Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

nu ff serieus!!! (2)

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dit sprintje is er voor wie serieus Stuiteren verantwoordelijkheid wil nemen voor nieuw gezond gedrag!

Hoe het werkt:
A. Je kiest 1 doel uit (of 2) waar je elke dag aan wilt werken in de komende vier weken. Maak je doel heel simpel en concrreet.
(Dus niet 'ik ga 2 kg afvallen' maar 'ik snoep niet vaker dan één keer per dag' of 'ik eet elke dag 2 porties groente'. En niet: 'ik ga meer drinken' maar 'ik drink minstens 5 glazen water per dag'.)

B* je schrijft ELKE DAG een berichtje hier op dit sprintje over of je dat doel hebt gehaald. Hoe kort ook.
Dus OOK als je het NIET hebt gehaald, dan zet je erbij hoe dat komt, en hoe je dat een volgende keer anders gaat doen zodat je het wel haalt.
Bonus: Heb je 4x je doel gehaald, dan krijg je een beloning: een Bloemen bloemetje van mij hier en in je dagboekje met een felicitatie!

Wie meer dan een week geen berichtje plaatst wordt verwijderd.

Ga je de uitdaging aan?

~ The only thing that works is to turn within.

Laatst aangepast door Nicky303 op di 25 dec 2018 17:08, in totaal 11 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 dec 2018 9:31    

Reageer met quote
PS Meld even bij mij dat je het doel 4x haalde (voor het geval ik het even niet zelf opmerk).
Men zegt dat 4x iets doen een allereerste begin is om een vaste gewoonte te scheppen.Elke keer dat je een doel haalt telt, dus ook als je op maandag het doel haalt, op dinsdag en woensdag niet, maar op donderdag weer wel, enzovoorts.Dit omdat het tellen van de keren zelf al helpt om een gewoonte te creëren.

We starten volgende week, naar keuze op maandag 31 december of op 1 januari!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 dec 2018 9:45    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik doe weer mee! Mijn doelen zijn: 1,5 - 2 liter water drinken.
23.00 uur naar bed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 25 dec 2018 16:35    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe weer mee.
Ik twijfel nog enigszins over mijn doel. Bij 2L water geeft m'n lichaam nog steeds signalen van tekort water. Ik moet dus meer drinken. Volgens de formule zou ik ongeveer 2,2L water moeten drinken. Maar ik twijfel of dat wel genoeg is. Misschien maar eerst gewoon proberen en kijken of dat voldoende is?? Ik heb nog een paar dagen tot de beslissing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 dec 2018 21:59    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik doe ook mee, ik wil zoveel veranderen maar voor nu wil ik het volgende:
Doel januari 6500 stappen per dag.
En aan mijn fietsschema houden 3 x in de week fietsen op de hometrainer.
En nog eentje 16 dagen geen suiker.

Ik heb het vorig jaar bij de gehouden. Van het jaar had ik 146 dagen zonder suiker dat kan beter. In januari had ik 16 dagen zonder suiker. Dat is voor deze januari ook het doel en natuurlijk hoop ik dat het meer wordt.

Laatst aangepast door lientje1972 op wo 26 dec 2018 22:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 dec 2018 11:16    

Reageer met quote
Welkom, welkom allemaal! Leuk dat jullie weer mee gaan doen. Deze week loopt het vorige sprintje nog.

Lientje je kunt bij dit sprintje maximaal 2 doelen kiezen. Het is vaak al zo moeilijk om veranderingen door te voeren... Je kunt natuurlijk wel vertellen hier hoe het gaat met evt. andere doelen. Dus ik zou zeggen kies de twee die jij het meest nuttig vindt!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 dec 2018 12:09    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Oei dat wordt moeilijk dan ga ik voor mijn dagelijkse stappen en dagen zonder suiker. Dat vind ik toch wel het moeilijkst. Na een paar dagen vind ik meestal dat ik zo verschrikkelijk goed bezig ben geweest dat ik wel wat lekkers heb verdiend, ja en dan gaat het mis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 dec 2018 13:51    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ik doe mee! Twijfelde een beetje door het “strenge” karakter van dit sprintje maar denk dat het misschien wel eens de stok kan zijn die ik nodig heb!

Mijn doelen:
Dagelijks 8000 stappen zetten (ik heb een stappen teller)
Dagelijks minimaal 1,5 liter water/thee drinken (vind ik heeeeeel moeilijk!)

Ik ga ervoor! cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 dec 2018 23:43    

Reageer met quote
Pinguin81 schreef:
Ik doe mee! Twijfelde een beetje door het “strenge” karakter van dit sprintje maar denk dat het misschien wel eens de stok kan zijn die ik nodig heb!

Mijn doelen:
Dagelijks 8000 stappen zetten (ik heb een stappen teller)
Dagelijks minimaal 1,5 liter water/thee drinken (vind ik heeeeeel moeilijk!)

Ik ga ervoor! cheerleader

Welkom Pinguin81! Leuk dat je meedoet.

Het enige dat echt streng is aan dit sprintje is dat je verwijderd wordt als je meer dan een week geen berichtje plaatst.

Voor het overige zijn er geen 'sancties'.

Er is integendeel een beloning als je 4x je doel hebt gehaald! (Meld dit dan ajb even bij mij of op dit sprintje, want anders moet ik voor elke deelnemer gaan checken hoe het gaat met de doelen en eerdere ervaringen leren me dat dit voor mij heel ingewikkeld wordt!).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 dec 2018 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Haha Nicky, snap ik hoor! Maar het elke dag (week) melden is voor mij een goede stok achter de deur. Heb eerder gemerkt dat toen ik nog actief bezig was ik hier ook regelmatig kwam, maar toen mijn motivatie weg zakte vermeed ik het ook om hier on te loggen/ regelmatig te wegen: te confronterend blijkbaar! Vooralsnog lig ik vandaag redelijk op schema, heb bijn een liter water/thee op want ik wil vanavond niet moeten melden dat het niet gelukt is Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 dec 2018 15:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 1 van 26