Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

nu ff serieus!!! (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
29/1 zowel beweeg- als eetdoel gehaald voor de vierde, ook nog eens achtereenvolgende, dag. Dat verdient een bloemetje. Ook het continueren van het waterdrinkdoel en het naar bedgaandoel gaat nog steeds goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 jan 2019 23:14    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik heb een topic aangemaakt voor een meeting...dat werd in het verleden vaker gedaan maar de laatste jaren lukt het steeds niet
dus als je zin hebt om je weegdinnen te ontmoeten dan is het een optie om ook te komen of zelf een draadje te starten bij de meetings

doel voor vandaag weer gehaald met water drinken...nog 1 glas thee te gaan
brood ed ook weer gelukt maar vanavond op de verjaardag wel wat hapjes meegedaan
taart laten voorbijgaan en de wijn ook laten staan....half gevuld eitje en een paar bladerdeeghapjes met geitenkaas gegeten,héérlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 jan 2019 23:25    
Moderator

Reageer met quote
weegschaal heeft me beloond met weer een paar onsjes minder...ik moest er wel een paar keer uit na al dat water en de thee maar daar heb ik geen moeite mee Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 13:25    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:
29/1 zowel beweeg- als eetdoel gehaald voor de vierde, ook nog eens achtereenvolgende, dag. Dat verdient een bloemetje. Ook het continueren van het waterdrinkdoel en het naar bedgaandoel gaat nog steeds goed.

Goed bezig! Ik kan niet ontdekken hoe ik via mijn mobiel een bloemetje kan sturen dus je houdt m tegoed, vrolijkvlndertje. Dinsdag kan ik mijn PC weer gebruiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 16:33    

Reageer met quote
Gisteren doel niet gehaald. Ik schrijf er mogelijkover wanneer ik terug ben volgende week. Typen per mobiel vind ik heel lastig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 16:35    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zit al aan 10.000 stappen. Als ik 56.000 stappen moet halen dan is er al 2.000 in de reserve. Nog een paar dagen en dan zit ik op een maand geen alcohol.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag
Op tijd uit bed
Te weinig water (1,7)
Normaal een kopje thee bij de lunch, deze keer niet. En s ochtends al niet mn water opgedronken voor ik naar beneden ging, ik was te druk in m'n hoofd.
Ik moet me dus meer focussen op doen waar ik mee bezig ben, dan heb ik wel tijd over om dat glas water s ochtends leeg te drinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 22:38    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zet een fles voor je neer.die moet leeg naar gewone drank

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019 6:03    
Moderator

Reageer met quote
doel meer dan gehaald

ik heb 5 glazen kruidenthee op...die zijn per stuk al 350 ml
daar nog 2 of 3 flesjes water bij en een glas ergens tussendoor
het gaat me gelukkig weer vlot af Mallepietje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019 9:10    

Reageer met quote
Gisteren doel niet gehaald helaas. Op vakantie is het wel lastig vooral om een nieuw systeem te gaan gebruiken.
De verleiding is om alle teugels te laten vieren, maar ik spreek met mezelf af dat ik in elk geval de calorieën wel blijf tellen, ook als het een meer zijn dan ik zou willen.
En ik blijf mijn gebruikelijke porties groente eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 jan 2019 9:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 4 van 21