Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

nu ff serieus!!! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb het doel om geen frisdrank te drinken op doordeweekse dagen niet gehaald.

Dit omdat het vrijdag is en in mijn ogen het weekend al was begonnen met oa een logeerpartij Haha. Maarja, officieel is vrijdag wel een doordeweekse dag....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2019 1:31    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Gisteren mijn doel niet gehaald.

Hoe komt het? Weer die valkuil van niet kunnen slapen en denken (saboterende gedachte zoals Judith Beck het noemt:) 'ik kan vast beter inslapen als ik geen 'honger' heb....'.
Gelukkig wel toegepast wat ik eerder ontdekte: 1 dingetje pakken / klaarmaken (in dit geval 2 rijstwafels met beleg) en dan hup, mee naar boven nemen. Niet in de buurt van de keuken blijven zodat het extra makkelijk is om nog meer te nemen.

Wat kan ik anders doen? Een wekker zetten om me te herinneren dat ik me moet voorbereiden op slapen gaan. Hoe langer ik opblijf hoe makkelijker ik mezelf kan vertellen dat ik alweer 'best honger' heb.
Mezelf vertellen dat ik echt vlak voor het slapen gaan geen eten meer nodig heb. En dat ik graag wil afvallen en geen extra caloriën kan gebruiken. Misschien iets lezen (in bed) in plaats van te eten.
Ik ga nu antwoorden op die saboterende gedachte opschrijven (deze had ik eerder al genoteerd) en een tijdlang dagelijks over lezen. Ik neem me ook voor om 'GEEN KEUS' te roepen en als regel aan te houden dat ik alleen naar beneden ga 's nachts om te plassen, en NIET naar de keuken....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2019 9:28    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Deze week toch een heel klein groen vakje. Mijn gewicht was omhoog geschoten, en ik weet niet waarom. Ik heb daarom mijn weegdag uitgesteld tot het laatste moment, ipv op zondag. Maar goed, hopen dat het nu niet weer omhoog schiet en ik mijn rij met groene vakjes kan vervolgen.

Het gekke is dat ondanks dat mijn gewicht omhoog schoot en nu weer zo ongeveer hetzelfde is, ik wel een maat kleinere kleding aankan en het ook in de spiegel zie. En de ring die ik van de trouwringen van mijn ouders heb laten maken, en die zo ongeveer mjjn dierbaarste materiële bezit is, moet ik nu echt kleiner laten maken, want die ga ik anders verliezen...

Ik ga aan mijn doelen een beweegdoel toevoegen: 5x in de week 15 minuten extra bewegen, bijv. Running at home.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 jan 2019 11:38    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Woensdag heb ik me keurig aan mijn doelen gehouden. Donderdag was het redelijk. Te weinig fruit en te veel brood gegeten.
Vrijdagavond heb ik een biertje en suiker pinda's op.
Vandaag weet ik dat ik ergens moet gaan eten waar ze friet serveren. Ik heb nu dus als lunch een grote salade en heb al een uur kracht en half uur cardio gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2019 14:17    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Niet gehoepeld. Vannacht heel slecht geslapen. Geen energie om na het opstaan te hoepelen. Als ik het ‘s morgens niet doe, de rest van de dag komt het er gewoon niet van. Dat weet ik, dus hoepel ik altijd na het ontbijt.
Wel 3 flesjes water gedronken. Fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2019 21:38    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
Niet gehoepeld. Vannacht heel slecht geslapen. Geen energie om na het opstaan te hoepelen. Als ik het ‘s morgens niet doe, de rest van de dag komt het er gewoon niet van. Dat weet ik, dus hoepel ik altijd na het ontbijt.
Wel 3 flesjes water gedronken. Fijne zondag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2019 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
11 januari
Water - gehaald
Revalidatie - niet gehaald
Ik ga morgen weer m'n week planner invullen, want zo gaat het niet goed...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 jan 2019 23:24    
Vrouw Weeggegevens   k84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Doelen gisteren behaald: gelukt om in de bioscoop geen chips/popcorn te eten
Doelen vandaag ook gehaald: Beck is gelezen (dieetcoach genomen gisteren en vandaag planning gelezen en uitgewerkt) & ook vandaag geen chips gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 0:19    
Vrouw Weeggegevens   page
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag het voldoende drinken van water of thee niet gehaald
Waarom: ik heb te veel andere light dranken gedronken
Om wel weer te halen: fles water meenemen en vaker water ipv anders nemen.

It’s my life!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 2:10    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:

Ik ga aan mijn doelen een beweegdoel toevoegen: 5x in de week 15 minuten extra bewegen, bijv. Running at home.

Misschien vind je het leuk mee te doen aan dit sprintje:
https://www.weegclub.nl/forum/extra-motivatie-om-te-bewegen-punten-tellen-5-t55989.html#2698066
Kan heel motiverend werken om je beweging bij te houden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 jan 2019 11:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 16 van 31