Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JoJo49
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast, daarna gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Heel erg goed Irene, zowaar de verleidingen weten te weerstaan, en dan ook nog gaan roeien ipv TV kijken na zo'n drukke dag. Knap hoor, ik weet zeker dat ik voor de TV was geploft Erg blij
Maar je hebt gelijk, je resultaat van 1,1 kilo geeft weer een extra boost, heel herkenbaar.
Je bent nog steeds goed bezig ! Succes met fase 4.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 nov 2012 14:02    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen Irene,

Wens je weer een fijne werkweek en dat je heel veel mag afvallen. Je bent nu goed bezig en we gaan er weer met z'n allen voor. Is het weekend nog leuk geweest?

Groetjes

Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2012 9:09    
Vrouw Weeggegevens   jacqjani
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: power slim (eiwitrijk en koolhydraten arm)

Reageer met quote
Zo we gaan lekker hé?? Afvallen en roeien lijkt een hele goeie combi, morgen ga ik weer roeien en zaterdag weer wegen dus we gaan het weer zien .....Succes !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 nov 2012 1:00    

Reageer met quote

Goedemorgen Irene,

Succes vandaag met je weeg moment. Is het nog een beetje vol te houden?

Groetjes en een hele fijne dag vandaag.

Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 nov 2012 8:32    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Drukke dagen gehad... Ik ben net terug van 2 studiedagen in Bergen aan Zee, in een hotel dus. Omdat ik me vanochtend niet kon wegen, heb ik gisterochtend mijn gewicht al doorgegeven, - 0,8. Blij dus. Ben bang dat als ik het morgen door zou hebben gegeven dat er geen minnetje had gestaan... Niet dat ik heel erg heb gezondigd (behalve de alcohol..), maar wel gewoon gegeten, khd dus (!), dat blijf ik toch wel spannend vinden. Gisteren en vandaag wel netjes het gebak afgeslagen, dat doet me dus niet zoveel. Wat heb ik gegeten?

Gisteren
O: 2 crackers met kaas ( nog thuis)
T: appel
L: 1 boterham met ham/ kaas, 1 broodje tonijnsalade, karnemelk ( hotel dus)
T: garnalen spiesje met tomaatjes
D: klein broodje met paté, runderstoofpotje met een beetje pasta, rode vruchten met opgeklopt eiwit. 2 rode wijn
In de bar: 2 beerenburg met cola light

Vandaag:
O: 1 boterham met kaas,1 gekookt ei, beetje griekse yoghurt, mandarijn
T:-
L: 1 boterham ham/ kaas, 1 broodje kaassalade, karnemelk
T: proteinereep
D: ????

Ik zit nu nog zo stampvol, dat ik eigenlijk geen zin heb in eten..... Ik denk dat ik zo even ga roeien en daarna misschien nog een shake neem. Verder moet ik dus nog mijn les voor morgen voorbereiden en verslagen van studenten beoordelen... Pff, eigenlijk geen zin in maar het zal even moeten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 nov 2012 19:11    

Reageer met quote
Goedemorgen Irene,

Gefeliciteerd zeg, een hele dikke -! Maar wat is het moeilijk niet? Zeker als je elke keer buiten de deur eet, maar je geniet er wel van. Heel goed dat je nog lekker bent gaan roeien. Zelf heb ik dus ook de neiging om niet te gaan trainen, zit ik 's avonds lekker bij manlief op de bank, maar Nee....ik wil afvallen, dus werk aan de winkel en dan ga ik trainen.

Wens je een fijne werkdag en ondanks je drukke leventje, doe je het toch niet zo gek. Hou vol hoor, we blijven je steunen.

Groetjes

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2012 7:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@crebster: het afvallen, dus het volgen van fase 1 en 2 kost mij niet zoveel moeite. Het wordt pas lastig voor mij als ik in de volgende fases kom en steeds meer gewoon ga eten... Ook al zegt mijn verstand dat dit wel de juiste weg is, ik ben steeds bang dat ik dan toch teveel ga eten (lees: khd) en dat mijn eigen grenzen makkelijker worden verlegd. Ik voel het bijna als zondigen als ik gewoon een boterham eet.. Terugkijkend op de afgelopen 2,5 maand, merk ik dat ik wel bewuster ben van wat ik eet en ook dat ik het sporten, roeien en badminton, met plezier doe. Het is geen straf om 's avonds nog even te roeien ipv op de bank te ploffen. Het is meer mijn lijf dat dan geen puf meer heeft, maar mijn hoofd zegt ( of dwingt) mij om het gewoon even te doen.
Maar het is inderdaad lastig om het e.e.a te integreren in mijn nieuwe lifestijl als ik het druk heb en veel onderweg ben. Gisteren bijvoorbeeld, 's ochtends gestart met een shake, shake mee als lunch maar hier gewoonweg geen tijd voor genomen. Ben gelukkig niet gaan snaaien toen ik om 16.00 uur thuis kwam, gewoon 's avonds gaan koken, maar gezond is het dus niet. Vandaag gelukkig een thuiswerkdag, dus ik pak het ritme weer gewoon op! Zo even mijn ontbijtje maken en dan gaan we er voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2012 8:17    

Reageer met quote
Hallo Irene,

ja, dat lijkt me dus ook het moeilijkste om je levenstijl om te gooien. Ik zit ook aan de shakes en dat is een veilig gebied, maar straks als ik weer mag eten, wat dan? Gelukkig lees ik veel manieren om het op te lossen en ik heb de tijd om te koken enzo. Altijd ook gedaan, maar nu nog veel bewuster. Ik moet wel uitkijken dat ik niet door sla met alles. Als ik nu om me heen kijk en zie wat ze allemaal eten met sausjes en dan niet gesproken over alle kleur en smaakstoffen. Dat zit bijna overal in producten en als je biologische producten wil hebben betaal je de hoofdprijs. Dus zoek ik de goede gezonde middenweg. Dat lukt al aardig bij mijn man. Dat is mijn proefkonijntje en die valt dus heel goed af. Zelfs nu hij even niet kan fietsen. Kan je nagaan hoe goed we opletten. Het is echt je vasthouden aan de stel regel: Geen suiker en geen vet en niet teveel. Dan gaat het heel goed, als je dat naleeft.

We kunnen niet anders doen dan ons best. We weten wat we fout doen en nu maar heel snel dat afleren en bewust worden, hoe ongezond je anders door het leven gaat. En wat de gevolgen ervan zijn. Als je langer mee wilt gaan, zal je wel moeten veranderen met de voeding. Ze zijn nu al bezig om de premies omhoog te gooien voor mensen die ongezond eten en leven. Tja.....dat is wel heel drastisch, maar misschien gaan mensen eens nadenken.

Wij gaan nu goed en we houden vol. Jij ook, met sporten, ondanks dat je eigenlijk geen zin hebt. Ik vind het tof van je dat je niet toe geeft. Echt heel verstandig en ik hoop ook, dat je dat ook blijf volhouden. Niet nu alleen omdat er kilo's ervan af moeten, maar blijven lief zijn voor je lichaam. Gewoon wat meer van jezelf houden. Blijf dat doen hoor, je verdiend dat gewoon.

Ik wens je nog een hele fijne avond en voor straks lekker slapen en blijf sterk hoor.

Groetjes

Crebster

[img]http://www.volgjehart.nu/wp-content/uploads/Logo1.jpg[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 nov 2012 20:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag eigenlijk weegdag maar dat is er niet van gekomen...morgenochtend geef ik dus mijn gewicht door. Ik verwacht niet dat er erg veel af is eerlijk gezegd. Het gaat nu gewoon even wat langzamer nu ik weer aan het opbouwen ben. Over een kleine 3 weken ga ik op vakantie en dan wil ik gewoon kunnen eten, zonder dat mijn lijf gelijk alles weer als een reserve gaat opslaan.

Vandaag gestart dus met fase 5, d.w.z. de laatste fase, dus weer 'normaal' eten. Gisteravond eigenlijk al stiekem begonnen: een heel klein beetje aardappelen. Ik had haricot verts en een sudderlapje en dan is een aardappeltje met jus zo lekker..! Mijn ketostix gaven vanochtend nog gewoon aan dat ik in mijn vetverbranding zit, dus het kan gewoon!!! Gisteravond ook weer lekker wezen badmintonnen, dus extra khd zullen wel weggesport zijn..

Net 40 minuten vetverbrandingrogramma geroeid.. Een nieuw record, tot nu toe roeide ik 20 a 25 minuten per keer.... Ik ben zo trots op mezelf, ha ha, wel eigenwijs om dit van jezelf te zeggen..
Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft... Ik wil zo graag onder de 90 voordat ik op vakantie ga maar ik ben blij met alles wat er nog steeds afgaat hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 dec 2012 21:30    

Reageer met quote
Goedemorgen Irene,

Gefeliciteerd, weer 8 ons eraf. Wat ben ik superblij voor je. Wat ben je toch een keiharde zeg. Dan ook nog je record gehaald met roeien en ik weet als geen ander hoe dat voelt. Dan stijg je helemaal boven jezelf uit. Ha ha ha...

Hou vol hoor en ook al ben je druk, ik kom toch wel af en toe langs.

Hele fijne Sinterklaas avond en blijf zo doorgaan hoor. Het loont.

Groetjes

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2012 13:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 11 van 18