Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Onder de 65 of 60 het nieuwe jaar in!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleinestorm
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Beck's dieetoplossing

Reageer met quote
YESSS ik ben weer terug bij af, Terschelling/griep/decemberkilo's er weer af, ik ben blij !!! Nu vasthouden !!!
Vandaag laminaat leggen, het schiet lekker op. Hopelijk krijgen "onze mannen " het vandaag of maandag af...... over 3 half/eind feb verhuizen.

succes en fijn weekend allemaal !!!!
groetjes Elisa

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2011 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Marcelles
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Hallo dames, hoe gaat het met jullie???

Ik ben gisterenavond flink de fout in gegaan... Kreeg ineens zo een zin in vanalles en nog wat. Heb cashewnootjes op, een koek, en vervolgens nog achter onderin de kast gedoken en een stuk chocoladeletter gegeten. Die letters heb ik verstopt voor mn vriend, want die eet altijd alles binnen een week op. Maar nu is hij al 2 weken in Griekenland, en heb ik de chocola "gevonden".
Maar ik heb een excuus...ben ongesteld geworden. Verklaard meteen waarom ik gisteren "maar" 2 ons was afgevallen.... Maar de 60 staat op de teller!!!

Ik doe maar net of de week vandaag begonnen is en maak een nieuwe start na die vreetbui van gisteren!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2011 11:13    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi meiden,

Helaas ben ik deze week 1.3 kilo aangekomen! Nou ja, gewoon weer verder gaan met gezond eten en fietsen ohhh

Liefs tzonnetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2011 11:32    
Vrouw Weeggegevens   jem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik heb deze week ook zo'n vreetdag gehad net als Marcelles. Je voelt het al vroeg aankomen en dan weet je eigenlijk al dat er geen beginnen aan is. Ik heb ook de negerzoenen (light, no carbs) gevonden en veel kaas, worst, nootjes..... en nog het een en ander. En ik was ook ongesteld, zou dat nu echt zo zijn dat je dan zo'n trek krijgt in van alles? en zo'n slappeling wordt dat je niets kunt laten staan? Het was toevallig op een dag dat ik vrij was want als ik moet werken dan is er niets aan de hand, dan heb je die lekkere dingen niet bij de hand en je hebt het veel te druk om eraan te denken. Maar ja, de draad is ook weer vrij snel opgepakt en als het bij 1 dagje in de maand blijft dat je lekker kunt snaaien is dat eigenlijk ook wel ok.

Nog veel succes allemaal!
groet, Jem

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 feb 2011 13:17    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie? Hoop dat het goed gaat! Deze week ben ik 1 onsje kwijt, was het weekend weg. Dus dan eet ik toch meer Rollende ogen ohhh maar heb er zeker van genoten.

Succes deze week weer.

Liefs tzonnetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011 11:06    

Reageer met quote
De laatste week van ons sprintje, ik ben 4 ons onder mijn streefgewicht, zegt de grafiek nog dat ik 0 % resultaat heb Geschokt ik weeg mooi 60,6 !!!!! en daar ben ik trots op. Ik woog 60,8 toen ik begon, kwam aan, stelde mijn doel op 61 en daar ben ik lekker 4 ons onder !!!!!
Jem ik herken dat gevoel, ik heb dat ook elke maand en dan weeg ik ook nog eens een kilo meer dan de week daarna..... hoewel dat laatste steeds beter gaat. Gewoon lekker aan toegeven en meer bewegen om te compenseren. Natuurlijk ben je geen slappeling. 1 dagje is OK daarna weer gezond doen.
succes deze week allemaal !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2011 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Marcelles
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Yess, streefgewicht bereikt! Eindelijk onder de 60. Dat is echt járen geleden dat ik ooit een 5 als eerste getal op de weegschaal zag.
Die 2 ons vorige week had dus wederom alles met de menstruatie te maken. 5 weken geleden, was het ook al zo dat ik de week erop ineens extra veel was afgevallen.
Nu ga ik een week of 3 proberen om mn gewicht stabiel te houden,en dan in maart nog een keer een sprintje naar mijn einddoel van 57 kg.

Genoeg over mezelf. Ik zie dat jullie ook merendeels jullie streefgewicht bereikt hebben, of dicht in de buurt zitten. Dus dat komt deze week nog wel goed, voor wie nog moet wegen.
Allemaal gefeliciteerd met het resultaat, bedankt voor jullie steun en wie weet tot een volgend sprintje!

Groetjes Elles

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2011 11:04    

Reageer met quote
Afsluiten met 2 ons onder streefgewicht !!! (hoezo 0 % afgevallen ???)
ik ben tevreden, mooi weer op gewicht, deze lente nog paar onsjes eraf en stabiliseren
succes allemaal !!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2011 18:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14
Pagina 14 van 14