Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ooievaar (blijvend) slank met eiwit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mvd2011
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Eiwit-dieet

Reageer met quote
Volgens mij hebben wij dezelfde shakes! Bestel jij ze ook bij eiwitpoeder.nl? Ik vind de cappuccino juist ontzettend vies, maar ik hou dan ook niet van koffie. Beetje dom dat ik een hele pot had besteld Lachen Maar mijn moeder heeft die toen overgenomen.

Veel succes in ieder geval, lekker shaken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 sep 2012 20:48    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Door mijn eerste dagboekberichtje nog eens door te lezen en aangemoedigd door NiyaH (thanks!), ben ik nog eens na gaan denken over sporten. Alle voors en tegens afwegende heb ik nu het volgende besloten: vanaf komende week ga ik eerst een roeitrainer huren voor thuis!! Roeien vond ik altijd het leukste om te doen in de sportschool dus vandaar een roeitrainer. Bovendien verbrand je snel vet en het is een totale work-out voor alle spiergroepen. Een goede roeitrainer is vrij kostbaar om aan te schaffen vandaar dat ik die eerst ga huren voor 3 of 6 maanden. Als blijkt dat ie staat te verstoffen (gezien het aanbod op mp, gebeurt dit bij veel mensen met allerlei apparaten), gaat ie gewoon terug. De totale kosten zijn dan gelijk geweest aan die van een abonnement op de sportschool. Als blijkt dat ik 'm regelmatig gebruik en het nog steeds leuk vind om te trainen, schaf ik 'm daarna aan. Op de verkoopprijs worden dan de huurprijs in mindering gebracht, dus dan is een gedeelte al betaald!
Dus op naar een slank, afgetraind lichaam Sport Sport

@ NiyaH, in gebruik nu idd alleen de shakes, via internet zijn er voldoende eiwitrijke/khd-arme vervangers zoals pasta, rijst, pudding e.d. te bestellen maar die mis ik nu nog niet. Heb die in het verleden wel gebruikt en het resultaat was het zelfde. Dus misschien als ik langer bezig ben, ik deze af en toe ga toevoegen.

@ Mieke, goede zet als je niet van koffie houdt, ha ha... Maar inderdaad eiwitpoeder.nl .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 sep 2012 13:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oh spannend hoor, zo'n grote aankoop! Ik hoop dat je er veel gebruik van kan maken Erg blij Lijkt me inderdaad een goede machine, omdat je zoveel spieren traint. Ben benieuwd hoe je ervaring ermee zal zijn over een paar weken. Roei ze! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 sep 2012 22:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag toch wel een dag om in mijn dagboek bij te schrijven... Vanochtend woog ik exact 100 kg op de weegschaal, de eerste 5 zijn eraf en dus op naar de 100- !!
Verder is vanochtend mijn roeitrainer geleverd. Zojuist dus mijn eerste 'training' gehad, rustig aan begonnen met een lekker muziekje erbij. Ik heb een trainingsschema waarbij ik langzaam ga opbouwen zodat het vet er over een paar weken afvliegt, ha, ha....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2012 19:05    
Vrouw Weeggegevens   JoJo49
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast, daarna gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hallo Irene,
Het afvallen gaat goed zie ik, op naar de 2 cijfers voor de komma Erg blij
En hoe gaat het met de roeitrainer?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012 15:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat super, onder de 100! Erg blij En ruim ook, zie ik. Hoe gaat het nu? Lekker aan het roeien?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 10:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat eigenlijk erg goed, zowel het afvallen als het roeien. Het roeien bouw ik langzaam op. Ik heb snel last van verzuring in mijn kuitspieren en als ik deze overbelast, kan ik soms dagen nauwelijks lopen. Maar door nu rustig te beginnen, gaat het eigenlijk heel goed. Ik voel mijn spieren wel na het trainen maar dit is niet echt spierpijn te noemen en het is ook snel weer over. Ik roei dagelijks, heel af en toe een rustdag. Gisteren ben ik bijvoorbeeld bij vrienden gaan eten, gewoon lekker meegegeten. Dus wel koolhydraten maar niet teveel, want de ketostix gaven vanochtend aan dat ik nog steeds in ketose ben. Maar goed dus laat thuis, dus even een rustdag qua roeien. Vanavond er weer tegen aan!
En een opsteker wat betreft het afvallen: afgelopen maandag 2 nieuwe broeken gekocht, optimistisch maat 44 gepakt en gepast... Zonder problemen! Eigenlijk wilde ik nog niets nieuws kopen want over een paar weken zullen ze wel te groot zijn, tenminste daar ga ik vanuit.... Maar het gaf zo'n goed gevoel dus toch gedaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 16:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat fijn dat je maat 44 paste! Erg blij En ach, als je de broeken niet zo lang draagt (wat de bedoeling is) kun je ze misschien via marktplaats weer verkopen. En het is wel fijn om passende kleding te hebben, dan voel je je ook slanker Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 17:35    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
mvd2011 schreef:
Wat fijn dat je maat 44 paste! Erg blij En ach, als je de broeken niet zo lang draagt (wat de bedoeling is) kun je ze misschien via marktplaats weer verkopen. En het is wel fijn om passende kleding te hebben, dan voel je je ook slanker Lach

Marktplaats gaat erg goed.
Vanavond in net iets meer dan 3 kwartier voor bijna ?150.- aan overhemden verkocht die mij te groot waren geworden.(zo snel had ik het niet verwacht)
Kun je toch weer leuke dingen mee doen toch!

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 22:06    
Vrouw Weeggegevens   jacqjani
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: power slim (eiwitrijk en koolhydraten arm)

Reageer met quote
Hee Ooievaar,
Wat een goed plan een roeiapparaat huren, ga s kijken of ik ook zo'n ding kan huren, en laat het dan buiten maar regenen Haha.
Is jouw dieet te vergelijken met power slim?
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 23:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 2 van 18