Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Hey Crebster, fijn dat je weer 'in de lucht' bent. Dank je voor je bemoedigende woorden. Het is alleen zo dat ik juist overal 'Nee' tegen kan zeggen, zonder problemen eigenlijk. Enige zonde was 2 weken geleden de pepernoten en pinda's.. Verder niet. Maar volgens mij is het op het moment zo dat ik meer vocht vast hou aangezien in nog steeds in mijn vetverbranding zit. Dus het gaat vast goed komen. Je hebt gelijk, ik ga straks heerlijk genieten en daarna gaan we weer vrolijk verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 20:28    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Hey Crebster, fijn dat je weer 'in de lucht' bent. Dank je voor je bemoedigende woorden. Het is alleen zo dat ik juist overal 'Nee' tegen kan zeggen, zonder problemen eigenlijk. Enige zonde was 2 weken geleden de pepernoten en pinda's.. Verder niet. Maar volgens mij is het op het moment zo dat ik meer vocht vast hou aangezien in nog steeds in mijn vetverbranding zit. Dus het gaat vast goed komen. Je hebt gelijk, ik ga straks heerlijk genieten en daarna gaan we weer vrolijk verder!

Hey Irene,

Ik vind je geweldig hoor, je doet het toch maar mooi.....maar als tip voor vocht af te drijven kan je soep maken met soepgroente en extra prei en een uitje erin en bleekselderij. Niet teveel zout gebruiken en liefs zonder zout, maar wel veel kruiden zoals peper en peterselie en selderij en bieslook en ik doe er wel kipfilet in, een heel kleintje, zalig hoor als ik dat weer mag, plus er zit heel weinig calorieën en je plast je echt helemaal leeg.

Ook citroen in je water helpt om het vocht af te drijven. Komt goed met jou, weet ik zeker. Lekker genieten hoor, we gaan na die feestdagen wel weer verder waar we gebleven zijn.

Hele fijne avond, nog even en dan ff rust op de plaats.

Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 20:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Erg blij Erg blij Erg blij jaaaaa!!! Onder de 90! Ik ben echt superblij, en de kamelen in Marokko waarschijnlijk ook.... Scheelt ze een herniaatje...

Mijn spullen zijn bijna gepakt en dan op naar schiphol. Ik zal de komende 2 weken waarschijnlijk niet online zijn, dus ik wens iedereen fijne feestdagen en geniet ervan ( met mate!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 dec 2012 10:54    

Reageer met quote
Ooievaar schreef:
Erg blij Erg blij Erg blij jaaaaa!!! Onder de 90! Ik ben echt superblij, en de kamelen in Marokko waarschijnlijk ook.... Scheelt ze een herniaatje...

Mijn spullen zijn bijna gepakt en dan op naar schiphol. Ik zal de komende 2 weken waarschijnlijk niet online zijn, dus ik wens iedereen fijne feestdagen en geniet ervan ( met mate!)

Hey hallo Irene,

Wat gaaaaaaaaaaaaaaaafffffff!!! Wat goed van je zeg. En dat voor kamelen? Ha ha ha..geintje.

Wens je heel veel plezier in Turkije en geniet volop, maar ik ga je wel missen hoor.

Hele fijne Kerstdagen en een heel gelukkig en zinvol 2013

Lieve groet,

Crebster

[img]http://www.kaartje2go.nl/kaarten/blossom-hearts-fijne-kerst-gelukkig-2013/img/blossom-hearts-fijne-kerst-gelukkig-2013.jpg[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 dec 2012 11:51    

Reageer met quote

Goedemorgen Irene,

Als eerste nog de allerbeste wensen voor 2013 en dat al je dromen mogen uitkomen.

Ben zo benieuwd hoe je vakantie is geweest en of je genoten hebt. Maar dat zal best wel. Lekker ff er helemaal tussenuit geweest. Is dat te doen Turkije in de winter? Is het dan ook lekker warm? Valt er wat te doen daar dan? Sorry hoor, ben zo nieuwsgierig.

Wens je een fantastische week en heel veel succes met de draad oppikken. Moet je al gelijk werken?

Groetjes van nieuwsgierige Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 06 jan 2013 11:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen zondag teruggekomen van een prachtige rondreis door het zuiden van Marokko ( dus geen Turkije Crebster, wel lief om mij welkom thuis te heten!). Heel veel gezien, veel geshopt, heel gezellig gehad, overdag lekkere temperaturen maar 's avonds berekoud.. Vooral als je in de Sahara in een tent overnacht, brrrr....
Natuurlijk ook lekker gegeten maar ook lekker gedronken.Vooral meer (wit) brood gegeten, verder vlees, ei, beetje groente en veel manderijnen. Dus dat valt nog wel mee. Ook elke dag alcohol gehad wat ik thuis eigenlijk nooit doe. Schade: + 2 kg. Een beetje vertekend beeld omdat ik vandaag ook ongesteld ben geworden, dus ik hou nu veel vocht vast. Sinds gisteren weer gestart in fase 1, ik hoop gauw weer onder de 90 te komen. Afgelopen maandag wel al gelijk weer gestart met badminton, misschien zo nog maar even roeien voor het slapen gaan.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jan 2013 21:11    

Reageer met quote
Heeeeeeeeyyyyyy Irene,

Wat fijn dat je er weer bent zeg! cheerleader Ha ha ha...Turkije, stom zeg, dat komt dat ik daar zelf ben geweest van de zomer verleden jaar.

Zo te lezen heb je het goed naar je zin gehad, Lekker gegeten en lekker gedronken, maar wel schrikken als het zo koud is. Lekker rondgereisd door het land der kamelen. Heb je er nog opgezeten? Ha ha ha...Vind het zo leuk voor je.

Gelukkig ben je weer heelhuids terug en het valt zeker mee met de schade. Gelukkig was je al begonnen met lijnen en nu weer lekker verder gaan. Ik lees nu zoveel van mensen die met 1 januari zijn begonnen met afvallen en dan hebben wij gelukkig al een voorsprong. ja toch?

Nu weer shaken en ik weet zeker dat het je weer gaat lukken. Deze week op je gemakkie starten en volgende week zal je best alweer resultaat zien. De kilo's die er nu zijn aangekomen, zijn er ook heel vaak snel vanaf moet je maar rekenen en dan je maandelijkse periode, tja....maar dat weten we nu eenmaal.

Ben blij weer wat van je te hebben gelezen en nu weer fijn aan de slag met jezelf, maar je bent al lekker weer bezig geweest. Knap hoor!
Moet je al gauw werken of heb je al gewerkt?

In ieder geval heel veel succes en de hartelijke groetjes van Crebbetje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 jan 2013 15:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Het bewijs Crebster, ik heb idd op een kameel gezeten. Ruim een uur op de heenweg en de andere dag weer een uur terug naar het basiskamp..
Afgelopen maandag gelijk weer begonnen met werken, wel rustig aan hoor. Thuiswerkdagje, dus ondertussen de was in de machine en de boel een beetje opruimen... Nog een dagje en dan weer lekker weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2013 22:54    
Vrouw Weeggegevens   Vreetmoos
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Ooievaar,

Leuk dat jij je aangemeld hebt voor het "vier op een rij" sprintje!

We gaan er met zijn alle een mooi groen geheel van maken.
Om je te helpen met de eerste groene stappen krijg je die van mij cadeau.

[img]te groot plaatje verwijderd[/img]

Zet jij de volgende groene stap in onze polonaise?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2013 11:11    

Reageer met quote
Ooievaar schreef:

Het bewijs Crebster, ik heb idd op een kameel gezeten. Ruim een uur op de heenweg en de andere dag weer een uur terug naar het basiskamp..
Afgelopen maandag gelijk weer begonnen met werken, wel rustig aan hoor. Thuiswerkdagje, dus ondertussen de was in de machine en de boel een beetje opruimen... Nog een dagje en dan weer lekker weekend!

Hoi Irene,

Ha ha ha, wat gaaf zeg! Maar wat een leuke ondernemende vakantie heb je gehad, je moet weer helemaal bijkomen volgens mij, als je weer thuis bent.
Ook weer aan het werk gegaan, maar wel fijn dat je thuis het rustig kan gaan opbouwen en inderdaad. Het is al weer bijna weekend. Ga je nog wat doen het weekend?

Wens je heel veel gezelligheid en denk aan de calorietjes. Sterkte ermee.

Groetjes van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2013 19:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 13 van 18