Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Onder de 70 het nieuwe jaar in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   DH
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Hier even een dipje. Heb rugklachten waardoor ik gisteren niet ben kunnen gaan sporten. Heb wel chips zitten vreten Sip . En de komende weken maken me een beetje bang. Vorig jaar was ik 3 kg bijgekomen en dat wil ik dit jaar echt niet. Maar donderdag hebben we een kerstetentje met de collega's, vrijdag vieren we bij ons thuis, zaterdag naar schoonpa, zondag feest aan mijn kant van de familie (en dat is nog maar 1 week). Zal er mij moeten bij neerleggen dat afvallen echt niet gaat lukken. Toch nog effe mijn best doen tot donderdag... Hopelijk is het dan ook beter met mijn rug want geraak een beetje gefrustreerd als ik niet kan gaan sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2010 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Cheesegrrl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-carb (Cambridge 500)

Reageer met quote
Hoi allemaal, wat is het rustig op de sprint... Zijn jullie ook even niet zo bezig met de lijn (en juist meer met het kerstdiner, hihi).

Ik verbaas me erover dat ik wel rond mijn streefgewicht blijf, ondanks al het lekkere eten (en drinken!) afgelopen dagen/weken. Nu moet ik nog afwachten wat er van de twee kerstdagen blijft hangen hoor.
Onder die 70 ga ik echt niet redden.

Eergisteren op de valreep nog een basic spijkerrok(je) gekocht, goh wat ben ik blij met m'n maat 40! En na het afrekenen zag ik een nep-leren (plastic dus) rokje voor ?9.-. Ook maar meegenomen zonder te passen. Had misschien een maatje kleiner gekund! Maar nu kan ik er wel een dikke maillot onder doen (al staat dat weer niet zo elegant onder een 'leren' rokje. )

Morgen werken, maar hoe leuk ik m'n werk ook vind het is echt komkommertijd en ik weet niet hoe ik de dag ga doorkomen. Blij dat 3 januari de boel weer op volle toeren gaat draaien!

Groetjes!

**** 23 kilo kwijt met Cambridge 500, 8 kilo aangekomen, nu weer CB 500 ****
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2010 1:54    
Vrouw Weeggegevens   DH
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hier deze week een donkerrood vakje Schaam Schaam . Had het wel verwacht na 4 dagen feesten. Maar het was heel leuk en vandaag gaan we er opnieuw voor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2010 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Marietje30
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Ik ben absoluut niet meer bezig met gezond eten.... Eigenlijk alleen met ongezond eten! Zucht... Ik heb me nog niet durven wegen... Ik denk dat ik flink ben aangekomen. Echt lastig hoor... die decembermaand... mmmmmmm

Vandaag heb ik het tot nu weten vol te houden, dus we gaan er weer voor!!! Veel succes iedereen Uitroep

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2010 18:17    
Vrouw Weeggegevens   Einah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
marietje, hier hetzelfde Schaam Schaam Vraag Nou heb ik het "geluk" dat ik gisteren en vannacht misselijk ben geweest en alles wat ik at kwam er weer uit.... ach ja in het nieuwe jaar beginnen we weer volop er tegenaan Erg blij
groeten Einah en een geweldig uiteinde voor jullie allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 dec 2010 19:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal, nou had ik het over komkommertijd op m'n werk: ik heb maandag toch nog lekker gewerkt al hebben we ook veel gekletst. Allemaal teambuilding, hahaha. Vandaag ook lekker gewerkt, ik zat bij anderen op de kamer omdat 'mijn' gang helemaal verlaten was.

Onder de 70 kilo ben ik niet gekomen en alleen door een wonder kom ik er nu nog onder. Ik woog gisteren weer meer dan het streefgewicht (73 kilo), maar nog net onder het gestelde maximum (75 kilo), dat gelukkig wel. Morgen weer zo'n dramatische dag met zelfgebakken oliebollen (manliefs traditie) en oud&nieuw vieren bij vrienden die ongetwijfeld smakelijke hapjes voorschotelen. Zaterdag een soepje met brood bij mijn vader en dan zondag weer de schouders eronder!

Eens kijken of er weer een sprintje klaar staat, want het stimuleert wel (al heeft het deze keer niet geholpen). Fijne jaarwisseling!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 dec 2010 23:42    
Vrouw Weeggegevens   Einah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!
Vandaag nog even nieuwjaar vieren met de buurt en dan flink ertegen aan!
Groeten van Einah, absoluut mijn streven van dit sprintje niet gehaald Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jan 2011 12:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Het is me verre van gelukt, uiteindelijk zijn er dus toch kilo's blijven plakken van al het ge-eet, kon ook niet anders eigenlijk Lachen

Maar niet getreurd, ik ben vast de enige niet ter wereld, hahaha!
Ik heb gisteravond in ieder geval goed gevierd met veel (maar gelukkig net niet té veel) scropino's en champagne, vanochtend een uitgebreid ontbijtje gehad en dat moet genoeg voldoening geven voor de komende maand. Toch?

Groetjes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jan 2011 17:15    
Vrouw Weeggegevens   Marietje30

Reageer met quote
Happy 2011 allemaal! Ik hoop dat jullie een leuk oud en nieuw hebben gehad! Erg blij
Ik in ieder geval wel, alhoewel ik flink ziek ben geweest. Gisteren heel de dag op bed gelegen en alles eruit gegooid. (hahaha, ik moest nog aan jou denken Einah! ohhh). Toch nog aangekomen... Dus helaas niet onder de 70 kg gekomen... Die decembermaand is en blijft toch de lastigste maand om je aan een gezond eetpatroon te houden!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2011 12:50    
Vrouw Weeggegevens   just me 1981
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hier dus in z'n totaal een dikke +2,9 kilo eindresultaat... Schaam Schaam
Tja, wat wil je na die vreet (feest) dagen..
Nu weer lekker strak in het gareel en schade is nu +3 ipv +4..
Succes allemaal!!

Liefs,
Chantal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2011 18:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8