Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemiddag Irene,

Hoe is het met jou? Gaat het nog een beetje of heb je het druk, ik mis je wel hoor. Alleen kan ik zo slecht de weegclub gereiken met Google Chrome.

Ik zie wel dat je giga bent afgevallen, lekker zeg! Hou vol hoor. Disco

Wens je een gezellige werkweek en hou je goed hoor.

Lieve groetjes van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2013 16:02    
Vrouw Weeggegevens   Vreetmoos
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Wat een mooi resultaat deze week Ooievaar!
Een hele kilo! Dat is dubbel en dwars een groen blokje! Erg blij

Leuk ook om te lezen dat jij jezelf niet zomaar alles onthoud maar dat je geniet op sommige momenten en de volgende dag dus weer strak verder gaat met je dieet. Goed hoor, volhouden zo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013 16:05    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Dank je vreetmoos! Ik weet waar ik het voor doe! Afgelopen week weer leuk geshopt bij Didi, da's echt mijn favoriete winkel op het moment, ik kan er niet komen zonder iets te kopen.... Mijn spaarkaart is alweer vol, ha ha. En het heerlijke is dat ik gewoon maat 42 kan pakken en dat dit zonder problemen past! Misschien moet ik het over een tijdje al wel weer weg doen omdat het te groot is, maar goed, shoppen geeft ook voldoening...Daarnaast dan nog eens de complimenten die ik krijg, afgelopen zondag van een vriendin die ik al een tijd niet heb gezien en vanavond nog van een collega die ik eigenlijk nooit tref.
Morgenochtend dus weer een doos 'kleding te groot' samenstellen, dit gaat naar een vriendin van mijn zusje, kan ik weer iemand blij maken. En dat geeft weer ruimte in mijn kast voor nieuwe jurkjes, rokjes e.d. ha ha...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jan 2013 22:57    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Haha ik heb dat ook, lekker shoppen en zo makkelijk kunnen slagen. Ben ik gewoon niet gewend.
Echt genieten, is toch de kroon op ons werk???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jan 2013 12:57    

Reageer met quote
Goedenavond levensgenieter,

Wat kickuh zeg met dat shoppen. Heb het ook pas gedaan en kon mijn geluk niet op.
Dat is toch de kers op de taart niet? Heb gelijk honger, ha ha ha...

Ook leuk dat je van die spontane reacties krijgt dat ze zien dat je bent afgevallen. Weet nu eindelijk hoe het voelt, maar vaak ook mensen die niets zeggen en naar je kijken en dat voelt dan wel ongemakkelijk.

Ben nu gewoon weer aan het eten, gezond natuurlijk, maar ik voel me weer zoals toen ik was. Voel me volgegeten en het lijkt wel of ik nog steeds 85 kilo weeg. Vreemd toch? Gelukkig troost ik me met de gedachten dat ik nu maat 38 heb. Wat zit een mens raar in elkaar zeg.

Wens je heel veel succes en geniet maar van je mooie kleren en die grotere maten gauw de deur uit en nooit meer die maat aanmeten hoor. Op naar een mooie BMI!!!!

Lieve groetjes van Crebbetje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 jan 2013 18:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen donderdag alvast de verjaardag van mijn zusje gevierd. Ik had kaarten voor de Vrienden van Amstel Live voor haar gekocht. Voor aanvang van het concert, heerlijk uit eten geweest bij Oriental Plaza, vlakbij Ahoy. Dat was echt genieten, maar eigenlijk wel iets teveel gegeten, het smaakte ook zo goed.... Teveel khd, wijntjes en een likeurtje bij de koffie... Maar geen spijt van, het was supergezellig zo met ons tweeen, dat doen we veel te weinig (zij woont in Brabant en ik in Friesland). Dus gelijk maar afgesproken dat dit onze nieuwe familietraditie wordt, ha ha, en de kaarten voor volgend jaar alweer besteld. Hoef ik niet meer na te denken over een cadeautje.
Gisteren belde een vriend of ik 's avonds mee uit eten ging....mmm moest hier wel even over na denken aangezien ik donderdag mijn dieet ook al niet had gevolgd. Vind ik toch een winstpuntje... Vroeger had ik n.l. gelijk ja gezegd. Nu uiteindelijk ook wel ja gezegd natuurlijk. Dus opnieuw teveel khd... Maar vandaag is weer een nieuwe dag, en de knop is weer om. Tot mijn weegdag a.s. woensdag weer even terug naar fase 1 en iedere dag flink roeien, volgens mij kan ik de schade zo wel beperken... Ik ben benieuwd wat het resultaat is woensdag...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 12:57    

Reageer met quote
Goedemorgen Irene,

Moest zo lachen van je winstpuntje dat je niet gelijk ja heb gezegd met dat uit eten, maar toch gedaan. Ha ha ha....Je leeft maar één keer en nu je weer in fase één terug keer, mag het toch wel een keertje? Die fase één is dat ook met shakes, de hele dag of doe je wel avondeten erbij?

Ik ben weer gewoon aan het eten, maar straks weer een week op shakes en dan weer gewoon eten, totdat je op streef bent. Of het goed is weet ik niet, maar ga het zo proberen. 'Langzaam aan, dan breekt het lijntje niet', zou mijn moeder zeggen.

Leuk niet dat uitgaan, ik zag het wel eens op tv en ik vind het altijd zo een feest, het dak gaat er dan helemaal van af. Heerlijk samen met je zus. Volgend jaar dus weer, ha ha ha....

Wens je een fijne zondag en ben blij dat je zo lekker geniet. Word er altijd zo vrolijk van als mensen het zo naar het zin hebben.

Nieuwe week nieuwe kansen hoor, lekker roeien, komt goed.

Lieve zondagsgroet van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 jan 2013 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Vreetmoos
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Bedankt ooievaar voor onderstaand plaatje!
[img]http://www.motivatie-medewerkers.nl/images/CP0167.jpg[/img]

Dit is echt een schot in de roos, ik ga 'm uitprinten en stop hem in mijn tas zodat ik op de moeilijke momenten mij hier letterlijk aan vast kan houden. Want als er iemand karakter heeft, dan ben ik het wel!! En zo (ik stampvoet op de grond) is het maar net!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jan 2013 19:41    

Reageer met quote
Goedemorgen Ooievaartje,

Nieuw plaatje zo te zien? Hoe kom je eigenlijk aan die naam en wat betekend het voor jou? Ben beslist niet nieuwsgierig. Ha ha ha...

3 ons eraf Disco Maar wat goed zeg! Weer afgevallen, prima zo. Ik ben ook afgevallen en ben er erg blij mee. Wat gaan we toch mooi worden, dat waren we al, maar straks gaan we echt shoppen en moet je dan eens opletten. Dan komt die kick waar je al jaren op heb zitten wachten.

Wens je een hele fijne dag en nogmaals bedankt voor de info. Heb wel een site gevonden die de kh uitrekent dus dat is lekker makkelijk, ook voor straks als ik weer gezond wil gaan eten en als ik echt wat tussendoor mag. Weet soms echt niet meer wat je wel en niet kunt eten, maar door jou info is het stukken makkelijker.

http://www.koolhydratentabel.nl/koolhydraten_tellen/#me

Groetjes van dankbare Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 9:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Crebbie,

Natuurlijk mag je nieuwsgierig zijn...da's menselijk toch?
Ik was vroeger nogal een brokkenpiloot, brak regelmatig een arm of een been. Toen ik weer eens op krukken liep, noemde 1 van mijn vrienden mij 'ooievaar', dat is zo'n beetje mijn hele middelbareschooltijd mijn bijnaam gebleven. Vandaar dat ik dit nu als nickname gebruik. Maar ik ben natuurlijk ook benieuwd naar 'crebster'......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 jan 2013 10:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 14 van 18