Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nu ff serieus!!! (4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
LetsDoIt schreef:
Vandaag is dag 3, tot op heden gaat het me goed af. Maar het weekend komt weer inzicht en dan krijg ik het vaak lastig, maar moet doorzetten.

Over 8 weken een bruiloft en daar een mooi sjiek setje voor in de kast hangen, overdag met een blazer en savonds op het feest blazer uit en blijft er een mooie jumpsuit over, maar dan moeten er nog wel een aantal kilo's af voor het echt mooi staat. Wel meteen een goede stimulans voor mij om door te zetten, zo heb ik een doel in mijn hoofd.

Hebben jullie een idee hoeveel je in 8 weken tijd kan afvallen, wat is reeel?

Zoals D zei dit hangt van heel veel factoren af. Als je heel streng bent en heel weinig caloriën binnen krijgt, zou je 8 kg kunnen afvallen denk ik (1 kg per week) maar dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat je daarná er de brui aan geeft en dat je dan weer aankomt en dat is niet gezond... en dan kun je van voren af aan beginnen. Langzaam afvallen is beter, als ik op de deskundigen af ga.
Ik heb een geschiedenis van eetbuien en wil op niet meer dan 1 kg afvallen per MAAND inzetten...

Persoonlijk richt ik me ter motivatie vooral op de gezondheidsvoordelen van afvallen, zeker ook later in je leven. Want heus, bij het ouder worden krijgen we de rekening van te zwaar zijn gepresenteerd in de vorm van ziekte en klachten... (Heb ik door schade en schande geleerd... Als ik eerder in mijn leven slanker had kunnen worden en een goede gewoonte had kunnen aanleren van elke dag een half uur wandelen, zou ik nu misschien veel minder pijn- en andere gezondheidsklachten hebben zoals artrose en verhoogde kans op diabetes.)

Misschien kun je het beste besluiten wat je wilt doen om gezond te leven (en langzaam af te vallen) en dat gewoon gaan doen. Goede gewoontes aanleren, daar heb je de rest van je leven plezier van. Daar is dit sprintje ook voor bedoeld (oefenen met nieuwe goede gewoontes, je die eigen maken).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 9:23    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Gisteren wel de keuken opgeruimd maar niet gemediteerd.. er gebeurden de nodige onverwachte dingen waardoor ik er niet meer aan toe kwam. Ik zal vanmorgen in elk geval mediteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Mijn doel net niet gehaald

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ben niet afgevallen, maar wel mijn doel grotendeels gehaald. Volgende week nog beter mijn best doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 22:18    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Helaas gister wijn gedronken en chips gegeten terwijl ik naar duncan keek. wel veel bewogen dus das weer een pre. vandaag met frisse moed ertegen aan weer. Ga zo naar de sportschool iig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2019 11:02    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Gisteren weer de keuken opgeruimd, maar niet gemediteerd (wat is dat toch? geen geduld....!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2019 16:02    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag goede dag.gesport. Beetje gelukt.tevreden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2019 19:13    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb 25 km gefietst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2019 21:15    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Gisteren weer de keuken opgeruimd 's avonds en niet gemediteerd, al was ik er al voor gaan zitten, ik werd gestoord en daarna vergat ik het..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 9:30    
Vrouw   FRIDAY

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen? Hoe gaat het met je doel? Hoeveel dagen heb je je doel gehaald sinds de start van dit sprintje?

Ik zie een aantal mensen trouw hier berichtjes plaatsen, zoals de bedoeling is. Er zijn ook een aantal mensen die ik mis.
Ik ben zo onhandig geweest om dit sprintje te starten zonder er aan te denken dat ik volgende week op vakantie ga. Het betekent dat ik daarna niet, of niet zo veel kan deelnemen hier.
Als dat niet zo was, zou ik nu degenen die niet zo vaak een bericht neerzetten achter de broek gaan zitten! En een volgende keer wordt de regel dat wie langere tijd niks deelt op het sprintje, verwijderd wordt. Het sprintje heet niet voor niks 'FF SERIEUS'!

Het is de bedoeling dat we ELKE DAG een berichtje plaatsen om te laten weten of het wel of niet gelukt is het doel te halen. (Zet er ook even bij wat je doel ook weer was).
Dus óók wie het doel niet haalde, plaatst een berichtje. En desgewenst zet je daar in hoe het kwam dat het niet lukte, en evt. wat je een volgende keer zult doen om het doel wel te halen.
Zodat je verantwoording neemt voor je keuzes. Dit sprintje heet niet voor niks 'ff serieus'!!!

Ik zet hier nog een keer de doelen van elke deelnemer neer.

DOELEN

D01: niet eten na 21.00 uur en geen alcohol.

Deugenietje: elke dag een kopje thee drinken.

Aardblij: 10.000 stappen per dag of 20 minuten hardlopen of 30 minuten andere beweging.

Amypower: twee stuks fruit per dag.

Pieterke: Niet vaker dan om de dag een kleine portie snoep.

Dipinipi: water drinken, 1.5 tot 2 liter per dag

Aila: geen ongeplande snoep en chips eten

Mineola: niet meer dan 8 uur per dag op tablet of telefoon.

Letsdoit: geen ongezonde dingen eten (koek, snoep, chips).

Nicky303: 's avonds de keuken opruimen en mediteren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 9:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 8 van 15