Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Oeps de overgang 90 dagen sprint start 1 januari

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nienke60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Elhaz schreef:
Hi allemaal,

Ik doe het zo netjes, maar ik krijg die kilo die er ineens bijzat maar niet vanaf. Daarom vulde ik mn gewicht niet in, maar nou ja het is wel zo. Ik tik de 110 weer aan. Ik wandel me suf en nette eetramen, geen gekke dingen gegeten, het is niet logisch eigenlijk. Ik denk dat het mijn hormonen zijn dus ga maar gewoon door en hoop dat ik ineens een stukje terugzak na alle moeite.

Belangrijkste is niet opgeven en niet toegeven aan het gevoel dat t dus niet uitmaakt wat ik eet en niet eet. Hopelijk is t snel weer weg.

Groetjes van Elhaz

Helemaal mee eens Elhaz,

Bij mijn man is in oktober z'n gebit getrokken en zijn implantaten geplaatst. Geen excuus meer voor mij om 'snaai' in huis te halen. Ik heb nu alleen nog noten en 99% chocola.

Deze week vonden m'n collega's unaniem dat ik duidelijk afgevallen was. De weegschaal vindt dat nog niet. In december was ik de corona-kilo's kwijt, maar die heb ik er met Kerstbrood, oliebollen, en erwtensoep weer aangegeten.
Kennelijk ziet m'n lijf er toch beter/gezonder uit. Dus ik vertrouw er maar op dat op enig moment de kilo's ook gaan volgen. Erg blij Erg blij

GOKken is geWELlen ipv geNIETen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 8:25    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nienke60 schreef:
vlinderrr schreef:
Goed bezig Froukje!

Ik bedoel, wat merken jullie van de overgang..

Hahaha, ik eerlijk gezegd niet meer zoveel (ben inmiddels 60). Mijn overgang viel ongeveer samen met het begin van kh-arm en -beperkt. Ik merkte heel duidelijk, dat hoe slechter ik me eraan hield, des te erger waren de opvliegers.

En jij zelf?

Koolhydraten hadden dus behoorlijk effect bij jou.
Ik weet niet of ik al in de overgang zit ivm implanonstaafje, ik wordt wel weer ongesteld ineens, sinds drie jaar. Ik ga met de huisarts overleggen wat de beste keus is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 14:45    

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie?

Ik ben eruit, opnieuw menstruatie en migraine, gauw het laatste staafje in de arm! Begin morgen aan een AB kuur, weet niet wat dat doet voor m'n gewicht, zal het zien.

Jullie zijn rustig..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 17:57    

Reageer met quote
dubbel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 17:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
AB-kuur. Heb je een ontsteking? Beterschap.

Bij mij laaannngggzzzzaaaaaasmmmmm,maar gestaag naar beneden....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 18:57    
Onbekend Weeggegevens   Froukje76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Tis inderdaad rustig. Ik merk nu wanneer ik elke dag wandel veel minder last heb van opvliegers en met afvallen gaat het ook eigenlijk best goed hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 18:57    

Reageer met quote
Heb een maagbacterie...

Jullie hebben beide mooie vakjes hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jan 2021 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Gisteren een dagje OMAD gedaan, dus maar een maaltijd gegeten. Vandaag weer een eetraam van vijf uur zoals meestal. Eindelijk weer iets gezakt, maar het schiet niet heel erg op die decemberkilo’s eraf te krijgen. Ze zaten er zo aan, maar eraf is een ander verhaal. Straks weer naar buiten lekker lopen. Volgens mij komt er een zonnetje dus zin in,

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 9:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Elhaz schreef:
Gisteren een dagje OMAD gedaan, dus maar een maaltijd gegeten. Vandaag weer een eetraam van vijf uur zoals meestal. Eindelijk weer iets gezakt, maar het schiet niet heel erg op die decemberkilo’s eraf te krijgen. Ze zaten er zo aan, maar eraf is een ander verhaal. Straks weer naar buiten lekker lopen. Volgens mij komt er een zonnetje dus zin in,

Succes allemaal!

Vandaag ook weer leker zonnig. Eerste dagen deze week veel gefietst (woe in de regen Huil huil) do en vrij te nat, gisteren te guur. Dus ga zometeen ook maar eens naar buiten....

Qua eten slechte week. Maandag trouwdag: Mc Donalds ipv restaurant Erg blij , daarna nog 2x taart en pannekoeken, dus eigenlijk valt + 0,8 nog mee.....

Komende week puntjes maar weer eens op de i

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2021 12:13    
Vrouw Weeggegevens   Elhaz
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Nog gefeliciteerd Nienke60, oh mac Donalds, dat is zo lang geleden inmiddels. Soms best lekker hoor Lach

Hopelijk ben je snel van die bacterie af Vlinderrr!

En ja, het is heerlijk buiten momenteel. Vooral gisteren veel zon in de middag. Vandaag grijziger maar wel weer minder koud.
Ik verlang echt naar de lente. Mijn stappenteller is trots op me de afgelopen dagen, nu dat even volhouden haha...

Groetjes van Elhaz

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 23:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5