Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

nu ff serieus!!! (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren beide doelen gehaald. Moet vandaag nog wel even m'n best doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 feb 2019 13:26    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:
11/2 en 12/2 beide doelen weer gehaald, de derde en vierde keer in de vierde reeks. Dat verdient een bloemetje.

De bloemist moet extra bestellingen doen voor jou Jolande! Erg blij
De keukenhof leeg geroofd!

Bloemen Bloemen Bloemen Bloemen

Laatst aangepast door Nicky303 op do 14 feb 2019 17:09, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 feb 2019 16:11    

Reageer met quote
Loispower schreef:
Ik wil ook wel meedoen...
Heb in de kerstvakantie een superleuk spijkerrokje van America Today gekocht maar hallo hij kan echt nog niet aan terwijl het mijn maat is die ik al ongeveer twintig jaar had ofzo.

Hoe kom ik in de grafiek? Kan iemand mij toevoegen?

Ik vind dit zo leuk he een of een paar keer per dag even op mijn laptop kijken wat andere positieve mensen schrijven. Het moet goedkomen in mijn ogen!!!

Hoi Lois! Je kunt je inschrijven (en in de grafiek komen) door links op je scherm je streefgewicht (voor de weken dat dit sprintje duurt) te zetten en dan op 'ik doe mee' te klikken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 feb 2019 17:07    

Reageer met quote
Gisteren mijn doel niet gehaald, een kleine eetbui gehad.
Hoe kwam het? Gisteren koffie gedronken in café, moest decafé zijn maar zat toch veel cafeine in. Dus, niet slapen, slaappil genomen, de slaappil maakte me suf en onverschillig, dus toegegeven aan eetdrang en de gedachte dat ik vast beter zou kunnen slapen als ik eerst nog wat at (ja, zo gaat dat). En dan door de afstomping ook niet voelen dat ik vol kwam te zitten. Rollende ogen
Wat te doen? Nu ECHT accepteren dat ik in dat specifieke café nooit meer koffie moet bestellen. Vind het jammer om kruidenthee te drinken daar, doe ik thuis ook altijd al. Maar ja.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 feb 2019 20:30    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Gisteren mijn doel niet gehaald, een kleine eetbui gehad.
Hoe kwam het? Gisteren koffie gedronken in café, moest decafé zijn maar zat toch veel cafeine in. Dus, niet slapen, slaappil genomen, de slaappil maakte me suf en onverschillig, dus toegegeven aan eetdrang en de gedachte dat ik vast beter zou kunnen slapen als ik eerst nog wat at (ja, zo gaat dat). En dan door de afstomping ook niet voelen dat ik vol kwam te zitten. Rollende ogen
Wat te doen? Nu ECHT accepteren dat ik in dat specifieke café nooit meer koffie moet bestellen. Vind het jammer om kruidenthee te drinken daar, doe ik thuis ook altijd al. Maar ja.

Ai wat balen Nicky! Moeilijk lijkt me dat om de koffie te laten staan (ik ben een enorme koffie fan Lach) Maar mooie analyse weer en een goed voornemen.

Ik heb dag 4 in de pocket; 18000 stappen en 2 liter water! Kom maar op met die bloemen ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 feb 2019 21:06    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Nicky, wat kun jij het allemaal mooi analyseren. Dat is een goed begin om het de volgende keer anders te doen, dus het komt vast helemaal goed!

Ik heb vandaag weer de 2 doelen gehaald. Ik ben even de tel kwijt, die ga ik morgen weer opzoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 14 feb 2019 23:01    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo mijn ook nog aangemeld bij deze sprint.
Doel onder de 1500 calorieen te blijven en geen alcohol.
Allemaal veel succes met jullie doelen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2019 6:32    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Nicky wil je mij eruit halen. Ik kan mij op dit moment hier niet echt op focussen met een nieuwe baan in aantocht en de dingen die daarvoor nog wil doen. Zodra het weer wat rustiger is meld ik me wel weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2019 8:09    

Reageer met quote
Pinguin81 schreef:

Ik heb dag 4 in de pocket; 18000 stappen en 2 liter water! Kom maar op met die bloemen ohhh

Bloemen Bloemen Bloemen Bloemen

Hier zijn ze! Heel goed gedaan! Zeker zo direct na je 'comeback'! Lach

Als je nou een dagboekje start, kan ik daar ook een boeketje afleveren...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2019 9:14    

Reageer met quote
lientje1972 schreef:
Nicky wil je mij eruit halen. Ik kan mij op dit moment hier niet echt op focussen met een nieuwe baan in aantocht en de dingen die daarvoor nog wil doen. Zodra het weer wat rustiger is meld ik me wel weer.

Ik heb je eruit gehaald Lientje. Heel veel succes gewenst! En meld je vooral weer! Je bent welkom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 feb 2019 9:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 17 van 21