Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

nu ff serieus!!! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nicky,
De komende drie maanden ga ik heel strikt revalideren.
Dus dat betekent ten eerste dat ik niet meer over m'n grenzen mag gaan, dus niet even naar de stad, met vrienden afspreken of bezig met studie of werk. En me ook thuis houden aan de rusttijden.
Daarnaast heb ik 3x per dag een serie oefeningen voor bewegelijkheid, 1x per dag stabiliteit, 2x per week fysio, 5x per week mindfulness en een oplopend aantal keren uithoudingsvermogen oefeningen.
Heel streng dus, maar het is nu of nooit. Ik hoop dat als het automatismen worden dat het makkelijker wordt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2018 12:33    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Beginnen we trouwens vandaag al?

Owh ik zie het al morgen of 1 januari Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2018 14:25    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Volgens mij beginnen we vandaag.

Nou de weegschaal was vanochtend net zo vriendelijk als hij de laatste dagen geweest is. Weer een mooi groen vakje. Ik vind dan ook wel dat ik dat verdiend heb, zo netjes als ik me overal aan houd, maar gelukkig vindt de weegschaal dat nu ook. Dat is helaas niet altijd zo, maar voor nu ben ik heel tevreden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2018 18:07    

Reageer met quote
Als we vandaag beginnen heb ik alle 2 de doelen niet gehaald.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2018 19:48    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ik heb tot dusverre ook een goede dag; ruim 8000 stappen (al een week elke dag gehaald, hoera!) en een liter water. In de avond er dus nog een halve liter bijdrinken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2018 19:49    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
30/12 waterdrinkdoel gehaald, en ik ga zo naar bed, dus dat doel ook wel gehaald worden, maar dst meld ik morgen.

Het naar bed gaan doel ga ik morgen natuurlijk niet halen, dus voor morgen geldt dat doel niet.

Mijn oudeste kleindochter is vandaag jarig, 12 al weer, wat gaat de tijd snel. Helemaal goed gegaan, eigenlijk alleen maar 2 koppen thee gehad, gebak wordt al helemaal niet meer gevraagd of we dat willen hebben. En verder was er alleen verboden lekkers op tafel, maar dat merk ik eigenlijk niet eens. Nu realiseer ik me pas dat ik niets gehad heb en dat is prima.

Normaal zijn er ook wel hapjes maar in het ander sprintje schreef ik geloof ik al over het broertje van de jarige, die zo’n ernstig auto-ongeluk heeft gehad. Hij is sinds maandag weer thuis, en het gaat naar omstandigheden heel goed, maar het zet natuurlijk wel een stempel op zo’n verjaardag. En de ouders hadden heel erg hun best gedaan om toch een leuke verjaardag te verzorgen, maar veel tijd was er natuurlijk niet om voor te bereiden. We hadden begin deze week niet gedacht dat we deze verjaardag bij haar thuis zo nog konden vieren, dus alles is prima.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 dec 2018 23:49    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Wauw knap gedaan hoor al dat lekkers laten staan vrolijkvlindertje! En heel bijzonder dat jullie de verjaardag samen hebben kunnen vieren!

Ik had vandaag ook een verjaardag; heb een stuk appeltaart genomen maar de rest laten staan en de rest van de dag goed door gekomen. Merk dat mijn knop wel weer om os; ik heb er zin in!! Succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018 0:05    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Mineola schreef:
Nicky,
De komende drie maanden ga ik heel strikt revalideren.
Dus dat betekent ten eerste dat ik niet meer over m'n grenzen mag gaan, dus niet even naar de stad, met vrienden afspreken of bezig met studie of werk. En me ook thuis houden aan de rusttijden.
Daarnaast heb ik 3x per dag een serie oefeningen voor bewegelijkheid, 1x per dag stabiliteit, 2x per week fysio, 5x per week mindfulness en een oplopend aantal keren uithoudingsvermogen oefeningen.
Heel streng dus, maar het is nu of nooit. Ik hoop dat als het automatismen worden dat het makkelijker wordt.

Poeh dat klink inderdaad als heel streng. Heel veel succes gewenst Mineola, ik ga voor je duimen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018 0:43    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Je mag zelf kiezen wanneer je wilt beginnen met dit sprintje, d.w.z. vandaag, morgen of overmorgen.
Ik start op 1 januari.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018 0:45    

Reageer met quote
Ik start 2 januari, we gaan morgen samen mijn verjaardag vieren.

Laatst aangepast door lientje1972 op ma 31 dec 2018 16:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2018 11:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 3 van 31