een paar mooie jaren... Morgenmiddag ga ik haar ophalen en dan van het weekend lekker thuis, aan elkaar wennen en lekker vertroetelen.

Lieve Irene,

Wat ben je toch een mooi mens. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Heb altijd jaren lang een hond gehad en andere diertjes, maar met de laatste had ik zo een verdriet, dat ik mij voorgenomen heb geen beestjes meer in huis te nemen.
We gaan ook heel vaak weg en op vakantie, dan is het zo heet en willen we weg naar strand of wat dan ook, dan wil in niet meer met schuldgevoelens zitten dat dat beestje in die hitte zit, we hebben namelijk een camper en vaak namen we onze hond mee overal naar toe, maar ze werd steeds banger hoe ouder ze werd en heel vals, ha ha ha...Jammer hoor, want je kon echt nergens meer met haar lopen. Ik denk dat ze wat in haar koppie had. Maar wel een giga leuke tijd gehad met die schat.
Heb ergens foto's in mijn boekje geplaatst van die schat. Maar mocht mijn leven zo lopen dat ik alleen kom te staan, is er gelijk een prachtige Duitse herder in huis, dat is mijn harte wens en nog een paar dieren, ben helemaal gek op cavia's en ratjes en hamsters, hi hi...Eigenlijk alles, mijn lievelingsdier is een ezel, maar dat gaat niet in een appartement of je moet zo een minihuisezel nemen, maar dan toch.

Wens je een super weekend en ik denk dat je gelijk verknocht bent aan het nieuwe hondje als dat gezellig dartelt in je huisje.

Heel veel knuffel plezier en geniet er maar lekker van, die beestjes verdienen dat gewoon en jij ook.

Lieve groet van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 feb 2013 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Even voorstellen: Evi

Ze blijft dus... Ollie geeft nog wel eens een snauw, maar accepteert het boven verwachting...

Evi is superlief en gek op wandelen, dus dat is weer mooi meegenomen. Sinds Ollie niet meer kan lopen, liep ik zelf ook niet meer. Dus nu laat ik ze gescheiden uit, Ollie even snel in het tuigje en een ommetje met Evi. Gisteren een redelijk stukje gelopen met Evi en Ollie in haar rolstoeltje. Ollie was nog niet zo ver geweest op haar wielen. Vandaag was het slecht weer en Ollie houdt niet van regen...dus dat doen we gewoon alleen bij mooi weer. Wel met Evi naar het bos geweest.

Ik vind het wel weer fijn, voor mezelf en dus ook voor Ollie. Nu ik nog meer beweging krijg, moeten de kilo's toch wegsmelten, ha ha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 feb 2013 21:58    

Reageer met quote
Goedemorgen Ooievaartje,

Wat een geweldig nieuws zeg en wat een schatje om te zien. Je zult het wel gemist hebben, dat wandelen met je hondje. Fijn dat ze elkaar accepteren, misschien voor Ollie ook leuk dat ie een maatje heeft.

Wens een heerlijke werkweek en je hebt iets om voor naar huis te gaan. Gezellig is het toch als er een paar hondekinderen op je zitten te wachten. Ga jij maar lekker wandelen met Evi, weet zeker dat het scheelt in de kilo's.

Heel veel succes met afvallen en de hondjes, geef ze maar een pootje van me en een aai over de bol. Ha ha ha....

Lieve groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 04 feb 2013 9:46    
Vrouw Weeggegevens   jacqjani
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: power slim (eiwitrijk en koolhydraten arm)

Reageer met quote
Ooievaar schreef:

Ze blijft dus... Ollie geeft nog wel eens een snauw, maar accepteert het boven verwachting...

Evi is superlief en gek op wandelen, dus dat is weer mooi meegenomen. Sinds Ollie niet meer kan lopen, liep ik zelf ook niet meer. Dus nu laat ik ze gescheiden uit, Ollie even snel in het tuigje en een ommetje met Evi. Gisteren een redelijk stukje gelopen met Evi en Ollie in haar rolstoeltje. Ollie was nog niet zo ver geweest op haar wielen. Vandaag was het slecht weer en Ollie houdt niet van regen...dus dat doen we gewoon alleen bij mooi weer. Wel met Evi naar het bos geweest.

Hai Irene, wat leuk een hondje erbij en dan ook nog een teckel. Hoop dat het goed gaat samen en dat Ollie het gezellig gaat vinden. Veel plezier met de doggies. Ik ben weer thuis na een maand Kenia, dat wil zeggen.....pfff een hoop belevenissen die allemaal nog een plekje moeten krijgen maar ik hoef niet meteen te werken dus dat is fijn. We hebben een prima maand gehad en vanmiddag bleek bij de PS coach dat er 3,6 kg minder op de weegschaal stond dus dat was een meevaller. Ik heb wel een beetje opgelet met eten en drinken maar ook niet continu, dus ik ben blij met het resultaat. Bergen foto's uit te zoeken dus een leuke thuis klus en buiten is het toch koud brrrr.
Nu weer met de roeitrainer aan de slag en de spieren trainen want die zijn wel een beetje lui geworden. Aleen de eerste 10 dagen heb ik lekker veel gezwommen en verder behalve lopen niet veel gedaan. Dus het gaat lekker en ben bijna op mijn streefgewicht, dus dan zien vol te houden. Jij gaat ook goed zag ik! Lekker hoor, hou vol!
Groet Jacq
En heerlijk om mijn hondje weer te zien na een maand, ookal werd ze prima verzorgd door vrienden op onze woonark, je mist zo'n guppie toch :0 )

Ik vind het wel weer fijn, voor mezelf en dus ook voor Ollie. Nu ik nog meer beweging krijg, moeten de kilo's toch wegsmelten, ha ha.

Laatst aangepast door jacqjani op wo 06 feb 2013 17:23, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2013 17:20    

Reageer met quote
Hallo Ooievaartje,

Heb nog niet gezien of je bent afgevallen? Ben heel benieuwd.

Hele fijne avond en succes voor de rest van de week en een poot voor de hondjes.

Lieve groetjes van Crebsterke

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2013 17:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jacqjani schreef:
Ooievaar schreef:

Hai Irene, wat leuk een hondje erbij en dan ook nog een teckel. Hoop dat het goed gaat samen en dat Ollie het gezellig gaat vinden. Veel plezier met de doggies. Ik ben weer thuis na een maand Kenia, dat wil zeggen.....pfff een hoop belevenissen die allemaal nog een plekje moeten krijgen maar ik hoef niet meteen te werken dus dat is fijn. We hebben een prima maand gehad en vanmiddag bleek bij de PS coach dat er 3,6 kg minder op de weegschaal stond dus dat was een meevaller. Ik heb wel een beetje opgelet met eten en drinken maar ook niet continu, dus ik ben blij met het resultaat. Bergen foto's uit te zoeken dus een leuke thuis klus en buiten is het toch koud brrrr.
Nu weer met de roeitrainer aan de slag en de spieren trainen want die zijn wel een beetje lui geworden. Aleen de eerste 10 dagen heb ik lekker veel gezwommen en verder behalve lopen niet veel gedaan. Dus het gaat lekker en ben bijna op mijn streefgewicht, dus dan zien vol te houden. Jij gaat ook goed zag ik! Lekker hoor, hou vol!
Groet Jacq
En heerlijk om mijn hondje weer te zien na een maand, ookal werd ze prima verzorgd door vrienden op onze woonark, je mist zo'n guppie toch :0 )

Nou ik ben lekker bezig , zit ik midden in jouw bericht te tikken, sorrie! Groet Jacq

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2013 17:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Deze is voor jou! Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 feb 2013 17:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 15 van 18