Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Onder de 80 deel 4

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Newme1990
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
Jeetje wat een strijd die kilo's. Heb een aantal sas weken gehad en na 3 mislukte sprintjes moet het er nu vanaf en het liefst voor oud en nieuw onder de 80.

Wie doet mee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 nov 2013 21:07    
Vrouw Weeggegevens   jsteen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Ah een nieuwe sprint.Ik doe mee !!

Maar jee wat is het moeilijk om onder de 80 te komen zeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 13 nov 2013 23:45    
Vrouw Weeggegevens   jsteen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
zo vandaag geen brood gegeten ,geen suiker en een avondje aan de groene thee.

Vanochtend kwark met thee,tussen de middag salade ,met bruine bonen,tomaat,komkommer en spekreepjes. en 1 liter water.
Vanavond 2 soorten groenten en een bieftsukkie.Even volhouden !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 18 nov 2013 17:26    
Vrouw Weeggegevens   wen-ne-kuh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo!!

Ik wil wel mee doen! Als dat mag? Ik wil ook heel graag weer onder de 80. Laatste tijd weer flink gesnoept en dat is gewoon zonde! Want na de scheiding (2 jaar geleden) was ik door de stress flink afgevallen, maar nu met een nieuwe partner weer gelukkig en lekker in mn vel en merk ik dat ik weer teveel ga eten/snoepen. Omdat het ook zo gezellig is natuurlijk!

Mijn gewicht is nu 86,9 en daar schrok ik ontzettend van vanmorgen! Dus even lekker gezond eten! Geen taarten of cake meer bakken en die pepernoten laten staan!

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Wendy, 27 jaar, twee prachtige kinderen uit mijn vorig huwelijk. Mijn dochter Charlotte word 7 in december en mijn zoon sebastiaan is 5. Ze wonen allebei bij mij en ze gaan om het weekend naar hun vader. Ik heb een hele lieve leuke en natuurlijk ontzettend knappe :p nieuwe vriend. Samen willen wij in de toekomst graag nog eens in het huwelijksbootje stappen (slank hoop ik!) en we willen samen nog een kindje. Maar eerst gaan we zaterdag voor een huisje kijken in het dorp bij mijn ouders waar we gezellig kunnen gaan samenwonen.

Het gaat vandaag nog heel goed, maar mijn probleem zit echt in de avond uren. Lekker op de bank met wat lekkers.

Groetjes wendy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 nov 2013 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Haha, ik doe ook mee, wel het einddoel gezet op 79.9, want ik moet wel 10,2 kilo kwijt om onder de 80 te komen, dus meer dan dat lijkt me niet haalbaar.

Ik heb me de afgelopen maanden compleet laten gaan, en ben verschrikkelijk aangekomen. Vanaf vandaag de knop weer omgedraaid. Ik stond vanmorgen al om 8.40 in de sportschool, 40 minuten cardio, 15 minuten gewichten, en dat ga ik dus elke dag proberen vol te houden door de week. Vanmiddag een flinke wandeling met de hond en dan vanavond zelf nog met gewichten in de weer thuis, en soort biggest loser do it yourself Lachen . Het problem nu: volhouden!!!

@Wendy, avond is echt moeilijk he? Ik zit er zelf ook mee, zo gauw ik ga zitten op de bank kan ik het vergeten.

@Jsteen, Kh arm dieet?

Mijn weegdag wordt woensdags.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2013 11:07    
Vrouw Weeggegevens   wen-ne-kuh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hollaa allemaal!!

We een nieuwe dag met nieuwe kansen! Ik ben trots op mezelf dat ik de eerste dag gister zo goed heb doorstaan, zonder pepernoot!

Welkom sophie!!! Heel veel succes!! Je bent wel super goed bezig , lekker sporten enz, ik heb daar echt een gruwelijke hekel aan haha maar ben niet in het bezit van een auto dus doe alles met de fiets, dus ik beweeg wel regelmatig! Ik probeer ook in het huishouden extra actief te zijn.

Hoevaak staan jullie op de weegschaal? Ik sta er iedere ochtend wel even op, dat geeft me een gerust gevoel. Weet dat het niet goed is, maar voor mij werkt het toch motiverend.
Als ik af gevallen ben sowieso maar als ik aankom juist ook, even extra streng opletten.

Succes vandaag! Liefs wen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2013 11:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Inderdaad niet de beste tijd om af te vallen, hier heb je turron en praline in allerlei smaken, en ik eet rustig gewoon een hele reep op in 1 dag (dat zijn zo'n 2000 kcal)!

Ik hou me altijd voor om me maar 1 x per week te wegen, maar vaak sta ik wel een paar keer per dag op de weegschaal. Ik ga nu we dit sprintje zijn gestart echt proberen niet eerder te wegen dan volgende week woensdag.

Net gegeten, zo'n flinterdun multigranen sandwich (Thins heten ze, hebben jullie die ook?) en daar tussen gebakken kipfilet en verder gewoon niets (gebakken in een klein beetje extra virgin olijfolie). Super lekker en zo klaar. Ik gebruik die broodjes echt voor alles, met sla en gerookte kip, met gegrilde groentes en griekse yoghurt, alles gaat in zo'n broodje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 nov 2013 14:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oei, is dit sprintje al over voordat hij begonnen is?

Hier vandaag weer een uur gesport, alleen maar cardio vandaag.
Ging al beter dan gisteren ( had 4 maand helemaal niet gesport), en misschien waag ik me morgen aan een spinning les.

Tussen de middag weer een flinke wandeling met de hond als het niet begint te sneeuwen, en vanavond gewichtjes thuis. Kids moeten vandaag allemaal sporten, dus heb ik tijd om even wat te doen.

Liefs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 nov 2013 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Anne87
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, minder snoepen

Reageer met quote
Ik heb mij ook aangemeld.
Toch eens proberen om onder de 80 te komen.

Ik weeg mij 1 keer in de week en ben ik ook echt nieuwschierig of ik ben afgevallen of niet. Vaak gaat het maar met paar gram. Lijkt zo weinig. Vaak denk ik van mag wel in ėėn keer meer af. Maarjah zo werkt het natuurlijk niet.

Als jullie uit bed komen, wat is jullie ontbijt?

Ik zit ook op sporten, alleen vind het helemaal niks aan.
Eerst 3 keer in de week en inmiddels nog maar 1 keer in de week. Liefs ga ik helemaal niet meer. Verder beweeg ik wel veel, op mijn werk loop ik heen en weer, 4x per dag hond uitlaten en doe ook alles op de fiets. Ook de huishouden, moet bij gehouden worden. Zou dit al genoeg beweging zijn?

Dagboek van Anne87
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 nov 2013 12:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hey leuk Anne dat je er ook bijkomt. Ik moet toegeven dat ik een hond heb genomen gedeeltelijk omdat ik dan wel de deur uitmoet.
Het ligt er natuurlijk wel aan hoeveel je wandelt of fietst Lach , ik koop in total per dag met de hond ongeveer 2 uur. Waarvan 1 lange wandeling tussen de middag in de bergen.

Mijn ontbijt is niet geweldig, ik ontbijt liever helemaal niet als ik opsta. Dus alleen maar thee en griekse yoghurt, kan je geen voorbeeld aan nemen, haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 nov 2013 13:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 16, 17, 18  Volgende
Pagina 1 van 18